Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi som elsker våren

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 14:24   #1
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Tommel opp

Vi som elsker våren

Jeg elsker våren. Når snøen smelter, det drypper fra taket, krokusen titter fram og solen begynner å varme litt i ansiktet. Bare å være til, og å vite at sommeren er på tur og at det er leeeenge til snø og vinter igjen

I dag har jeg måket terassen fri for snø. Den skal være klar den dagen vi kan stable ut hagemøbler, koke kaffe og sette oss en liten time for å nyte de første varmende solstråler.



Ps. snø- og skientusiaster bes finne en annen plass å diskutere slike emner

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:26   #2
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg elsker livet, jeg. Det innebærer at jeg elsker akkurat det du beskriver med våren også.
Får jeg være her, da?

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:29   #3
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg elsker alt unntatt vinter, men klarer ikke helt å finne gleden i det du skriver når vi enda har minimum tre måneder med vinter igjen her hvor jeg bor.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:31   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren




Men i dag er det ti minus utan sol. Våren er fjern for meg enda, men det er februar og i mars er det håp,

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:31   #5
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Jeg elsker livet, jeg. Det innebærer at jeg elsker akkurat det du beskriver med våren også.
Får jeg være her, da?

Selvfølgelig får du være her
Det er godt å kunne finne gleder ved alle årstider. Men tråden her dedikeres våren

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:36   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Eg melde meg med sterk kjærleik. Her hos oss er det forholdsvis kaldt med et par minus, men veiane er bare og snøklokkene er i hagen.

Vinteren er til for å gå hi og vente på våren.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:36   #7
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Takk.

Det er alt mye lysere om ettermiddagen, og man kan kjenne at sola gir en bitteliten varme når den er framme.
I tillegg er det bare 1 mnd igjen, så kan man oppleve at sola gjør veibanen bar ganske ofte. (Ja, jeg trøster meg med det, for jeg har lang og ekkelt arbeidsvei ...) For fra mars av, så tar sola godt.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:39   #8
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Og i år blir det så ekstra bra sidan eg no har hage og stor terrasse! Som eg forøvrig må finne møblar til.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:39   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg melder meg her, for jeg elsker våren og tenker av vi har maks to mnd igjen med vinter (ikke at vi egentlig har hatt noe vinter her). Ser frem til å pakke vekk vintertøy og finne frem vårtøy og lave sko.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:40   #10
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Og jeg vet det er lenge til vår rundt om i landet, og at det kan virke veldig fjernt.

Men for meg er det lyset å se fram til etter en kald, mørk vinter. Kikke på frø på plantasjen, lese hagekataloger, planlegge når jeg skal så. Det blir som adventskalenderen til barna før jul

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:40   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.606
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Vår er kjekt.

Dog, jeg sto opp til 9 kuldegrader. Det gir ikke helt vårstemning...
Kompenserte ved å dra på plantasjen og kjøpe noen frø og litt såjord. Selv om frøene visstnok ikke skal forkultivers før i mars. Vi får se... Det er da februar. Februar er i mitt hode en vintermåned, men mars er vår. Så jeg ser fremover mot lysere tider!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:40   #12
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og i år blir det så ekstra bra sidan eg no har hage og stor terrasse! Som eg forøvrig må finne møblar til.

'

Så herlig!
Vi kjøpte huset her, som vi har leid i 2 år, i oktober. Vi har hatt en terasse som er 1,3 meter ut fra veggen og 4 meter lang. Flott plass for oss 6.
Så snart skal jeg rive den ned, også skal mannen min bygge opp en diger terasse.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:45   #13
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som elsker våren

9 minus i morges, men det er MYE lysere dager nå. Da jeg kom hjem fra jobb i går, var det ikke bekmørkt. Deilig.
Våren er by far den aller, aller beste årstiden.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:46   #14
tante Veronica
Superduperaktiv
 
tante Veronica sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 500
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Så herlig!
Vi kjøpte huset her, som vi har leid i 2 år, i oktober. Vi har hatt en terasse som er 1,3 meter ut fra veggen og 4 meter lang. Flott plass for oss 6.
Så snart skal jeg rive den ned, også skal mannen min bygge opp en diger terasse.

Jeg flyttet inn i eget hus for første gang snart 2 år siden. Og fikk endelig en egen hage å gjøre som jeg vil med. Det koster både svette og penger, men når jeg driver på der bare er jeg. Og tenker ikke så mye på hvordan det skal bli til slutt. Jeg bare koser meg underveis

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:47   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg kommer til å elske våren mye mer etter vi har bygget ny veranda. Har akkurat tømt den gamle pittelille verandaen, så det er klart til bygging. Materialene har kommet og jeg gleder meg til å sitte i solveggen!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:48   #16
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg elsker våren.. gleder meg sånn til våren... kan nesten ikke vente..
ALT blir bedre når det nærmer seg varme..

*hater kulde*

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:49   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Jeg melder meg inn i denne tråden. Bare se teksten under nicket mitt.

Jeg elsker våren. At det sakte blir varmere. At jeg vet det er skikkelig lenge til neste vinter. At kveldene blir lengre.

Jeg kan like en skitur i fint vær, men det skjer jo bare så skrekkelig sjelden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:51   #18
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Opprinnelig lagt inn av tante Veronica, her.

Jeg flyttet inn i eget hus for første gang snart 2 år siden. Og fikk endelig en egen hage å gjøre som jeg vil med. Det koster både svette og penger, men når jeg driver på der bare er jeg. Og tenker ikke så mye på hvordan det skal bli til slutt. Jeg bare koser meg underveis

Skulle ønske eg var der. Men mulig langt inni meg så kan det vere slik??

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:52   #19
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Sånn sofagruppe på verandaen? Er det egentlig noko å ha? Har inntrykk av at det ikkje blir sånn veldig mykje brukt. Om en skal spise sitte en rundt et vanlig bord, om en skal sole seg ligge en på ei solseng. Men det er kanskje kjekt å ha?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-12, 14:59   #20
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som elsker våren

Her er det IS overalt for tiden. Ikke noe snøgøy her nei. dessuten liker jeg ikke snø og vintersport. jeg lider meg ut med ungene så de får ake(når det er snø og ikke is) og ha det litt gøy.. men helst vil jeg gå i hi hver vinter... huden min smuldrer opp av kulden. jeg flasser i hodebunn og blir bleik og ekkel... jeg liker bedre VÅR og sommer. tenk når vi kan sitte ute i sandkassen med kaffikoppen.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no