Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Korte shorts

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-18, 13:13   #21
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg går ikke i shorts overhodet, men det er klart det ikke er noen aldersgrense! Kjør på med shorts!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 13:14   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korte shorts

Enig i at det ikke er nødvendig å ha korte shorts på jobb, da. Litt avhengig av jobb, selvsagt. I min hadde det blitt veldig feil.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 13:24   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg må presisere at i mine korte shortser er ingen deler av rumpa synlig. De går til under rumpa, men ikke ned på lårene i særlig grad. Jeg hadde nok ikke gått med så kort shorts på jobb, men jeg går i butikken og på foreldremøte, f eks. Da har jeg ofte tynn cardigan i tillegg, som er litt lenger enn shortsen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 13:30   #24
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg har også sånne korte shortser fra HM. De er jo superfine! Men jeg bruker de ikke på jobb.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 14:15   #25
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg orker ikke tanken på at alderen min skal styre lengden på shortsen. Mine er korte og jeg ser bra ut i dem. Om noen skulle mene noe annet er det sikkert av misunnelse.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 14:31   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg orker ikke tanken på at alderen min skal styre lengden på shortsen. Mine er korte og jeg ser bra ut i dem. Om noen skulle mene noe annet er det sikkert av misunnelse.

That's the spirit!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 14:37   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Nei, kjære vene, gå i den shortsen du vil! Det er jo greit å tilpasse antrekket situasjonen, men det har jo ingenting med lengden på shortsen å gjøre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 14:37   #28
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korte shorts

Eg har to sånne korte, og elskar dei. Og er er 49. Kjøper eg lengre shorts, ser det ut som eg zagger. Eg har slanke bein, lite cellulitter og tenkjer at drit og.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 14:39   #29
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Korte shorts

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg må presisere at i mine korte shortser er ingen deler av rumpa synlig. De går til under rumpa, men ikke ned på lårene i særlig grad. Jeg hadde nok ikke gått med så kort shorts på jobb, men jeg går i butikken og på foreldremøte, f eks. Da har jeg ofte tynn cardigan i tillegg, som er litt lenger enn shortsen.

Eg bruker dei heller ikkje på jobb, kan ikkje sjå ut som ein frøken bibelstripp framfor klassen. Men lange miniskjørt kan eg gå med. I dag kasta eg skoa og gjekk barbeint i klassen mens eg foreleste, det var ein varm dag å forelese om humanisme på.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 14:56   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Linken funker ikke her heller.
På generell basis: jeg synes ikke man skal gå med kort-korte shortser på jobb, enten man er 20, 40 eller 60.
Jeg synes ikke shortser der rumpeballene synes er pent på noen, heller ikke cellulitløse unge.
Folk må gjerne gå med akkurat det de vil, men jeg synes det ser enda teitere ut med voksne folk med kort-kort enn med unge med det samme (som sagt har jeg ikke sett linken, så jeg aner ikke hvor kort "kort" er i denne sammenhengen). Dog himler jeg ikke med øynene, og tenker heller ikke mitt.

Jeg får dessverre ikke til å lime inn bilde. Kanskje noen andre kan?

Enig i at shortser der rompeballene synes ikke er pent. Disse shortsene går like under rompa. Jeg mener at de ikke synes, men jeg har ikke akkurat filmet meg selv i bevegelse, da, så jeg er ikke hundre prosent sikker. Når jeg står helt vanlig, viser de iallfall ikke.

Jeg ville ikke gått i en sånn på foreldremøte. Ikke i det hele tatt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 15:02   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Linken funker visst bare på mobil. Her er shortsen bak linken i HI (kommer i mange farger):

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 15:07   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Den var fin! Jeg må sjekke om den lengden kan funke på meg, for den jeg har nå er et par cm kortere og det egner seg ikke for annet enn hage og strand.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 15:16   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Jeg har den i mørkeblå, militærgrønn og svart. Den er veldig fin på, lengden er helt perfekt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 23:56   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Korte shorts

Synes det så ut til å være en helt fin lengde. I en noe annen farge for meg da, vel og merke.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 00:13   #35
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Korte shorts

Har to sånne selv og blir 40 om noen dager. Har ikke slått meg at jeg skal være for gammel til å gå med dem.

__________________
2006 2008
Heddamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-18, 21:16   #36
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Korte shorts

Leste Morgenbladet og kom til å tenke på denne tråden.
https://morgenbladet.no/pafyll/2018/...ualisert-plagg

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no