Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg usedvanlig vanskelig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-14, 11:56   #21
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Nei, jeg mener de kjører lønn for så mange. Jeg jobber ikke i lønnsavdelingen altså, jeg jobber for dem i oppdrag.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 11:57   #22
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg skjönner ikke problemet. Det er lett aa forstaa hva som er ment her, og det handler om intern kommunikasjon.

Jeg ser ikke på dette som intern kommunikasjon egentlig. Det er jo ikke noe annerledes enn om jeg sender inn kontaktskjema til bredbåndsleverandøren for å spørre om noe.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 13:04   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Jeg ser ikke på dette som intern kommunikasjon egentlig. Det er jo ikke noe annerledes enn om jeg sender inn kontaktskjema til bredbåndsleverandøren for å spørre om noe.

Selvfølgelig er det internkommunikasjon. Du er ikke kunden deres.

Sikkert greit å få bedre grep om begrep som "kunde" og "kundesenter" vs. "ansatt" og "lønnsavdeling" før du så surmaget som dette kritiserer andres håndtering av språk og kommunikasjon.

Jeg har mange, mange ansatte som prøver å lære seg norsk og benytte seg av norsk språk i dagliglivet på jobb, og det applauderes og støttes opp om.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 13:13   #24
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Jeg synes dette var litt surmaget, beklager. Jeg synes brevet var forståelig, og tror din irritasjon kommer av at du ikke fikk løst problemet dit, slik du ønsket. Hvis det ikke skal være rom for grammatiske feil, eller ordstillingstrøbbel, kan vi ikke ansette folk som ikke skriver og snakker norsk flytende. Det synes jeg er trist (hilsen sjef med ansatte fra Kosovo, Sverige, Tsjetsjenia, Polen og Thailand).

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 14:45   #25
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.449
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Tenk paa alle dem som ikke skriver korrekt engelsk, da. Og som tror de gjör det. Ja, for det gjör det fleste av oss selv om det langt fra er tilfelle.

Som da jeg jobbet i marketingavdelingen og noen kommenterte designet "on the backside" og mente paa baksiden (av pakningen), men som ikke visste at "backside" er rumpen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 15:18   #26
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg synes dette var litt surmaget, beklager. Jeg synes brevet var forståelig, og tror din irritasjon kommer av at du ikke fikk løst problemet dit, slik du ønsket. Hvis det ikke skal være rom for grammatiske feil, eller ordstillingstrøbbel, kan vi ikke ansette folk som ikke skriver og snakker norsk flytende. Det synes jeg er trist (hilsen sjef med ansatte fra Kosovo, Sverige, Tsjetsjenia, Polen og Thailand).

Der jeg jobbet tidligere, i en bredbåndsleverandør, jobbet jeg med svensker, chilenere, russere og ethiopere, og sikkert flere andre, men alle måtte skrive flytende norsk, hvis ikke fikk du ikke svare på eposter/kontaktskjema fra kunder.

Jeg fikk løst problemet uansett, men to ting hun sier er faktisk feil også, og hun var ikke villig til å rette det opp etterpå heller, ved å si at jeg hadde rett, hun bare fortsatte å si at lønnsslippen kommer to dager før, og det er faktisk helt feil, det gjør den ikke.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 15:38   #27
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Jeg tenker også at dette er greit i internkommunikasjon. Man kan ikke nekte folk å skrive før de skriver perfekt norsk. Når man jobber utadrettet (ut av bedriften) bør man imidertid skrive relativt bra, syns jeg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 16:05   #28
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Synes heller hun kunne svart på ordentlig svensk, siden jeg regner med at hun skriver det best.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 16:23   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Joda, men så prøvde hun seg på norsk da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 16:36   #30
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Synes heller hun kunne svart på ordentlig svensk, siden jeg regner med at hun skriver det best.

Jeg tror at hun tror at du skjønner det hun skriver her bedre enn om hun skriver svensk. Det er ikke veldig mye svensk i det hun skriver, feilene er heller pga at hun tror at norsk skrives slik + en del grammatiske feil.

Når heg flyttet til Norge så hadde jeg ambisjon om å lære meg norsk. Jeg syntes det hørtes tullete ut med de svenskene som snakket svensk, men som uansett dro inn ganske mange norske ord. Måten å få til det var å begynne et sted og jeg kan love deg at jeg jag tar skrevet mye galt opp gjennom årene, også til kunder. Å andre siden har jeg ofte langsiktige relasjoner til kundene da vi snakkes ofte i telefon også. I begynnelsen bad jeg alltid noen lese igjennom når ting ble sendt eksternt. Her er du ansatt av bedriften, om enn på oppdrag, så du er en intern kunde.

Det er ikke noe problem å skjønne hva hun mener. At hun i tillegg har to sakfeil i det hun skriver syns jeg er et helt annet case.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 08:42   #31
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Når man har vært til en vikarlege (fransk) som ikke forstår norsk og har store problemer med å ordlegge seg på norsk selv så blir det der bare barnemat og flisespikkeri.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 09:15   #32
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Come on. Du er irritert på grunn av innhold og lar det få utløp ved å kritisere henne på form. Not nice.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 10:52   #33
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Hvordan kan jeg være irritert, når det er min egen feil? Og, hun feilinformerer faktisk, det er også bittelitt irriterende.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 12:08   #34
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Jeg ville bedt en ansatt heller skrive svensk enn dårlig norsk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 15:41   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg ville bedt en ansatt heller skrive svensk enn dårlig norsk.

Men da har man faktisk aldri sjans i havet å lære seg å skrive norsk om man ikke får lov å prøve seg.

Personlig syns jeg det er pussig når folk som har bott i et land i mange år fortsatt ikke klarer å snakke eller skrive på lokalt språk.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 15:50   #36
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg synes dette var litt surmaget, beklager. Jeg synes brevet var forståelig, og tror din irritasjon kommer av at du ikke fikk løst problemet dit, slik du ønsket. Hvis det ikke skal være rom for grammatiske feil, eller ordstillingstrøbbel, kan vi ikke ansette folk som ikke skriver og snakker norsk flytende. Det synes jeg er trist (hilsen sjef med ansatte fra Kosovo, Sverige, Tsjetsjenia, Polen og Thailand).

Det er nå artig med folk som tror de vet hvordan andre har det. Herlighet.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Personlig syns jeg det er pussig når folk som har bott i et land i mange år fortsatt ikke klarer å snakke eller skrive på lokalt språk.

Pelen darling, jeg måtte bare ta korrektur på den.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 15:52   #37
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.407
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det er nå artig med folk som tror de vet hvordan andre har det. Herlighet.



Pelen darling, jeg måtte bare ta korrektur på den.

Jeg har alltid problem med det der og burde ha lært meg. Når jeg skriver på norsk i mailer osv så har jeg stavekontroll, det hjelper. Det har jeg ikke her. Nabbe, du kan kanskje anbefale henne eller sjefen hennes om å bruke stavekontroll.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 17:06   #38
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Men da har man faktisk aldri sjans i havet å lære seg å skrive norsk om man ikke får lov å prøve seg.

Personlig syns jeg det er pussig når folk som har bott i et land i mange år fortsatt ikke klarer å snakke eller skrive på lokalt språk.

Nei jeg ser den, men det er noe med hvordan bedriften tar seg ut utad når ansatte sender avgårde mailer med masse skrivefeil. Dette gjelder også de som skriver på norsk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 19:15   #39
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Det er nå artig med folk som tror de vet hvordan andre har det. Herlighet.



Pelen darling, jeg måtte bare ta korrektur på den.

Nå var vel ikke jeg den eneste som TRODDE det. Og ja, jeg tør faktisk tro inne i mellom at jeg vet hvordan andre har det. Særlig i de tilfellene hvor jeg kan kjenne meg igjen i situasjonen. Det å flytte fokus i en sak, sånn at irritasjonen får utløp, er tross alt helt menneskelig. Herlighet.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-14, 20:58   #40
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er jeg usedvanlig vanskelig?

Men når er det greit og når er det ikke greit? Der jeg jobbet skrev flere svorsk, flere så ut som de hadde dysleksi (selv om de innrømmet at det var latskap, dysleksi er greit) og generelt var nivået på utsendt mail veldig lavt. For min del vitner det om lite interesse for rettskriving, jobben generelt og viser et dårlig bilde av bedriften. Skal man lære seg å skrive språket synes jeg nesten man må bruke fritiden på dette, og ikke bruke jobbmail som læringsplattform. Jeg synes ikke mailen i hovedinnlegget er noe grei, selv om jeg forstår den.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no