Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-20, 22:29   #1
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Jeg fikk en Arc'Teryx Centrale dunparkas med gore-tex i bursdagsgave hos mannen min, men selv om det er en dyr, fin jakke, duger den dårlig når temperaturen kryper ned under fem minusgrader. Fra før har jeg en gammel North Face Arctic Parka, men den begynner å bli rimelig slitt, og jeg skulle gjerne hatt noe enda varmere uten å betale 10000 kroner. Jeg vet ikke helt om jeg vil ha jakke eller parkas, men kriteriet er at den er varm og ikke for stor for en relativt liten person (XS/S, 163 cm høy), som er over gjennomsnittet frossen.

Forslag i alle prisklasser mottas med takk.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-20, 14:11   #2
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Jeg fikk tak i en dunkåpe på salg i februar av merket Swims, tror den heter St. Moritz, er med glidelås i sidene. Jeg elsker den, er som å ha på seg dyna si. Den kostet i utgangspunktet 5000, noe som er langt utenfor mitt budsjett, men den er nok egentlig verdt det. Den er lang da, jeg er 1.62 cm.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-20, 01:17   #3
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Jeg har Fleischer Couture Pollux, og er svært glad i den, selv om den ruver i str 36. Den holder meg varm og god. Ser også at Selected selger en som likner veldig, bare i en helt annen prisklasse.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-20, 07:41   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg fikk tak i en dunkåpe på salg i februar av merket Swims, tror den heter St. Moritz, er med glidelås i sidene. Jeg elsker den, er som å ha på seg dyna si. Den kostet i utgangspunktet 5000, noe som er langt utenfor mitt budsjett, men den er nok egentlig verdt det. Den er lang da, jeg er 1.62 cm.

Den fikk jeg tak i på salget i februar og, den er helt fantastisk. Jeg er samme høyde som deg, men digger at den er så lang som den er. Supert med glidelåsen i sidene så det går an å lange ut når man går.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-20, 08:27   #5
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Jeg har Fleischer Couture Pollux, og er svært glad i den, selv om den ruver i str 36. Den holder meg varm og god. Ser også at Selected selger en som likner veldig, bare i en helt annen prisklasse.

FC selges vel ikke i Tromsø? Jeg er jo litt lavere enn deg, og usikker på om jeg trenger 34 eller 36 pga skuldrene, og ikke minst: om den blir for ruvende for meg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-20, 16:00   #6
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Mulig FC ikke selges lengre her i byen, jeg kjøpte den på Høyer i fjor, og de finnes jo ikke lengre. MAS hadde merket før, men usikker på om de fremdeles fører det? Er sjeldent innom der, stort sett bare når jeg trenger ny ytterjakke hvert 6. år. Ja, den ruver, men er god på de kaldeste dagene. Jeg har i tillegg en Swims Monterosa og en 10 år gammel NF Arctic Parka til de dagene jeg ikke trenger den store dyna.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-20, 17:40   #7
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Jeg har en parkas fra Kari Traa som jeg er veldig fornøyd med på 3. eller 4. året nå. Modellen finnes ikke i butikken nå, men vil tro den er noe ala denne her.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-20, 18:47   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Jeg har en gigantisk fra Bergans, ser ut som om jeg har pakket meg inn i en dundyne. Benyttes når jeg står stille å ser på fotballkamp i all slags vær. På stadioen vår blåser det stiv kuling uansett vær, så jeg har også alternativ med ullundertøy, ulvang genser, tynn dunjakke og vindtett anorakk.

Dunjakken fra Bergans er så stor så da må jeg evt ha ull + ull + vindtett + dunjakke.

Det ser ut som om jeg skal på ekspedisjon til Alaska, men jeg fryser ikke. Den har deilig hette og høy krage, så jeg får pakket inn hals og hode også. Uegnet til jobb da.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 12-10-20 kl 18:56.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-20, 20:00   #9
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den varmeste dunjakken/dunparkasen?

Jeg har en diger fra Fjällräven, den er nesten for varm.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no