Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-16, 17:23   #41
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Ingen venner i gruppa, puh. Ser medlemstallet nå har sunket til "bare" 36.000 på noen timer, godt er det. jeg tror konfrontering og mail til feks eiendomsmeklere om hvorfor man ikke vil benytte dem er helt ok. Hvis folk jobber med barn må det da være lov til å spørre arbeidsgiver hva de synes også. Akkurat som at min jobbhabilitet kan bli trukket i tvil om jeg går hardt ut på nett om enkelte fagområder.

Jeg er glad for at slikt grums kommer frem.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 17:24   #42
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Og bare mens jeg skrev dette innlegget ble det over 50 færre medlemmer! Bare 36.000 to go. *optimist*

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 17:35   #43
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Og bare mens jeg skrev dette innlegget ble det over 50 færre medlemmer! Bare 36.000 to go. *optimist*

Minner meg om vennetallet til Rune Øygard etter at saken ble kjent. Raste nedover i tiden etter.

Jeg hadde ingen av mine FB-venner i den gruppa.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 17:35   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg ser at gruppas admin bedyrer at de er skikkelige gutter, og ikke voldtektsforbrytere og sånn i den VG-saken om innsamlingen. Nei, man er ikke en grei gutt bare man lar være å voldta. Når man deler bilder av jenter uten deres samtykke, og spøker, hetser og harselerer på den måten så er man med på å normalisere tanken om at kvinnen er mindre verdt og en vare. Når man vitser om overgrep, voldtekt, vold og barnedrap så legetimerer de slike tanker og ideer. Man er ikke grei da. Rett og slett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 17:36   #45
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ingen venner i gruppa, puh. Ser medlemstallet nå har sunket til "bare" 36.000 på noen timer, godt er det. jeg tror konfrontering og mail til feks eiendomsmeklere om hvorfor man ikke vil benytte dem er helt ok. Hvis folk jobber med barn må det da være lov til å spørre arbeidsgiver hva de synes også. Akkurat som at min jobbhabilitet kan bli trukket i tvil om jeg går hardt ut på nett om enkelte fagområder.

Jeg er glad for at slikt grums kommer frem.


Jeg leste en eller annen plass at en av disse som startet gruppen sa at de ville ha en plass der de kunne skrive morsomheter ( ) og andre ting uten at hvem som helst, og arbeidsgiver, kunne se det.
Jeg har i grunnen to reaksjoner på den kommentaren,
1. Dersom ting ikke kan ropes ut kjøkkenvinduet: Hold god kjeft.
2. Hvor dum må man være for å tro at man er i et lukket selskap når det er 36 000 medlemmer?

Dere trenger selvsagt ikke svare på spørsmålene. Jeg har en hypotese om svaret på sistnevnte f.eks. &

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 18:03   #46
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Medlemstallet går heldigvis nedover. Ingen bekjente er medlemmer og det er jeg glad for.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 18:04   #47
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Sophie Elise har offentliggjort navnene på de som postet nakenbilder på avveie av henne der inne.


Jeg har rapportert gruppa. Og fått svar fra FB om at den er fjernet. Likevel finner jeg den. Hvorfor det? Jeg oppfordrer alle til å rapportere den og den nye supportgruppa deres.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 18:12   #48
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har ganske drøy humor selv, men dette... Fy faen. (jeg klikket meg inn på bloggen Ru lenket til først) Jeg lurer på mekanismene bak slikt. Det banana skriver om kjønnsroller er interessant. Når det gjelder barnevoldtektsvitsene (i serien ord man trodde man ikke skulle trenge å skrive) så lurer jeg på om de som synes dette er gøy (og som ikke er pedofile sadister) rett og slett ikke reflekterer over at dette skjer. På samme måte som at jeg har en teori om at noen ganske vanlige, "snille" menn kan vitse om voldtekt fordi de aldri har tatt innover seg risikoen, frykten og virkeligheten. Jeg kan ikke helt se for meg at noen som virkelig har tatt innover seg at babyer blir voldtatt, klarer å vitse om det.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 18:16   #49
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg tenker jo som sådann at folk har til alle tider vitset om de utroligste ting. Man har homofilivitser, jødevitser osv. Jeg mener på ingen måte at slikt må forbys. Det betyr likevel ikke at det er greit å si alt høyt, eller at alle kommunikasjonskanaler synes det er ok å bli benyttet til slikt (facebook er privat og kan selvsagt legge ned slike grupper, uten at man kan skrike om ytringsfrihet - som har å gjøre med hvorvidt man får straff fra myndighetene for å ytre seg å gjøre).

Det man velger å si inn i en mikrofon foran 38.000 andre må man tåle å finne igjen i media, selv om det selvsagt er ubehagelig. Og man må tåle å bli motsagt og få høre at man er rett og slett ekkel og uspiselig. Og jobber man med barn, må man selvsagt også tåle å bli konfrontert med sine holdninger. Og deltar man på "gratisshow" der slike vitser blir fortalt til 38.000 er det selvsagt greit å spørre folk hvorfor de vil gå på slikt gratisshow. Selv om de ikke vitser selv men bare ser på.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 18:17   #50
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Herlighet, jeg er ganske robust, men det der var kvalmende.

Jeg kan godt forstå at man av og til syns det er gøy med en vits som er litt utenfor det som egentlig er "morsomt", og er litt drøyt. Som "alle-barna"-vitser. Det ER jo ikke morsomt å le av barn uten armer eller som ikke kan være med og leke i bassenget fordi de ligger på bunn med åpen munn. Men av og til så er det, gitt kontekst og timing, nesten ufrivillig morsomt likevel.

Men dette er så hinsides langt utenfor den sonen at jeg ikke FATTER at folk kan reagere med annet enn kvalme??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 18:27   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Polyanna: forskjellen på alle barna-vitser og dette er jo mangelen på absurditet. Humor er jo et finesse-fag, og dette er vitser hvis mekanisme er på barnehagenivå, og innholdsmessig går på at å skade forsvarsløse er gøy.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 18:31   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Ja, det var ment som svar på noen over som sa noe om i retning at "dette er jo vitser om fæle ting og det er jo ikke morsomt", for det ER jo mye som er fælt som kan spøkes med likevel. Men dette var bare drøyt og manglet alt det som skal til for at det skal kunne være i nærheten av morsomt. Bare kjempeekkelt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 18:41   #53
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Trump. Jeg bare nevner det...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 18:45   #54
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

My eyes!

Jeg har konfrontert de to medlemmene jeg kjente og begge har fjernet meg som venn. Godt de tar ansvar.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 19:06   #55
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har heldigvis ingen venner eller bekjente i den gruppa.

Men jmfr. en av mine tråder på forumet, så synes jeg dette også er et eksempel på hvordan grumset i folk kommer til syne på internett. Mer enn man kunne ane! Og når de i tillegg samler seg i grupper...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 19:11   #56
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Og gjemmer seg bak ytringsfrihet. Noen burde tvangslære dem om ytringsansvar.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 19:14   #57
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Tallet venner i gruppa gikk ned fra 22 til 16 på kort tid. Er nesten bare ungdommer igjen, og de får stå selv for sine valg. Jeg skrev en status på fb som oppfordrer til å sjekke om de er medlem, så er det bare å vente og se hvem som tar avstand fra gruppa.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 19:23   #58
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Jeg har lagt ut følgende Facebookstatus:

All ære til Barnekreftforeningen for å ta et verdig standpunkt i denne saken (http://www.tv2.no/nyheter/8636110/) og takke nei til penger fra "Mannegruppa Ottar" på Facebook. Kanskje vi kan være med å støtte dem i stedet? Jeg har gitt en donasjon her, og håper andre også vil være med.

http://www.barnekreftforeningen.no/b...gi-en-gave-na/

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 19:23   #59
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Ingen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-16, 19:26   #60
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Eg forsøkte å rapportere denne gruppa for nokre månadar sidan, men finn ikkje igjen svaret eg fekk frå fb. Eg meiner dei skreiv at dei ikkje fann nokon grunn til å stenge den, at den ikkje braut med retningslinjene eller liknande.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no