Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg vil bare skryte litt...

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-17, 20:05   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.024
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil bare skryte litt...

Jeg er ikke den som er flinkest med oppussing, men når jeg først får det for meg så går jeg på med krum hals. Og når jeg lykkes så får jeg lyst å skryte av meg selv.

Vi byttet soverom med gutta for et par uker siden, og flyttet inn i et rødt, trangt og mørkt rom. (Gutta har bodd her til nå, men ettersom de blir større, vil ha besøk av venner og trenger mer plass, så fikk de vårt som var større og lysere.)



Her på disse bildene, er jeg i ferd med å rydde ut ting, og få rommet klart til malings.
Det tok meg 4 strøk, inklusive grunning, å få vekk rødfargen. Og i og med at halve rommet er skråtak, og senga ikke lot seg flytte ut, så var det et gymnastisk øvelse i maling... Men jeg fikk det til!
Og her er resultatet:




Det er helt fantastisk så lyst og herlig det er. Rommet er jo ikke stort. Senga vår er 150 x 200, så dere ser jo selv.
Men etter at jeg malte, føles rommet mye større! Og så mye luftigere og bedre totalt.
Jeg er strålende fornøyd og stolt over at jeg har gjort alt selv, og nå fortsetter jeg med å ta veggene i stua!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no