Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Julestjerne

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 22:48   #21
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julestjerne

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Takk Vimsen
Da har jeg lært noe i dag

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:53   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestjerne

Jeg syntes alle adventsstjerner (for jeg går ut fra at det var det du mente?) var dritstygge inntil jeg fant noen på Ikea for tre år siden. De er så fine at jeg har kjøpt en hvert år siden, så i år har jeg tre...
Tror de heter Glänsa eller noe sånt. Blanke med lys inni. Finnes i flere farger, men de er ikke fine.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:53   #23
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julestjerne

Med LYS inni????

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:55   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julestjerne

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Med LYS inni????


Ja, altså, det er ikke blomster JEG snakker om.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:55   #25
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Julestjerne

Du snakker om blomster Vimsen, men de snakker om lys til å hene i vinduet. Adventstjerne.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:05   #26
Camsen
Nybegynner
 
Camsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 18
Camsen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Julestjerne

Jeg har en i plexiglass fra Ikea Veldig fin synes jeg!

Camsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:07   #27
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julestjerne

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

jeg har hatt en fæl julestjerne i mange år nå, og i år har jeg lyst å kjøpe en ny. En slik stor papir-julestjerne tror jeg det blir.

Noen som har slik? Er de så fine som jeg innbiller meg at de er?

Adventstjerne er det du tenker på?
Har en i gull. Er fin,men er lei den så jeg er på utkikk etter en ny og litt mere moderne variant
Har noen tips?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:44   #28
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julestjerne

*prøver å spore tilbake til Adventsstjernen" ...

Jeg kjøpte en rød papp-stjerne på Åhlens som vi akkurat har hengt opp. Det ble fint:


Pappstjerna.


Dill-dall-stjerna (også Åhlens).

__________________
Lofottorsk i nordens Paris

Sist redigert av Canisa : 30-11-06 kl 21:14. Årsak: Lagt til bilder
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:40   #29
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julestjerne

Hmmm.... Likte dill dall stjernen, jeg!




Kanskje det blir en handlerunde på meg i morgen?

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 11:10   #30
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julestjerne


Den er kjempefin, og de gikk tom for stjerner i løpet av en dag eller to her ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 13:56   #31
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julestjerne

Jeg har den blanke plexiglassvarianten fra IKEA.
Hadde en jeg likte veldig godt fra før, men når vi bygde på og plutselig fikk to kjøkkenvinduer så var det ikke mulig å oppdrive en til av den typen.
Derfor ble det kjøpt to nye på IKEA.
De gir ikke akkurat mest lys, men det får heller være.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no