Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmålet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-10, 23:17   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmålet

Absolutt badekar. Vi har ikke, og det er ikke sjelden jeg finner ungene i naboens badekar. Stakkars barn

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 23:32   #22
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmålet

Badekat!

Vi har et stort hjørnebadekar, skulle gjerne hatt noe mindre for å frigjøre plass. Vi har hatt badekar som var omlag 130 cm langt. Det gikk fint, det.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 23:36   #23
Penelope
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 473
Penelope er litt kulPenelope er litt kul
Standard

Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmålet

Selvfølgelig er det ikke nødvendig med badekar!
Hvis dere tror dere vil bruke det lite, er det jo ikke noe poeng.

Vi har barn, men ikke badekar.
Da er det jo bare desto mer eksotisk og morsomt å overnatte på steder hvor badekar kan benyttes.
.. og så blir det mindre å vaske

Penelope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 23:43   #24
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmålet

Her hos oss er alle glade i badekaret og derfor kunne jeg ikke tenke meg et bad uten badekar.

Hvis dere likevel ikke kommer til å bruke badekar noe særlig ser jeg ikke helt vitsen med å ha det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-10, 23:46   #25
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmålet

Vi har dusjkabinett med såpass høy kant nederst at det kan brukes som badekar, men tar jo bare 1/3 av vannet, så det føles ikke så økonomisk sløsete å fylle karet for at ungene skal få bade.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 08:44   #26
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.488
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmålet

Vi har denne, både dusj og badekar i ett og vi er veldig fornøyde. Både med dusjfasilitetene og badefasilitetene. Den er 170x70/85 cm og heter Interform Poseidon.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 08:47   #27
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badekar eller ikke badekar. Det er spørsmålet

Jeg vil først og fremst ha dusj og hvis jeg har plass til det vil jeg ha badekar i tillegg. Hvis dere allerede har begge deler så ville jeg ikke kvittet meg med badekaret, men jeg ville kanskje vurdert å bytte det ut med et mindre badekar hvis det tar mye plass?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no