Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Flaskebarn: når slutte med mme?

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-11, 12:57   #21
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.113
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flaskebarn: når slutte med mme?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg synes derimot det er så enkelt. Melk er ikke så greit å ta med i bagen. Men en porsjon pulver og vann i flaska, så blande når hun vil ha. Ferskt og særdeles lettvint.


Men vi pleier ikke ha med melk rundtom. Vann i springen.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-11, 14:24   #22
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flaskebarn: når slutte med mme?

Ok. Vi pleier svært ofte være ute fra tidlig til sent. Da er vann litt lite, seøv om det er og med.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 19:34   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flaskebarn: når slutte med mme?

Minstemann på 12 mnd får mme ennå, men kun til før-frokost i senga kl 6. Sånn kan jeg få en ørliten halvtime før jeg må opp med han. Til maten har han fått tilbud om kumelk, men vil ikke ha det, spytter rett ut, også om den varmes. Han vil helst ha utvannet eplejuice eller bare vann.
Ingen av de andre har fått mme etter 1 år.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 20:05   #24
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flaskebarn: når slutte med mme?

Begge mine sluttet med flaske og MME litt før fylte ett år. Synes det var veldig godt å bli kvitt flaskene da ja. Flaske i sengen har ingen av de noengang fått, så vi slapp jo den avvenningen da.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 22:43   #25
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.030
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flaskebarn: når slutte med mme?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Her var de 12 mnd. Vi gikk rett over på vanlig melk. Vi fikk høre at noen kunne få problemer med magen i en overgangsperiode, men våre to poder hadde ingen problemer.

Jeg ser jeg skrev at de gikk rett over på vanlig melk, men det er ikke helt riktig.
De er ikke noe på hele melka, kald eller varm. Så vi gir Biola til frokost og kvelds. Det liker de veldig godt.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no