Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 16:55   #541
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Sier du det? Hvilken modell har du? (Vi har den superlette toppmidellen og den blir ikke tung og snøen klistrer seg ikke fast.)

Det jeg ikke er fornøyd med er borrelåsen og at dressen ble umiddelbart slitt nederst. Etter to ukers bruk valgte jeg å sy på et skråbånd som slitekant.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 16:59   #542
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Jeg har da tydeligvis den andre modellen. Kjøpte denne av Linjekonvall, med lapper og alt, for den var for stor for hennes barn.

I hvertfall så veier den nå 1,2 kg. TTH dressen, som er tørr og ubrukt idag, veier ca 300 gr.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 18:46   #543
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Her opplever jeg det motsatte.
TTH dressen veier ett tonn når den er våt så vi har pakket bort vinterdressen og tatt frem skallklærne.
Har aldri opplevd dette med Isbjørn sitt, verken dress eller vinterbukse.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-11, 18:53   #544
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Snuppa sitt tøy fra Isbjørn kom i dag. Jakken var virkelig knall rosa. Slo også på stortromma og kjøpte dress fra POP til minien. Grønn. Det er mer praktisk med dress enda for ham, også ble det billigere enn jakke og bukse. Gleder meg til å sende dem i bhg på mandag!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 12:13   #545
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Nå har plutten prøvd på seg isbjørnsettet sitt i str 86/92. Jeg er godt fornøyd med at jeg ikke gikk for størrelsen over alene for å si det sånn, jakken nådde han til knærne, og han syntes det var veldig morsomt at hendene ble "borte" i ermene. Stor i str med andre ord.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 12:38   #546
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Mellomsøster som blir 4 snart, fikk 110/116, og det er stort for henne også. Spesielt jakka er lang, buksa er mer normal i str.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 12:54   #547
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Jeg har kjøpt 122/128 brukt av Nin i dag, skallsett, til min straks 5 åring. Han er ikke stor for alderen, heller tvert imot, men han kunne fint ha brukt vinterdressen i samme størrelse som jeg har kjøpt inn til neste sesong, så jeg håper og tror at skallsettet funker også. Men rommelig later det jo absolutt til å være, han kan tross alt til nød også bruke skallsettet til lillesøster i str. 98/104.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 16:15   #548
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.



Poden har virkelig testet Isbjørn settet i dag, å han har aldri vært så våt noen gang før. Selv ikke i Boco dressen fra Bogerud har han vært så våt som dette.

Er det mulig da ?? Hvor var han våt ? All-over eller bare ben og armer ?

Uansett, jeg ville prøvd igjen, kanskje hjemme i regnvær, så du kan følge med på at han ikke svømmer og får vann inn armer/ben (for da blir man jo våt uansett hvilket merke).....er han våt da er det iallefall god grunn til å klage .

Prøv igjen og klag om det ikke holder tett!

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 16:23   #549
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Overalt.
Jeg har kjøpt buksen brukt ellers hadde jeg nok klaget.
De har vært i skogen i våt snø, forventer mer av å dyre klær gitt.

Det forstår jeg veldig veldig godt. Kanskje prøve å reimpregnere ? Og om det ikke er synelig slitt, ville jeg prøvd å sende en mail til Isbjørn uansett jeg....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 16:26   #550
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Utrolig kjedelig da, Minni.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 16:49   #551
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mellomsøster som blir 4 snart, fikk 110/116, og det er stort for henne også. Spesielt jakka er lang, buksa er mer normal i str.

Sånn var det her også, bare at snuppa blir snart fem. Jakken var mye større i størrelsen enn buksa.

Minien har kjørt POP-dressen sin i dag, og det gikk over all forventning. Knusk tørr. Litt vått inni dressen nederst på bena, så det har vel trukket litt opp ved støvlene.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:25   #552
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.



Poden har virkelig testet Isbjørn settet i dag, å han har aldri vært så våt noen gang før. Selv ikke i Boco dressen fra Bogerud har han vært så våt som dette.

Å, nei. Jeg som akkurat bestilte en jakke...

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:53   #553
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Er ikke slitt i det hele tatt.
Får teste ut litt til før jeg klager tror jeg. Siden den personen som brukte buksen før var så fornøyd.
Han har jo kun vært våt en gang før i sitt liv, så dette var litt overraskende.

Var det buksa etter meg?
Uansett om det var så skal ikke ungen bli våt. Min har kun vært våt etter svømming i vanndammer, aldri ellers. Tørr og fin i dag og etter en hel dag ute i slapsesnø og søledam.
Jeg hadde en bukse som tok inn vann engang, mailet da Isbjørn og fikk tilsent ny bukse.
Er det min bukse du har brukt så har ungen holdt seg tørr i den her.
Jeg hadde reklamert på den uansett Minni, send en mail til Isbjørn. De skal virkelig ikke ta inn vann annet enn hvis det siver inn nederst ved "bading".
Og mine klær er vasket helt etter anvisning, riktig vaskemiddel og null skyllemidde.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 17:56   #554
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Poden min hadde vært klissvåt idag. I reflex regntøy. For det er jo det eneste som duger. :gah:

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:00   #555
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Fikk hjem en KNUSK tørr mellomunge i dag. Kun litt våt nederst ved støvlen.
Når mannen hentet, SATT han i en dam sammen med en kamerat.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:00   #556
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Å, nei. Jeg som akkurat bestilte en jakke...

Det skal holde tett..Jenta her bruker Isbjørn skibukse om dagen og det er skikkelig vått ute. Hun er tørr og fin

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:03   #557
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.987
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Jeg synes isbjørn er store i størrelsene. Særlig jakkene. Knerten på 3,5 har 98/104 og snuppa på 6 år har 110/116. Sistnevnte var egentlig litt for stor, men da har hun den til neste år også. Hun synes den turkise var finest. Jeg, økonomen, var veldig fornøyd, for da kan den arves etterpå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:18   #558
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes isbjørn er store i størrelsene. Særlig jakkene. Knerten på 3,5 har 98/104 og snuppa på 6 år har 110/116. Sistnevnte var egentlig litt for stor, men da har hun den til neste år også. Hun synes den turkise var finest. Jeg, økono men, var veldig fornøyd, for da kan den arves etterpå.

Enig. Målte nettopp Isbjørn str 122/128 mot POP str 128, og Isbjørn var faktisk størst

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 18:39   #559
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Mellomsøster som blir 4 snart, fikk 110/116, og det er stort for henne også. Spesielt jakka er lang, buksa er mer normal i str.

Så lang at hun ikke kan bruke den nå? Jeg bestilte akkurat 110/116, men om den er for stor nå, må jeg revurdere. Jenta mi er 104-105 cm.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 19:00   #560
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Så lang at hun ikke kan bruke den nå? Jeg bestilte akkurat 110/116, men om den er for stor nå, må jeg revurdere. Jenta mi er 104-105 cm.

Frøkna mi er 108 cm. Jakken er stor, men ikke brette opp tre ganger på ermene-stor. Men hun har den definitivt neste vårsesong også.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no