Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Isbjørn vs P.o.P

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-11, 12:06   #721
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Tja si det.
Jeg har sendt mail til Lotta og spurt om hun kan ta det med Isbjørn. Har ikke fått noe svar fra henne enda, så jeg sitter og venter, gambler på tørt vær.

Så bra du fikk ny bukse. Det skulle jaggu bare mange forresten, og fy for et styr bare for ei bukse. Helt utrolig.


Jeg venter i spenning, har fortsatt ikke hørt fra Nb som skal gi meg ny bukse, så hun her i Norge sa jeg bare skulle sende de addressen min.
Så da får vi se om det dukker opp en bukse da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 17:35   #722
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Begge ungene her har holdt seg tørre de siste par ukene også. Isbjørn bukse og jakke på eldste og POP-dress på yngste. Særdeles fornøyd mamma.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 20:09   #723
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Jeg venter i spenning, har fortsatt ikke hørt fra Nb som skal gi meg ny bukse, så hun her i Norge sa jeg bare skulle sende de addressen min.
Så da får vi se om det dukker opp en bukse da.

Lotta er på ferie akkurat nå, hun kommer hjem til helgen så da griper hun fatt i det. Hun skulle i alle fall fikse med jakka mi da.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 20:15   #724
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Lotta er på ferie akkurat nå, hun kommer hjem til helgen så da griper hun fatt i det. Hun skulle i alle fall fikse med jakka mi da.

Det hadde vært greit om hun sa til meg også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 20:22   #725
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det hadde vært greit om hun sa til meg også.

Ja det hadde det. Er nok fordi jeg kjenner henne privat at hun svarte på mailen min tenker jeg, skjønner at hun ikke styrer med jobb når hun har ferie. Men en automatisk mailsvarer hadde jo vært fint så hadde man visst hvorfor svar lar vente på seg.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 20:24   #726
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ja det hadde det. Er nok fordi jeg kjenner henne privat at hun svarte på mailen min tenker jeg, skjønner at hun ikke styrer med jobb når hun har ferie. Men en automatisk mailsvarer hadde jo vært fint så hadde man visst hvorfor svar lar vente på seg.

Hun svarte meg jo for 2 dager siden faktisk.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 20:25   #727
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Hun svarte meg jo for 2 dager siden faktisk.

Ah, jeg trodde hun ikke hadde svart deg.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-11, 20:31   #728
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.854
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Ah, jeg trodde hun ikke hadde svart deg.

Nei jeg har sagt hun har svart men ikke etter jeg fikk beskjed om at ny bukse skal jeg få. Det jeg synes er merkelig.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-11, 19:22   #729
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Hvordan går det Minni og Nin ? Fått nye klær ?

Jeg fikk forresten Isbjørn fleecen jeg hadde bestilt hjem i dag, og det er faktisk den deiligste, glatteste og mykeste fleecen jeg noensinne har vært borti . Kjøpte strechfleecebukse også og den virket veldig varm og myk. Isbjørn sportswool undertøysettet var glatt og minnet overhodet ikke om ull i det hele tatt, det blir spennede å prøve .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 19:26   #730
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Da har vi fått testet ut Isbjørn skikkelig i dag. Vi har hatt sprutende regn i hele dag, og klærne var på på vei til skolen, i friminuttene og på vei fra skole til SFO. Da hun kom hjem fra SFO, var hun ute og lekte i nesten 2 timer, med de samme klærne; Isbjørn skallbukse og den rosa Isbjørn Climber skalljakken. Resultat: Knust tørr unge -

Buksen kjentes ganske våt utenpå, men var altså tørr inni og den var jenta inni også.

Etter middag ville hun ut igjen, og da sendte jeg henne ut i Hellytec selebukse og Katvig regnjakke med fleecefòr (virket litt guffent å ta på kalde Blir spennende å se om hun er tørr nå hun kommer inn, det regner like mye.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:11   #731
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Hvordan går det Minni og Nin ? Fått nye klær ?

Jeg fikk forresten Isbjørn fleecen jeg hadde bestilt hjem i dag, og det er faktisk den deiligste, glatteste og mykeste fleecen jeg noensinne har vært borti . Kjøpte strechfleecebukse også og den virket veldig varm og myk. Isbjørn sportswool undertøysettet var glatt og minnet overhodet ikke om ull i det hele tatt, det blir spennede å prøve .

Joa, det tok tid. Ikke imponert av Isbjørn sin kundeservice nå altså. Men, men, jeg får ny jakke så da skal jeg ikke klage. Selv om jeg har måttet kjøpe en ny jakke å ha i mellomtiden pga dette tullet.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:55   #732
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Jeg synes Isbjørnbuksa er litt vel vid nede ved beina. Jeg har satt strikkene på det innerste hakket, men likevel glir strikkene av og frøkna blir veldig våt nedi støvlene og oppover beina. Nå er det ikke all verdens med hel på støvlene som holder strikkene på plass, men det var aldri noe problem med vanlig knappehullsstrikk. Pga buksas vidde blir det liksom ikke tight nok helt nederst.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 20:58   #733
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Jeg er sur på barnehagen.
Bare fordi tøyet er våt på utsiden trykker de tøyet ned i en pose. Med støvler og alt.
Knyter igjen og jeg får det hjem, og det må vaskes. Et par sølete støvler inni en jakke, det kan ikke bare skylles.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:00   #734
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Når det er som aller verst sølete, så kjører jeg et skylleprogram i maskina. Ikke full vask. Er det sånn medium skittent spyler jeg av møkka i dusjen, og er det stort sett bare vått får det henge i bhg til neste dag.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:03   #735
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg synes Isbjørnbuksa er litt vel vid nede ved beina. Jeg har satt strikkene på det innerste hakket, men likevel glir strikkene av og frøkna blir veldig våt nedi støvlene og oppover beina. Nå er det ikke all verdens med hel på støvlene som holder strikkene på plass, men det var aldri noe problem med vanlig knappehullsstrikk. Pga buksas vidde blir det liksom ikke tight nok helt nederst.

Her er den for trang. Utenpå Viking thermo får jeg ikke kneppet trykknappen, støvlene er for tykke i skaftet.

Ang strikken så kan du jo bytte den ut med vanlig knapphullstrikk om du vil ha den strammere.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:08   #736
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Jeg er sur på barnehagen.
Bare fordi tøyet er våt på utsiden trykker de tøyet ned i en pose. Med støvler og alt.
Knyter igjen og jeg får det hjem, og det må vaskes. Et par sølete støvler inni en jakke, det kan ikke bare skylles.

Ja, de kan jo ta seg bryet med å ta av støvlene.

Her har hun vært tørr i Isbjørn-jakke og P.OP-bukse i dag. Det var søkke vått på utsiden, men tørt inni.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:30   #737
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Jeg er sur på barnehagen.
Bare fordi tøyet er våt på utsiden trykker de tøyet ned i en pose. Med støvler og alt.
Knyter igjen og jeg får det hjem, og det må vaskes. Et par sølete støvler inni en jakke, det kan ikke bare skylles.

Etter at jeg har sagt fra flere ganger og demonstrativt har revet opp posen med en gang jeg har kommet for å hente, har de nå sluttet å legge vårt i pose og klærne er nesten tørre etter et par timer i garderoben
(for de som ikke kjenner meg; så jobber jeg i samme bhg og kjenner derfor personalet godt ).

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:33   #738
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Her er den for trang. Utenpå Viking thermo får jeg ikke kneppet trykknappen, støvlene er for tykke i skaftet.

Ang strikken så kan du jo bytte den ut med vanlig knapphullstrikk om du vil ha den strammere.

Vi får fint buksen utenpå Viking Thermo, ikke trangt i det hele tatt

Bra det ordnet seg med jakka, da !

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 21:38   #739
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Vi får fint buksen utenpå Viking Thermo, ikke trangt i det hele tatt

Bra det ordnet seg med jakka, da !

Hvilken skostørrelse på thermoen?
Bare litt nysjerrig her altså for dette problemet oppsto nå i vinter, har aldri hatt problemer med det før. Heldressen går fint utenpå men ikke skallbuksene.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-11, 22:44   #740
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Isbjørn vs P.o.P

Jeg skyller det i dusjen om det ikke er så ille.
Skyller det i maskinen om det er litt mer enn ille.
MEN, når støvler med jord, søle og annen skit blir rullet inn i en, allerede våt, lyseblå jakke, da holder ingen av de delene. Det blir skikkelig gørrete. Og jeg må vakse det, synes jeg.
Jeg får ta en prat med dem.
Ikke værre enn at de henger/legger det ute. Så får jeg ta det hjem å tørke det, om det er plassen i garderoben det står på. Da slipper de i alle fall å rulle/presse det ned i en pose.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no