Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Tog til flyplass med ankomst 45 min før flyavgang?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-16, 21:27   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tog til flyplass med ankomst 45 min før flyavgang?

Men er det ikke omtrent da flybussen kommer inn på Værnes, da? Jeg hadde tenkt at det var helt greit med tid, og har omtrent det på OSL også - kanskje 50 min.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-16, 22:46   #22
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tog til flyplass med ankomst 45 min før flyavgang?

Neste reise skal jeg ta et fly som går 30 min senere, da tar jeg i alle fall toget. Ble så stresset da jeg skulle inn i parkeringshuset at jeg greide å parkere i det dyreste området. Spørs om min nye arbeidsgiver synes det er noe ugunstig.

Det var jo mer mulighetene for evnt forsinkelser som gjorde at jeg ikke tok sjansen denne gangen.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-16, 01:08   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tog til flyplass med ankomst 45 min før flyavgang?

Å ankomme terminalen på Værnes en halvtime før er helt greit ja.

Det er som du sier Luvi det med forsinkelser dit som er årsaken til at jeg legger inn margin dersom det er noe som må rekkes.

Det er ikke flytog heller, men et humpelokaltog som godt kan finne på å forsinkes.
Med enda en halvtime ekstra hadde jeg ikke vært i tvil. Da hadde jeg valgt tog om mulig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 08:02   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tog til flyplass med ankomst 45 min før flyavgang?

I dag mistet jeg fly fra Gardermoen kl 7.55 selv om jeg kom 30 min før. Maks uflaks med kø i sikkerhetskontroll, det sto 10 min, men etter 10 min hadde jeg passert en av tre rekker og måtte få hjelp av security til å snike. Men med avgang fra 2A hadde jeg allikevel ikke sjans selv om jeg løp meg svett. Ja, ja. Reisekontoret åpner nå. :vente: og .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-16, 20:33   #25
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tog til flyplass med ankomst 45 min før flyavgang?

Æsj, så kjedelig Lavender. Det blir jo en viss risiko ved å legge inn minimalt med tid så i blant kan man som deg være uheldig.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 08:11   #26
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tog til flyplass med ankomst 45 min før flyavgang?

Jo takk. ��. Jeg skrev at en time før er fint for å unngå stress. ��. Men så tenkte jeg at 30 min kunne gå bra når det var meg alene uten innsjekket bagasje og med billett på telefonen.

I dag reiste jeg til flyplassen en time før avgang, ikke en kø, og helt unødvendig. Men det er Sola.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-16, 15:46   #27
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tog til flyplass med ankomst 45 min før flyavgang?

Kom på Værnes 25 min før avgang i dag. Heldigvis etter 0730, kun håndbaggasje og bare meg, men ble litt stressa siden jeg skulle til gate 29 som er lengst mot fjorden og ned en etasje. Gaten ble lukket i det jeg gikk gjennom sikkerhetskontrollen. Men fikk være med da. Så anbefaler 30+

__________________
09 & 13
venla er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no