Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Solbriller med styrke

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-16, 00:17   #21
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbriller med styrke

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Men hva gjør dere når dere kjører inn i en tunnel og må ta av solbrillene?

Jeg vurderer nemlig solbriller med styrke selv, men hvis jeg risikerer å kræsje i hver tunnel, så er det kanskje bedre med varianten jeg bruker nå, vanlige briller, og solbrillene på utsiden. Og de er ikke beregnet på å ha utenpå briller akkurat.

Ikke noe problem. Ser problemfritt i tunnelene, men jeg kjører bare i opplyse tunneler.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 00:20   #22
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solbriller med styrke

Jeg har også, absolutt verdt pengene.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-16, 22:19   #23
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller med styrke

Jeg er i ferd med å kjøpe nye briller hos Specsavers, og vurderer nå om jeg skal ta med solbriller med styrke, eller ta rabatten på 700 kr på de ordinære brillene.

Ser mange bakdeler med solbrillene, men er i tvil på hvordan det vil fungere i praksis.

Ser for meg at jeg til enhver tid må ha med meg de ordinære brillene og bytte hver gang jeg går innendørs. Og på stranda, når man skal hoppe i sjøen...av med brillene og synet er deretter.

Jeg mistenker at disse brillene kan bli minimalt brukt av meg pga disse tingene, og at jeg heller kommer til å ta på linser og bruke vanlige solbriller når det trengs.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-16, 00:12   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller med styrke

Jeg hentet nye briller i dag og det er iallefall uaktuelt å kjøpe solbriller med styrke for min del. Dyrt var det også.
Jeg er så tante at jeg heller kjøpte sånne Polaroid clip on. Funker helt strålende. Har hatt det før men de siste brillene hadde for tjukk ramme.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-16, 00:32   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke

Jeg har briller og solbriller fra Specsavers og syns det er genialt - hadde ikke solbriller før fordi jeg ikke tok meg råd til det. Ikke før de kom brasende inn i markedet og senket prisene generelt, flere optikere har (tidvis) to for én-tilbud nå.

Greit å kunne lese menyen hvis man sitter på uterestaurant, sier jeg bare.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-16, 01:00   #26
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller med styrke

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


Greit å kunne lese menyen hvis man sitter på uterestaurant, sier jeg bare.

Ser den, men hva da når sola går ned? Har du da med deg ordinære briller i veska, eller kjører du solbriller kvelden ut?

Jeg satset jo egentlig på linser nå, til solbrilledager, og jeg heller vel i grunn mot å bare fortsette den tanken. Men jeg er i tvil...ser jo potensialet i disse solbrillene, tross alt.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-16, 01:25   #27
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solbriller med styrke

Går jeg med solbriller på så har jeg alltid de vanlige med meg, ja.

Selv om det har vært dager her i Nordens Paris i det siste da man kunne brukt solbriller døgnet rundt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-16, 16:09   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solbriller med styrke

Jeg er mer avhengige av de enn mine vanlige briller

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no