Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-14, 13:56   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Ebay er mitt tips. Kjøpte "pettipants" på ebay.co.uk.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 14:15   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.549
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Ja, opp mellom beina er viktig. Jeg vil i det hele tatt slippe å ha lårene mot hverandre hud mot hud - jeg fikser ikke engang å sove uten ha dyna mellom beina når jeg ligger på siden.

Sånn er jeg også. Jeg hater å ha lårene mot hverandre, det er så ekkelt.

Jeg har sett sånne på H&M for noen uker siden. Fra i fjor har jeg sånne i ull, fordi det noen ganger blir kaldt på kveldstid. Jeg er en gammel dame.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-14, 16:08   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Av og til må man jo bare savne nittitallet. Da var jo sånt å få overalt, og kunne endatil brukes ute på byen, med bare en lang skjorte over og penstrømpebukse inni.

Hvit rysjeskjorte, hvit sykkelshorts, solbrune penstrømpebukser og ferskenfarget dressjakke med sånn votteklype i korsryggen.

På Bogerud tekstil har de hvite bumullsmamelukker med en liten blondekant nederst.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 09:39   #24
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Og sånne lave lakksko med sløyfe. Najs!

Bogerud tekstil blir nok litt langt unna, men takk for tips! Jeg skal ta en runde på Lindex og Cubus i dag.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 09:57   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Og sånne lave lakksko med sløyfe. Najs!

Ja! Jeg syns du skal vekke den stilen til live igjen, ruslebiffen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 10:04   #26
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvit rysjeskjorte, hvit sykkelshorts, solbrune penstrømpebukser og ferskenfarget dressjakke med sånn votteklype i korsryggen.

På Bogerud tekstil har de hvite bumullsmamelukker med en liten blondekant nederst.

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Og sånne lave lakksko med sløyfe. Najs!

Bogerud tekstil blir nok litt langt unna, men takk for tips! Jeg skal ta en runde på Lindex og Cubus i dag.


Jeg syntes jeg var fin, jeg!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 10:20   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.


Jeg syntes jeg var fin, jeg!

Det syns jeg også. I '92.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 10:24   #28
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Å, votteklyper med perler og bling

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-14, 10:39   #29
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja! Jeg syns du skal vekke den stilen til live igjen, ruslebiffen.

Dagens antrekk-tråd kommer til å nå nye høyder.

Men enelte av kjolene vi brukte på den tiden kunne sikkert passet nå også. Jeg mener jeg hadde en veldig søt rosa småblomstrete kjole med knapper foran, noe jeg garantert kunne funnet på å gå med nå. Bortsett fra de ovennevnte klypene vi brukte i ryggen for å dra dem inn i livet. De tror jeg ikke på noen måte er innafor, altså.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 08:49   #30
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

..og stroppe-kjole med hvit t-skjorte inni!

Pass dere, 90-tallet har vært på full fart tilbake lenge nå.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 08:50   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

..og stroppe-kjole med hvit t-skjorte inni!

Pass dere, 90-tallet har vært på full fart tilbake lenge nå.

Jeg vet. Jeg holder meg på 50-, 60- og 70-tallet jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 08:53   #32
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Ellers må jo denne her være veldig deilig på: http://change.com/no/silk-knit-6.html
Jeg har trøye i tilsvarende, som jeg har under skjorter, og de er så mye og lette. Eneste utfordringen er om de tåler svette fra en dag ute i varmen..

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-14, 14:59   #33
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

På Gina Tricot har de i hvitt og sort med blondekant nederst til 79,-.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 06:25   #34
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

Jeg er fornøyd med disse:

http://m.ellos.no/sloggi/truse-basic...=396896&page=0

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 08:19   #35
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Sykkelshorts" til å ha under kjoler/skjørt

jeg har kjøpt en "strømpebukse" (tynnere en truse men i strømpebukse stoff)som stopper på lårene på hm for å ha under kjoler og sånt om sommeren.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no