Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rød benkeplate på kjøkkenøya?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-17, 18:51   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rød benkeplate på kjøkkenøya?

Vi skal legge benkeplate på kjøkkenøya, og planen er laminat i lysegrå virrvarr på benken med vask og på øya, men jeg har ønsket meg noe stein å bake på.

Så derfor tenkte vi halvparten av øya i stein. Marmor går ikke høvdingen med på, så det står mellom granitt og komposittkvarts. Av granitten var det egentlig bare den helt sorte som gjorde seg sammen med virrvarr, men så fikk jeg øye på den røde kvartsen. Jeg greier aldri å ikke vurdere det røde alternativet.

Hva tror dere? Rødt eller svart? Kjøkkenet ellers har mange røde dingser, blå-turkise flowerpot-lamper og hvite fronter. Rommet er ikke kjempestort, kanskje rundt 20 kvadrat, og med et ganske lite vindu.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 17-09-17 kl 11:21.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no