Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Shock absorber bh og Røhnisch tights

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 00:53   #41
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tights

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg løper ikke sånn sett, men jeg trenger en type trening som er treningssenteruavhengig. Og da fungerer joggeturer veldig greit. Det er ikke sånn at jeg misliker det heller. Og jeg trenger endel trening både for å kjenne at kroppen fungerer og for å få vekk litt stress, så da blir det litt jogging og litt spinning og litt dansetimer som krydder i hverdagen. Det jeg må bli bedre på er styrketrening, og jeg må finne noe treningssenteruavhengig også der.


Løping er absolutt en praktisk treningsform siden man kan løpe når som helst og hvor som helst med minimalt av utstyr.
Jeg gnåler alltid fælt om styrketrening, det er veldig viktig å trene styrke! Hvis du vil være treningssenteruavhengig, vil jeg anbefale at du kjøper slynge (f.eks. Redcordslynge). Tar liten plass i heimen, gir utrolig mange muligheter mht styrketrening, kan brukes av alt fra bestemor til landslagsutøvere og er effektivt som bare fy. Du kommer veldig langt med en halvtime i slynge et par-tre ganger i uka.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 00:57   #42
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tights

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Jeg liker ikke veldig tynne tightser (bl.a. synes jeg Svaletjert-tightsen virker for tynn), men jeg synes ikke Rönisch-tightsen er tykkere enn f.eks. tightsene jeg har fra Nike.

Nike-tightsene er også for tykke for innendørs trening etter min mening. Svalestjert går bra. Vi har vel alle våre preferanser, for meg som gjerne driver høypulstrening, svetter mye og ikke har noe som skal holdes inn, er tynne tightser greia. Trenger man noe som holder ting på plass er tykkere tightser sikkert lurt.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 10:12   #43
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.267
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tights

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Den finnes i 3/4.
Sjekk nettsiden til Kari Traa.

Jammen, jeg vil ha capri.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 11:10   #44
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tights

Jeg har Lydia og synes den siger litt, i tillegg til at jeg synes den er i overkant høy i livet. Har en annen anti-shake som heter Doris som er lavere i livet, og den er jeg mer fornøyd med.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 11:46   #45
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tights

Jeg elsker treningssenteret mitt da, men jeg må kjøre dit. Jeg vurderer om jeg skal bytte til det rett nedi gata, men jeg har ikke lyst. Men - det er egentlig ingen unnskyldning. Man kan trene styrke med vakttelefon. Det er saltimer som er trøblete der. Jaja. Augustforsett: Begynne å bygge opp et treningsprogram som er lite nok til at jeg gidder i starten.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 11:47   #46
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shock absorber bh og Røhnisch tights

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Tkd-drakter er jo tynne.

Jeg liker ikke veldig tynne tightser (bl.a. synes jeg Svaletjert-tightsen virker for tynn), men jeg synes ikke Rönisch-tightsen er tykkere enn f.eks. tightsene jeg har fra Nike.

Svalestjert er heller ikke spesielt tynn, den er helt "vanlig". Jeg liker dem tynne.

Rønishene er samme tykkelse som nike vintertightsen min.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no