Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Appelsin vurderer løpetights

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-14, 12:17   #1
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Lyspære

Appelsin vurderer løpetights

Jeg har innsett at folk sikkert er lurere enn jeg tror og vurderer å ønske meg løpetights til bursdagen min som er om en uke.
Kan noen hjelpe meg med å peile meg inn på hva jeg trenger?

Jeg ser at målene mine passer med XS/S i livet (Rønisch), men S/M over hoftene. Vanligvis liker jeg underdeler som er litt store i størrelsen, både pga. komfort/føler meg tjukk og fordi jeg er langbeint. Men når det gjelder tights bør jeg sikkert bruke det som sitter best?

Jeg hater å bli for varm når jeg trener og liker best å trene i ull fordi det føles minst klengete. Hvilke tights er tynne og luftige? (alle? )

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 12:24   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Jeg tror egentlig jeg liker alle jeg har. Har fra Nike, asics, röhnisch, Pierre Robert, odlo og hm tror jeg. Sistnevnte har en som på tvers over låret som jeg ikke liker.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 12:25   #3
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Jeg liker Nike sine treningstights. Og så har jeg vært mer fornøyd med de som er litt opp i Str ifht hva jeg vanligvis bruker enn de som er litt ned i Str. Greit å ha plass til Longs inni om vinteren...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 12:44   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Jeg kjøpte en fra Nike i går. Den virket bra. Jeg har en jeg ikke husker merket på fra før, og en fra H&M, den er kjempegod.

Men til poenget: Jeg er nokså drøy rundt livet akkurat nå, men jeg må likevel ned en størrelse i løpetights enn jeg har i bukser. Kanksje to, til og med. Ellers så er de atfor svære.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 12:44   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg liker Nike sine treningstights. Og så har jeg vært mer fornøyd med de som er litt opp i Str ifht hva jeg vanligvis bruker enn de som er litt ned i Str. Greit å ha plass til Longs inni om vinteren...

Hm? Stillongs og løpetights utenpå der?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 12:58   #6
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Hvis man liker luftig og minst mulig klengete, gå for løpeshorts! Evt capri-tights. Ellers har jeg ikke så mye å bidra med, siden jeg har helt andre tights-behov enn deg, ser det ut til (små hofter, korte bein).

__________________

Kanina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 13:17   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Med tights går du ned i størrelse, ikke opp. Og for all del ikke kjøp rönish hvis du hater å bli varm. 2xu er tynne og fine, det samme er craft og casall. Jeg passer i grunnen omtrent alt av løpetights, jeg synes ikke det er vanskelig å få noen som passer, men du må som sagt kjøpe dem små nok.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 13:30   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Min favoritt er en fra Casall som har sånn shapingeffekt. Den sitter som støpt. Har str. 38 tror jeg, har ellers S og 36 i alle andre. Denne har jeg: http://www.gsport.no/produkt/114029/...on-tights-dame

Tror ikke du kan ha noe større enn S.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 13:31   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Og prøv for all del først. Den ene Nike'en min gir meg cameltoe, men ingen av de andre.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 13:31   #10
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.462
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Nike pro sine tights er fine og tynne. Kommer i lang og capri, bred strikk i livet. Jeg synes de sitter bra!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 14:55   #11
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hm? Stillongs og løpetights utenpå der?

Ja? Når man løpet ute om vinteren er det ganske naturlig synes jeg.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 15:05   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Ja? Når man løpet ute om vinteren er det ganske naturlig synes jeg.

Ja, det er sikkert det, jeg har bare aldri tenkt tanken. Og jeg er ekstremt varm av meg også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 15:06   #13
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Ja? Når man løpet ute om vinteren er det ganske naturlig synes jeg.

Evt motsatt? Alt. nordlendinger er rare

Takk for innspill!
Ikke noe større enn S? Jeg har ganske saftige lår..
Får man et greit inntrykk av hvordan de funker i bruk når man prøver i butikken?

__________________
2012, 2007 og 2004

Sist redigert av Appelsin : 10-08-14 kl 17:04. Årsak: ikke mindre, større..
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 15:07   #14
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Ja? Når man løpet ute om vinteren er det ganske naturlig synes jeg.


Har du prøvd vintertights?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 15:43   #15
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Jeg er vedlig glad i CW-X kompresjonstights. Jeg har i grunnen null tro på at kompresjon har noe å si for selve løpingen og restitusjonen, men tightsen sitter veldig godt på og holder ting på plass (om det er viktig). Den er dog ganske varm. Jeg drar mye mer over hofter enn midje (hofter = str 42, midje str 38), men medium sitter godt på meg overalt.

2XU synes jeg er utrolig gjennomsiktig, og det utelukker den for meg. Jeg bruker uansett boxer under når jeg trener, men den blir for avslørende for meg uansett.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 15:52   #16
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Jeg bruker alltid S i løpetights selv om jeg har ganske kraftige lår/rumpe i forhold til midjen.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 16:52   #17
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Har du prøvd vintertights?

Jepp. Deler av vinteren bruker jeg vintertights med ull-Longs under. Når det er type -10 grader og vind.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 17:04   #18
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Appelsin, du har på ingen måte kraftige lår. Jeg tror du skal prøve. Du skal hvertfall ikke ha noe som er større enn S.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 17:05   #19
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.648
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Du har gransket dem nøye?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-14, 17:07   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Appelsin vurderer løpetights

Nei. Jeg bare mistenker deg for å ha gransket dem med forstørrelsesglass. Men spøk tilside - se på de størrelsestabellene til 2xu. Der har du lengde og vekt og et rutenett, så ser du hvordan du faller ut. Erfaringsmessig trenger man samme størrelse i de fleste typer.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no