Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor mye bruker dere på solbriller
H&M eller tilsvarende opp til 150,- 32 18,93%
Nåja, litt mer er kjekt. opp til 350,- 25 14,79%
Må ta i litt da! 1000 35 20,71%
tja, 1500-2000? 58 34,32%
opp til 3500. 10 5,92%
brokkoli/mer enn 3500 - kun det beste er bra nok for meg 9 5,33%
Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-16, 11:52   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg er en vims og kjøper kun billige briller som jeg ikke er redd for å ødelegge.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 12:03   #42
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Mannen fikk noen Oakley-briller for mange år siden. De kostet flesk, men varte lenge. Da hadde han nylig mistet et annet par Oakley som han hadde hatt i 10 år.

Jeg ble lykkelig da jeg fikk et lass solbriller med fagforeningslogo på. De gjør nytten, og kostet meg ingenting.
Jeg har noen litt dyrere som jeg bruker til ski og sykkel, men jeg roter dem jo vekk annenhver uke, så det er greit at de koster minst mulig.

(Jeg har noen litt dyre Polaroid-briller. De er definitivt MYE bedre enn hvilke som helst andre solbriller jeg har hatt. Det er stor forskjell i farger og lys. Men de er til å ha utenpå briller, så de er alt for store. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 12:09   #43
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg synest det er forskjell på å bruke mykje pengar på solbriller og vesker. Solbriller merker eg i langt større grad kvalitetsforskjellen enn på vesker (sjølv om eg merker forskjell på skinn og plæstikk der og). Solbrillene sin funksjon (å sjå godt i sola) er kvalitativt forskjellig med dyre og billige briller. Vesker sin funksjon (å oppbevare ting ein skal ha med seg) er ikkje kvalitativt forskjellig. Dyre solbriller er meir enn estetikk. Dyre vesker er kun estetikk, slik eg ser det.

Med vesker føler jeg at så lenge man får tak i noe i godt materiale (lær) og som er laget på en solid måte, er det viktigere enn merket som står på, men jeg er ikke glad i hyper og merker for det meste, og foretrekker ryggsekk i ni av ti tilfeller, til min manns store forskrekkelse.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 12:13   #44
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.114
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg er såpass nærsynt at jeg kunne neppe få briller, sol- eller ikke, som jeg liker, til under, tja, 6000, kanskje. Derfor har jeg bare kjøpt sånne store som går utenpå hele de vanlige brillene mine. Hadde jeg fått pene og brukbare solbriller med styrke til 3000, hadde jeg glatt kjøpt dem, så smertegrensen min er i alle fall ikke under dette.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 12:27   #45
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Bruker nesten ikke solbriller, så jeg koster ikke på dem mer enn en hundrings. Jeg koste meg stort da jeg nylig så en grundig test i et forbrukerprogram som konkluderte med at det er absolutt nada kvalitetsforskjell på glassene i solbriller til kr 79 og 3000. De gjør eksakt samme nytten.

Å bruke masse penger på solbriller kommer litt i samme kategori som merkevesker for meg - uforståelig og bortkasta.

Jeg synes de dyre sitter litt bedre på - sånn jevnt over - men selve solbeskyttelsen har jeg også hørt skal være like bra.

Jeg pleier å kjøpe et par Ray-Bans i året - på vei til ferie. I fjor kjøpte jeg to par, så da får jeg vel stå over i år.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 12:42   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.390
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg synes de dyre sitter litt bedre på - sånn jevnt over - men selve solbeskyttelsen har jeg også hørt skal være like bra.

Jeg pleier å kjøpe et par Ray-Bans i året - på vei til ferie. I fjor kjøpte jeg to par, så da får jeg vel stå over i år.

Beskyttelsen er like bra. Passformen kan variere både på dyre og billige briller, men ripebestandighet er gjerne dårligere for billige briller, og på billige briller kan krumningen i glassene gjøre at man får forvrengende effekt i kantene, som noen kan reagere på. Men mest av alt er det selvsagt varemerke som styrer prisen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 12:45   #47
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Denne tråden tok fram den årsgamle irritasjonen over at en eller annen tulling plukket med seg mine aviators på en fest i fjor og aldri ga dem tilbake.

Jeg er som deg, hvem f ... stjal begge mine Wayfarer!
Jeg håper fremdeles at de skal dukke opp og jeg kan si; der er de jo, og har "bare" brukt 800.- kroner på et par fra Polaroid mens jeg lever i håpet. De sitter ikke like godt som Wayfarer, men jeg ser i hvertfall godt.
Og jeg som ganske så nærsynt linsebruker merker godt forskjell på billige og dure briller.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 12:48   #48
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.508
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Mener mine kosta rundt 3000kr.
De er med styrke og jeg har slike dyre glass.
Hadde jeg kunnet bruke uten styrke ville de kostet 39kr på Nille

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:25   #49
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Mine er svindyre, men så er synet mitt på feil potetjorde og plukker jordbær óg.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:40   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg har aldri trodd at dyre solbriller gir bedre UV-beskyttelse enn billige, på samme måte som dyre vesker ikke holder bedre på innholdet. Men på komfort, riper, holdbarhet, lys, stabilitet og selvsagt jålefaktor er det stor forskjell.

Jeg er 100 % avhengig av solbriller, særlig etter jeg tok laser på øynene, så alle faktorene ramset opp rangerer høyt for meg. Også jålegraden. De sitter jo midt i trynet, liksom?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:53   #51
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Tja. Jeg har solbriller som koster fra 79 kr til 1500 kr. Jeg velger som regel alltid noen til 199 kr fra Vita. De til 1500 kr er ikke så gode på i lengden, og jeg kommer nok aldri til å kjøpe så dyre solbriller igjen. Det var bortkastet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:36   #52
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.854
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg bruker opp mot 2000 kr på solbriller. Men jeg kjøper det jo ikke ofte, og er flink til å ta vare på de.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 15:06   #53
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg handler stort sett på H&M, men synes det er helt innafor og bruke veldig mye mer på det.

Jeg har Wayfarer fra Rayban, men samme hvor mange ganger jeg prøver å tilpasse de så ramler de nedpå nesen. Tilsvarende briller fra H&M som sikkert snart er 15 år gamle sitter som bare det. Ergo, hadde jeg vært sikker på at de satt ordentlig så hadde jeg kunne ha brukt en del.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 15:15   #54
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opp til 3500,- for "hovedsolbrillen" med styrke, og opp til 1500 på "lesesolbrillen". Jeg er nærsynt og må ha en god solbrille med styrke. Jeg er mye ute (også når jeg er på jobb) og får lett hodepine. Men jeg liker å sitte ute og lese, og da har jeg en annen solbrille til det. Begge brillene er Rayban, men de blir naturlignok en del dyrere når det er styrke i glassene. De brillene jeg har nå er vel rundt tre år gamle.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 15:24   #55
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Det kommer veldig an på. Er det glass med styrke må man sikre at det er gode briller som holder vel og lenge, for det koster så mye selv før innfatningen.

Trenger man ikke korreksjon, ville jeg aldri i verden ha brukt mange kronene på et par solbriller. Par hundre kanskje?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 15:58   #56
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg legger fra meg solbriller over alt, så jeg har til enhver tid 2-3 billige par i omløp. Primark er min venn, sammen med H&M og deres like.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 16:05   #57
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg blir så glad i solbrillene mine uansett hvor billige de er, så jeg gjør mitt beste fr å passe på dem uansett. Nå har jeg to par Boden-solbriller til ca 500 hver, som jeg bytter på å bruke.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 16:18   #58
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.759
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men jeg vil ikke ha solbriller som jeg må passe på.

Det er min filosofi også. Jeg har dog løpesolbriller til nesten tusenlappen, og de blir jeg helt panisk av å måtte ta vare på. Så det er ikke noe jeg ønsker å gjøre i hverdagen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 17:39   #59
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg lar meg fascinere over hvor dyre solbriller det faktisk er mulig å kjøpe.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 17:49   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg blir fascinert av at det går an å bli overrasket over sånt. Personlig fikk jeg hakeslipp første gang jeg hørte hva dyre sykler kostet. Og de fleste som holder på med sånt har jo gjerne mer enn én. Etter det har jeg kostet på meg en tusenlapp av mine egne, ferdig skattede kroner på solbriller helt uten dårlig samvittighet. Ikke at jeg hadde det før, heller.

Men det er andre ting jeg aldri hadde prioritert, selvsagt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no