Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips til bra smoothiemaker?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-16, 10:31   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Tips til bra smoothiemaker?

I morges sørget blenderen min for å sende 1,5 liter smoothie utover kjøkkenbenken. Siden jeg ikke har tenkt å vaske gulv klokken 0600 flere ganger, trenger jeg tips til en god og effektiv smoothiemaker med grei kapasitet.


(Prøv å gjette på hvor utrolig klissete smoothie er? )

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 10:50   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til bra smoothiemaker?

Jeg har kjøpt meg en kraftig Nutri Ninja på Lefdal:

Lager rett i kopp og tar med på jobb til frokost.

http://www.lefdal.com/product/hjem-o...iblender-bl480

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-16, 11:00   #3
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til bra smoothiemaker?

Denne er bra

https://www.expert.no/kjokken-og-mat...nder/p-246657/

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 12:08   #4
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: Tips til bra smoothiemaker?

Se også svar jeg fikk i smogo vs frogo-tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=183827
Har fortsatt ikke landet på noe, så jeg følger med her også.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-16, 13:29   #5
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til bra smoothiemaker?

Vi er veldig fornøyde med Kitchen Aid sin blender. Men om jeg bare skal lage en kjapp morgensmoothie bruker jeg like gjerne stavmikseren i en mugge. Raskere og mindre oppvask.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no