Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-17, 15:51   #1
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Istedenfor å ta av meg ti kg har jeg lagt på meg ti kg og nå passer ingen av mine sommerklær.
Jeg skal til Spania en uke snart og må kjøpe meg noe nytt, skal være borte en uke, hvor mye trenger jeg og hva?
Bruker str 46 tipper jeg.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 20:17   #2
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Du skal sykle og for det meste bruke treningstøy? Da hadde jeg klart meg med to kjoler, en hverdags og en litt finere, cardigan, olabukse, bluse og et par t-skjorter.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-17, 20:28   #3
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg lever som en slabbedask når jeg er på ferie, fordi familien min syns jeg er like fin uansett/gir blaffen, og fremmede vet jo ikke om jeg går i samme kjole flere kvelder, så jeg har med type 2 shorts, 3 t-skjorter, 1 lett dagkjole som også funker roughly til kvelden og en litt mer fin til kveld. Toms (sko) til alt. Og ett sett treningsklær som jeg skyller opp/vasker. Og 2 bikinier.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 00:07   #4
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg fant to shortser på Veromoda og en på Lindex i ettermiddag. Ja planen er å sykle ganske mange av dagene, men jeg må nok ha noen hviledager.
Må jeg pynte meg på kvelden med kjole etc :eeek:

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 09:53   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg reiste på interrrail i en hel måned i fjor med 5 enkle kjoler i sekken; som eneste bagasje. De fleste av dem kjøpt på relativt billige butikker. Det synes på feriebildene at variasjonen ikke var så stor, men hvor farlig er egentlig det?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 09:57   #6
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg var i Spania for to år siden og så at jeg stort sett gikk i det samme nesten hver dag. Løse knebukser og en lett tunika over. Så jeg anbefaler det. I varmen synes jeg at det er det aller mest behagelige å gå i.

Og en eller to litt fine sommerkjoler til kvelden.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 10:02   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

I varmen ender det alltid opp med at jeg bruker langt færre plagg enn jeg tror. Tynne og behagelige kjoler og tunikaer, og det er ikke vits å ta med de du er i tvil om du kommer til å bruke. Det gjør du garantert ikke, du bruker helle samme kjolene om igjen flere ganger.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 10:06   #8
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg syns det er koselig, jeg, at feriebildene fra alle år omtrent har masse bilder av meg i rød kjole med hvite prikker. #nostalgisk

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 10:16   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg var i Spania for to år siden og så at jeg stort sett gikk i det samme nesten hver dag. Løse knebukser og en lett tunika over. Så jeg anbefaler det. I varmen synes jeg at det er det aller mest behagelige å gå i.

Og en eller to litt fine sommerkjoler til kvelden.

Løse knebukser og lett tunika er min uniform om sommeren også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 10:50   #10
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Sommerkjole altså, kan dem ha det på Lindex, cubus eller kaphal eller match?

Kan jeg få se et eksempel på løse knebukser og tunika?

Jeg lever til daglig i turklær eller treningsklær

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:14   #11
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg var på Lindex i går og de hadde i hvert fall greie tunikaer, løse halvlange topper, som er veldig behagelige i varmen.

Gode knebukser synes jeg er vanskeligere å finne. Jeg vil gjerne ha dem veldig løse i varmen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:44   #12
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Sommerkjole altså, kan dem ha det på Lindex, cubus eller kaphal eller match?

Kan jeg få se et eksempel på løse knebukser og tunika?

Jeg lever til daglig i turklær eller treningsklær

Ikke så lett å finne eksempel, men noe i denne retningen ...





__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:46   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Altså, jeg har aldri forstått at man orker å ha knebukser på i varmen... Tynne, eller ikke...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:48   #14
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg elsker knebukser av den lyse og lette typen. Synes ikke det er forskjell på dem og på shorts, bortsett fra at jeg føler meg mer komfortabel når benklærne dekker lårende, da...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:50   #15
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Hvis man har noen ekstra kilo på lårene kan shorts eller knebukser være det mest behagelige.
Hvis jeg bruker kjole uten noe under får jeg feks utslett eller vondt der lårene gnisser litt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 11:54   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg var på Lindex i går og de hadde i hvert fall greie tunikaer, løse halvlange topper, som er veldig behagelige i varmen.

Gode knebukser synes jeg er vanskeligere å finne. Jeg vil gjerne ha dem veldig løse i varmen.

Prøv Etsy!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:30   #17
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Takk for tips! Dere er gull å ha.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:46   #18
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Niobe, dei favorittbuksene dine for ei tid tilbake, kva heiter dei? Dei finns også i knevariant og er fantastiske!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:48   #19
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg elsker knebukser av den lyse og lette typen. Synes ikke det er forskjell på dem og på shorts, bortsett fra at jeg føler meg mer komfortabel når benklærne dekker lårende, da...

Me too!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 13:06   #20
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerklær når vinterens slankekur ikke ble iverksatt

Jeg er ikke så høy, bare 163 så føler meg mer bred enn høy med slike vide bukser :/

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no