Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva kombinerer dere med brunt?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 21:05   #1
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Hva kombinerer dere med brunt?

Til sønnen min kombinerer jeg brunt med lyseblått og turkis, og til datteren min går det i mye brunt og rosa. Til meg selv er jeg for tiden glad i orange og turkis (sammen med brunt altså)... men det er vel egentlig ikke farger man finner så mye av

Hva bruker dere sammen med brunt?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:13   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Gjør det som deg på ungene. Men kombinerer gjerne brunt med orange til storebror.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:15   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

På meg selv kan jeg også kombinere brunt og beige/off-white om det er samme rød/gulfarge i.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:16   #4
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Gjør det som deg på ungene. Men kombinerer gjerne brunt med orange til storebror.

Jeg er veldig glad i orange, og storebror har en god del i den fargen... men bruker det faktisk ikke til brunt. Jeg derimot...

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:18   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg er veldig glad i orange, og storebror har en god del i den fargen... men bruker det faktisk ikke til brunt. Jeg derimot...

Herremannen kan ha brunt og orange sammen. Men det har ikke jeg på meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:22   #6
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Her i huset er alle bortsett fra storebror mørkhårede og brunøyde, og da funker brunt og orange sammen, men jeg lurer på om det er de knallblå øynene og det lyse håret til storebror som gjør at jeg ikke føler for å kombinere de to til han

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:36   #7
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Brunt er jo kjempefint sammen med mange farger.

Brunt/blått, som i brunt skinn og jeans
Brunt/rosa
Brunt/orange, men da skal man kle orange, gjerne være litt mørk i huden/øynene
Brunt/offwhite.
Brunt og rødt er også veldig fint hvis rødfargen er knall. Et fint alternativ til dem som ikke kler orange.

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:47   #8
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Opprinnelig lagt inn av Gyda, her.

Brunt og rødt er også veldig fint hvis rødfargen er knall. Et fint alternativ til dem som ikke kler orange.

Den er jeg ikke med på...

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:50   #9
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Brunt er fint til alt?
Bortsett fra grått. Og lys lilla. Og marine.

Jeg har akkurat nå på meg brunt og oransje. Både jeg og ztjerna bruker mye brunt som basisfarge.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:56   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Brunt og grønt er fint sammen.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:57   #11
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Brunt er fint til alt?
Bortsett fra grått. Og lys lilla. Og marine.

Jeg har akkurat nå på meg brunt og oransje. Både jeg og ztjerna bruker mye brunt som basisfarge.

Ja jeg tror det skal la seg vanskelig gjøre å støte på oss en dag uten at minst en av oss... og gjerne 3 av 4 har brunt som basisfarge.

Mannen har også fått det, nå som jeg har kjøpt han to nye brune skjorter (i dag).

Jeg var fryktelig lei meg den gangen jordfarger forsvant ut av motebildet og ut av butikkene. Men da jeg først var avvent har ikke brunt fristet på mange år. Nå derimot . Herlig varm farge!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:57   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

I dag har jeg på meg brun ulltrøye og babyblå ulljakkke. (Jeg fryser)

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:58   #13
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

I dag har jeg på meg brun ulltrøye og babyblå ulljakkke. (Jeg fryser)

Da er du sikkert fin!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:00   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Da er du sikkert fin!

Helt nydelig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:46   #15
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Jeg bruker mye brunt og lys blått og turkis.
Og så har jeg litt orange da.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:50   #16
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Den er jeg ikke med på...

Er ikke rødt og brunt fint sammen?

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:53   #17
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Opprinnelig lagt inn av Gyda, her.

Er ikke rødt og brunt fint sammen?

Jo.
(Men det må være riktig rød og brun farge).

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:56   #18
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jo.
(Men det må være riktig rød og brun farge).

selvsagt enig i det

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:34   #19
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Brunt går til stortsett alt. Til guttene kominerer jeg brunt med lyseblått, grønt, hvitt (offwhite), orange og rødt.

Til meg selv går det mest i brunt med lilla, offwhite, gull, og noe rødt. Brun går faktisk fint med grøtt. I dag har jeg på meg en koksgrå bukse med ruter/striper i lysegrått, brunt og marineblått.

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 11:00   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva kombinerer dere med brunt?

Elsker brunt til meg selv og kombinerer dette med stort sett alle farger

Til guttene syntes jeg brunt er nydelig med lyseblått

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no