Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpt meg kjole!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 17:32   #101
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Jøje meg så fin kjole! Og 40 kilo? *sjokkert imponert* utrolig prestasjon!

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:20   #102
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Ikke begriper jeg hvor du gjemmer de kiloene dine henne. Må være under skjørtet eller noe sånt. Har du 28 bulker på hvert lår, eller en enorm fettkul i bakhodet kanskje?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:20   #103
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Det ble knallbra!
Supert med den boleroen og.

Kan fremdeles ikke forstå hvor du har gjort av de der ekstra kiloerne. :imponert:

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:25   #104
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

De kiloene må være usannsynlig fordelaktig fordelt, du var jo utrolig lekker og smekker. Kjempefin kjole og sko!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:34   #105
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ikke begriper jeg hvor du gjemmer de kiloene dine henne. Må være under skjørtet eller noe sånt. Har du 28 bulker på hvert lår, eller en enorm fettkul i bakhodet kanskje?

Har en diger kul på ryggen

Men det er nok en del under skjørtet ja

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:41   #106
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Du er skikkelig lekker i den kjolen. Jeg er superimponert over at du har tatt av 40 kg på ett år, det står det respekt av.

Jeg synes MinaX hadde gode råd ang tilbehør. Jeg ville brukt vanlig hudfarget strømpebukse til den kjolen, eventuelt en mørkbrun med litt glans.

Og ja, med de skoene og den skjørtelengden får du legger som aldri ender ... Sukk.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:45   #107
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Du er skikkelig lekker i den kjolen. Jeg er superimponert over at du har tatt av 40 kg på ett år, det står det respekt av.

Jeg synes MinaX hadde gode råd ang tilbehør. Jeg ville brukt vanlig hudfarget strømpebukse til den kjolen, eventuelt en mørkbrun med litt glans.

Og ja, heler må til! I den skjørtelengden får du legger som aldri ender ... Sukk.

Det ble gull som tilbehør.. brun-gull sko.. og brun bolero med gulltråder (bilder forrige side) Kjøpte ei brun strømpebukse, ikke for mørk. Synes det så greit ut..

Nå har jeg de kjente "fotballeggene" jeg da Så er ikke så ivrig - eller vant - med å vise de frem.. men litt heler hjelper ja! Og det ble det nå.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:48   #108
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Det ble gull som tilbehør.. brun-gull sko.. og brun bolero med gulltråder (bilder forrige side) Kjøpte ei brun strømpebukse, ikke for mørk. Synes det så greit ut..

Nå har jeg de kjente "fotballeggene" jeg da Så er ikke så ivrig - eller vant - med å vise de frem.. men litt heler hjelper ja! Og det ble det nå.

Ja, etter at jeg skrev innlegget så jeg side nr 2. Du ble veldig lekker, og brunt tilbehør er elegant og stilig. Kjolen kan brukes til flere anledninger, jeg ville hatt et par andre sett tilbehør også.

Endret også innlegget til at du faktisk fikk legger som aldri ender ...

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:54   #109
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.


Endret også innlegget til at du faktisk fikk legger som aldri ender ...


Thank`s !

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 22:46   #110
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjøpt meg kjole!

Jeg vll også ha en sånn kjole som får meg til å se 20 kilo lettere ut!

Så utrooolig flink du har vært til å legge om kostholdet!!

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no