Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Når folk tror de vet alt om deg og din sykmelding

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-14, 10:41   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når folk tror de vet alt om deg og din sykmelding

Dette er vel en typisk ting vi kunne diskutert her, er det ikke? Mener at vi har hatt en del diskusjoner hvor folk mener ditt og datt om at folk sykmelder seg. Jeg syntes denne artikkelen er et glanseksempel på at man faktisk ikke vet hva man ikke vet og derfor bør trå veldig varsomt....

http://www.dagbladet.no/2014/03/28/n...else/32530587/

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 10:43   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Arbeidsgiver sendte feriebilder til NAV - ble oppsagt

Arbeidsgiver fant bilder fra en aktiv ferie på den ansattes FB-profil, sendte dem til NAV og ga deretter den ansatte sparken. Greit eller ikke? http://www.dagbladet.no/2014/03/28/n...else/32530587/

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 10:44   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeidsgiver sendte feriebilder til NAV-ble oppsagt

Hm, nå ser det ut som om det var arbeidsgiver som ble oppsagt...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 10:45   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Jeg laget nettopp tråd om dette (med en ganske dårlig overskrift) fint hvis noen kan slette den.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 10:48   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Jeg tenker som så at ja, folk har ikke noe med hvorfor du er sykemeldt å gjøre og aktiviteter som er i samråd med lege og NAV er greit. Men, som sykemeldt kan det være greit å tenke litt på hvilke signaler man sender ut med å være veldig aktiv på sosiale medier og legge ut slike bilder, med tanke på at de kan feiltolkes. Jeg sier ikke at de bør feiltolkes, men at de definitivt kan det. Generelt bør man vel tenke litt mer over hva man deler på sosiale medier, men det er en annen diskusjon.

Arbeidsgiveren har gjort en brøler her synes jeg, iom at lege og NAV har vært klare på at hun er sykemeldt og bør være i aktivitet, og noen av bildene var vel også fra før sykemeldingsperioden.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 10:52   #6
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.621
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Tja. I denne situasjonen så tenker jeg at det hadde vært helt ok om arbeidsgiver hadde stilt disse spm med lege og NAV tilstede. Med noen som er så aktiv så hadde det kanskje vært mulig med tilrettelegging i jobb. Er det konflikt med arbeidsgiver som gjør at hun er sykmeldt så bør man kanskje tenke at vedkommende burde vært i annen jobb. Kan på et vis skjønne arbeidsgiver også om det nå er sånn at den sykmeldte ikke ville møte på samtaler og slikt med arbeidsgiver. Og jeg tenker at det er ikke sånn at legen sitter på all informasjon og legen er ikke den eneste som har noe å si i en sånn sak. Dessuten så kan man i utgangspunktet ikke dra til utlandet mens man mottar sykepenger. Synes dog det er litt merkelig at hun tar det til media.

Sånn helt generelt så synes jeg det er alt for mye fokus på folk som mottar sosialhjelp og at de skal stilles krav til og kontrolleres. Det utbetales enorme summer i sykepenger og dagpenger og det er mye lettere å utnytte egentlig.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 10:52   #7
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Jeg synes at arbeidsgiver i lang større grad enn i dag bør stille spørsmålstegn ved sykmelding og kanskje også ha rett til å si opp folk som er mer sykmeldte (av ulne årsaker) enn de er på jobb. Selvsagt er det ikke OK å ta folks private bilder og sende rundt omkring, men det er vel for så vidt rarere å ha en profil på sosiale medier der hvemsomhelst kan se bildene dine og bruke dem til hva de vil.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 10:56   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Jeg mener denne damen har vært litt smådum når hun postet disse bildene. Men, når det er sagt... bildene kunne vært fem år gamle. De trenger ikke nødvendigvis å si noe særlig om henne. En annen ting er at et sykdomsforløp kan være noe som går veldig opp og ned. Og det kan hende at man ikke velger å være veldig åpen ovenfor arbeidsplassen av forskjellige årsaker (frykt for å ikke bli forstått?). Syntes arbeidsgiver skal være veldig forsiktig med å stille seg til doms å ta slike avgjørelser som de gjorde her. At de lurer og kunne tenkt seg å ta en prat om dette er helt ok. Å si opp er ikke ok.

Syntes det er litt fjernt at dama ber om erstatning utover å få dekket lønn i 3 måneder da....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 10:56   #9
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Dette er en sak med mange sider, synes jeg.


Som sykemeldt, og spesielt med en del diagnoser, så blir man jo som regel sterkt oppfordret både av lege og NAV om å være mest mulig aktiv. Trene, gå turer osv, nettopp mange av de tingene som personen her har delt bilder fra (enten de nå var før eller under sykemelding). Så i prinsippet så hadde jo mesteparten her vist en eksemplarisk aktivitet i sykemeldingsperioden. Men kanskje hun ser for glad ut? Kanskje man ikke skal forsøke å være glad og positiv når man er syk, ihvertfall så passer det seg kanskje ikke å være det på bilder? Det er i så fall en litt utdatert og kunnskapsløs holdning ut fra hva jeg vet om helse, men samtidig har jeg den selv, og når jeg var sykemeldt måtte jeg ha diverse peptalker fra både lege og arbeidsgiver for å tørre å vise meg ute i det hele tatt. Man skal jo gå på jobb hvis man kan gå, liksom Så at det fremdeles sitter slike holdninger i hodene hos de fleste tviler jeg ikke på, og særlig smart synes jeg ikke det er å legge ut denne type bilder i denne konteksten. Men grunnlag for oppsigelse?

Arbeidsgiver har oppført seg helt horribelt her synes jeg, og det kan jo ikke være tvil om at dette er usaklig. Arbeidstaker er ikke pliktig til å gi helseopplysninger til arbeidsgiver, men det bør være en god dialog. Den dialogen har arbeidsgiver et sterkt ansvar for å sikre, og ikke minst, dersom de reagerte på Instagrambildene kunne de ta dette opp med arbeidstakeren og be om at det ble tatt et møte om dette med lege og eventuelt NAV til stede.

Som arbeidstaker synes jeg også at det påligger meg et ansvar om å sikre en god dialog i sykdomsperioden, og i en lignende situasjon valgte jeg å selv initiere et møte med NAV og lege til stede, for å sikre at arbeidsgiver forsto nok til å kunne forholde seg ryddig til situasjonen.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 10:58   #10
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.140
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Tja, jeg vet ikke helt jeg....

Jeg har selv en jobb der jeg tidvis henter ut ting fra sosiale medier, og bruker mot folk for å vise at de lyver. Dette er da selvsagt åpne profiler som hvem som helst kan gå inn på, så dumt av dem å legge det ut hvis de ikke vil jeg skal bruke det.

Når det er sagt, så har de selvsagt mulighet til å komme med motsvar før vi konkluderer.

Har man ferier med velsignelse fra nav er jo alt ok, men det er jo kanskje greit å opplyse om til arbeidsgiver? Vet ikke helt hvordan slikt praktiseres? Møter er jo kjekt å dukke opp på. Og skyldes fraværet jobben i seg selv kan man jo forsøke å bytte jobb.

Jobben min er for øvrig også i stor grad avhengig av tips, som vi sjekker ut. Folk lyver og nylter og unndrar seg mange plikter, det er ikke til å komme unna. Jeg synes godt flere kunne tipse litt rundtomkring, det er til økonomisk beste for fellesskapet. NAV kontroll avslører stadig mer trygdemisbruk, og godt er det. Imidlertid synes jeg det er naturlig at arbeidsgiver kontakter den det gjelder før nav bringes på banen med mistanke om juks? En bekjent av meg hadde en "influensasyk" kollega, som plutselig dukket opp på masse bilder fra "årets guttetur til Aya Napa" via venner på Facebook. Den andre kollegaen viste bildene til leder, som innkalte til møte og ga personen sparken. Det er ikke alltid rett å passe sine egne saker, synes jeg.


Sist redigert av Pelle : 28-03-14 kl 11:04.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 11:03   #11
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.621
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Jeg synes det er helt greit av arbeidsgiver å ta kontakt med NAV for å melde ifra om at de mistenker at arbeidsgiver feilaktig mottar sykepenger. Da kan NAV sjekke det med lege og den sykmeldte. Er alt ok så kan man oppfordre til bedre dialog med arbeidsgiver der man, uten å måtte si noe om sykdommen i seg selv, beskriver litt hvordan veien tilbake er og tidsperspektiv på rehabilitering. Møter man ikke opp hos arbeidsgiver så virker det ikke som målet er å komme tilbake i den jobben og det er greit for NAV å vite også.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 12:13   #12
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.505
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeidsgiver sendte feriebilder til NAV-ble oppsagt

Interessant. Man kan tenke på hvordan man fremstår i sosiale media. Det skal veldig lite til for å tolke slike bilder som at "hun er frisk nok til å jobbe", og det kan være lurt å tenke på hvis man er sykemeldt. Jeg sier ikke dermed at arbeidsgiver har rett til å si opp folk på dette grunnlaget.

Og så sier hun:

Sitat:

- Det er ekkelt å tenke på at de gikk inn i min private profil

Vel, de ligger jo der, og er Instagram sin eiendom. Det man legger ut på nett er ikke "bare privat".

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 12:29   #13
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeidsgiver sendte feriebilder til NAV - ble oppsagt

Joika startet en tråd om den samme saken. Denne kan gjerne slettes.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 12:31   #14
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Arbeidsgiver sendte feriebilder til NAV - ble oppsagt

Jeg synes ikke måten dette ble gjort på er noe bra. Men forstår godt at arbeidsgiver reagerer når den ansatte er sykemeldt og tydelig aktiv på ferier o.l. Men dialog kunne jo ha avklart forholdet her. Sende bilder til NAV og si opp det er jo helt bak mål.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 12:34   #15
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeidsgiver sendte feriebilder til NAV - ble oppsagt

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg laget nettopp tråd om dette (med en ganske dårlig overskrift) fint hvis noen kan slette den.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Joika startet en tråd om den samme saken. Denne kan gjerne slettes.

Jeg slo sammen trådene, jeg.

torsk, moderator

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 12:34   #16
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg tenker som så at ja, folk har ikke noe med hvorfor du er sykemeldt å gjøre og aktiviteter som er i samråd med lege og NAV er greit. Men, som sykemeldt kan det være greit å tenke litt på hvilke signaler man sender ut med å være veldig aktiv på sosiale medier og legge ut slike bilder, med tanke på at de kan feiltolkes. Jeg sier ikke at de bør feiltolkes, men at de definitivt kan det. Generelt bør man vel tenke litt mer over hva man deler på sosiale medier, men det er en annen diskusjon.

Arbeidsgiveren har gjort en brøler her synes jeg, iom at lege og NAV har vært klare på at hun er sykemeldt og bør være i aktivitet, og noen av bildene var vel også fra før sykemeldingsperioden.

Siterer Kokosbolle jeg. Helt enig.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 12:35   #17
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeidsgiver sendte feriebilder til NAV - ble oppsagt

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Joika startet en tråd om den samme saken. Denne kan gjerne slettes.

OK, jeg skrev visst dette i Joika sin tråd...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 12:37   #18
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg slo sammen trådene, jeg.

torsk, moderator

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK, jeg skrev visst dette i Joika sin tråd...

Neida, det er trådane som er slått saman.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 12:38   #19
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arbeidsgiver sendte feriebilder til NAV - ble oppsagt

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

OK, jeg skrev visst dette i Joika sin tråd...

Neida, jeg slo sammen trådene (uten å titte så nøye på innleggene), og da ser det litt rart ut. Beklager forvirringen.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-14, 12:38   #20
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg din sykmelding

OK. Tror jeg jobber litt, jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no