Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-18, 09:03   #21
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Jeg lo godt når jeg så den der.


Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Kanskje en grunn til at jeg er så glad i Elias, som er omtrent den eneste barnetvserien som har innsett at det meste av Norge er kyst.

Men det stemmer jo ikke. Det har vært mange serier opp igjennom som er lagt til kysten. Noe jeg synes er helt strålende.

Og det er ikke sånn at alle som bor på Østlandet identifiserer seg med det som har vært av serier fra ikke-kyst. Det er ikke sånn at alle som ikke bor ved kysten har det likt liksom.

Det som kanskje er aller mest morsomt er at hun mener at Vestlandet, som er et stort, mangfoldig område, har det likt. Hvis hun klarer å rive blikket løs fra navlen og Rogaland og kikker litt lenger nordover langs kysten, vil hun oppdage at det er områder langs Vestlandskysten som har det like snøsikkert som her jeg bor i Innlandet. Man må kanskje opp noen høydemetre fra fjæra, men det er fortsatt Vestlandet og kysten.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:12   #22
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.660
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Vi voksne vestlendinger får like mye julestemning av stengte broer og regnet som pisker mot ruten som når storebror ligger å ynker seg på sofaen fordi han har forspist seg på pinnekjøtt nå igjen.

7åringen derimot lurer på når snøen skal komme..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:15   #23
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Dette tror jeg må være noe av det dummeste og mest navlebeskuende jeg har lest på lenge.

Sitat:

– Om ti-femten år er trolig det sentrale Østlandet også snøfritt til jul. Da vil sannsynligvis også østlendinger innse at man påfører barn smerte og savn ved å velge snøen som det viktige omdreiningspunktet, og man vil da omsider velge andre temaer å spille på, mener Kalvig.

Det siste jeg kommer til å bekymre meg for er om barn er påført smerte og savn pga snakk om snø i juleserier hvis klima endres slik at snøen forsvinner også på Østlandet. Det aller siste, faktisk. Jeg kommer til å bekymre meg mye mer for hvor stor skade vi har gjort på jorda vår og om det i det hele tatt kan reverseres.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:22   #24
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:23   #25
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Huffda, og jeg som ikke visste at jeg var traumatisert en gang. Det blir da ikke jul før det er samme desembertemperatur som i juli, vel? Pluss 7-ish.

(Det er ikke hvit jul her i Trondheim heller så veldig ofte akkurat).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:35   #26
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Eg såg denne, og vart litt forundra. For eg kan ikkje huske anna enn at det var snø på julafta. Mykje snø. Og eg er vestlending. Så kan eg vere krenka for at nokon (altså ikkje nokon her, men nokon andre) har planta falske minner i meg?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:36   #27
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.907
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Jeg leste den artikkelen i går og holdt på å dævve av latter. Og ellers, det Java sa. (Beklager at jeg svarer i en tråd for vestlands-FPere, jeg som er østlending).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:41   #28
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Nei, men jeg kan til en viss grad forstå hva hun mener. Grå og våt vestlandsjul føles jo helt klart mindre idyllisk og ideelt enn hvit jul. Men forestilling om snøtung og glitrende jul kommer like mye (mer) fra amerikanske, hollywoodproduserte julefilmer.

I følge Aftenbladet har vi (Stavanger/Sandnes) hatt hvit jul 8 ganger siden 1983. Vi lever greit med det, altså. Og de fleste julekjoler er finere uten strømpebukse under, anyway.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:47   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Jeg har ikke følt meg veldig traumatisert og ungne vet ikke bedre.

6 grader i dag tidlig, islyktene våre smelter. Det er bart, det er tørt, det er mildt. Det er snart jul. Det er jo egentlig rimlig bra vær det, to grader og sludd og slaps er egentlig vanligere...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:54   #30
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Jeg synes egentlig hele Norge kan begynne å føle seg krenket, jeg. Tenk, vår egen lokal tilhørighet er ikke alltid representert i nasjonal sammenheng. Stå på krava!

Hele Norge har ikke hvit jul, men hvit jul er idyllisk. Det er pent med den hvite snøen som lyser opp en mørk tid og julelysene ute er vakre mot alt det hvite. På samme måte som fjord og fjell er dramatisk og vakkert og brukes i alle sammenhenger når Norge som land skal presenteres. Hele Norge er ikke fjord og fjell heller. Skal vi ta samme logikk i bruk føler nok mange barn i Norge at de ikke bor i det "ordentlige" Norge.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:55   #31
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

En uke siden:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 14BA4B9E-E513-4027-81CB-D7866980B76D.jpg (30,0 KB, 74 visninger)
Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 09:56   #32
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.481
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Jeg ser i det minste både fjell (med hvitt på toppen) og fjord ut vinduet fra kontoret her jeg sitter.

Helt ekte norsk vestlending

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:04   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Akkurat nå kjenner jeg at jeg et sjeleglad Guttungen ennå ikke var født det året jeg fant blåveis i hagen på selveste julaften. Han hadde jo blitt traumatisert for livet, arme ungen.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:10   #34
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.807
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Skal tro om hun har hørt begynnelsen på "White Christmas"? Den er det mange som aldri har hørt, men den går som sånn:

"The sun is shining, the gras is green, the orange and palm trees sway. There's never been such a day, in Beverly Hills, LA. But it's December the 24'th and I am longing to be up North" og så kommer det alle kan: "I'm dreaming of a white Christmas …"

Da kan du snakke krenka da og djupt såra og vonbroten også! Sol, palmetrær og grønne plener lizzom. Kan det bli verre?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:12   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Egentlig burde jeg rett og slett be min australske venninne slutte å dele bilder av barna ved poolen, på stranda og i shorts/t-skjorte for tiden. Jeg kjenner jeg blir litt småsnurt av å se unger i sommerkjoler sammen med Santa.


(Misunnelig? Jeg? Neeeeeeida. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:13   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?



Jeg blir av og til oppgitt over riksmedias oppfatning om at indre østland er Norge, med store overskrifter som "Nå kommer sommervarmen", når Yr melder 15 grader og regn i mesteparten av landet, eller "Nå blir det snøkaos på veiene" når det er er meldt 8 plussgrader. Og en del andre saker, som beskrives som om særtilfeller i Oslo-området gjelder hele landet, eller at alle bor i byer. Der kan de godt skjerpe seg en smule. Men julefortellinger med snø går fint altså.

Snakket forresten med en fra Australia som sa at flere der bruker "snøspray" på vinduene, og har julekort med hvit jul.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:13   #37
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

På samme måte som fjord og fjell er dramatisk og vakkert og brukes i alle sammenhenger når Norge som land skal presenteres. Hele Norge er ikke fjord og fjell heller. Skal vi ta samme logikk i bruk føler nok mange barn i Norge at de ikke bor i det "ordentlige" Norge.

Ikke sant? Tenk på alle de traumatiserte trønderske barna!


Og hvor kjipt er det ikke for folk fra Tromsø å lære at Ålesund og Bryggen i Bergen er idealet for hvordan en norsk by bør se ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:16   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Akkurat nå kjenner jeg at jeg et sjeleglad Guttungen ennå ikke var født det året jeg fant blåveis i hagen på selveste julaften. Han hadde jo blitt traumatisert for livet, arme ungen.

Det er bare 4-5 år siden krokusen spirte i hagen min i romjula. (I rettferdighetens navn: det var ganske sært altså.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:17   #39
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Jeg kjenner at jeg blir litt krenket over all TIDEN folk har til å sitte og føle seg krenket ...

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-18, 10:18   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.378
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjære vestlands-FPere, er dere påført smerte og savn?

Blant alt det andre presset vi utsettes for har vi nå også "snø-press".

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no