Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-15, 12:21   #501
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

For en tid siden klarte ikke vaskemaskinen vår å tømme, så vi tok tømmeslangen ut av hullet i veggen, og la den i sluken. Det gjorde susen, og vi har vasket slik siden. Men så, for et par måneder siden, begynte maskinen å tulle igjen. Den slet med å skylle klærne, og det ble verre og verre. "Ikke vann, sjekk tilgang" sto det. Men vi hørte jo at vannet rant og rant? De siste ukene har vi måttet kjøre to hurtigvaskprogrammer for å skylle klærne. Siden det har tatt fryktelig lang tid å få vasket klær, ringte vi reperatør.

Reperatørmannen kom i går, og så med en gang hva som var feil. Slangen MÅ ha utløp høyrere opp enn maskinen, ellers renner bare vannet rett gjennom og ut i sluket. Han festet slangen slik at det rant ut i vasken, og problem solved. Han humret godt da han gikk ut dørene, og jeg tok på meg Scarlett O'Hara-personaen og mumlet noe om "Jamen jeg er ikke sånn teknisk og sånn. Kan ikke noe om vaskemaskiner. Jeg bare vasker klær jeg, lizzm." (En skam for rødstrømpene, I know. )

Nå nå kan jeg vaske klær på ordentlig. Og det kostet meg bare en tusenlapp i oppmøteavgift.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 12:43   #502
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Du er ikke alene, Fibi. Jeg har gjort det samme, bare at jeg ringte service og fikk vite at slangen måtte opp fra gulvet, så jeg sparte pengene.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 13:03   #503
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Det var mannen som ringte, så da kan jeg skylde på han.

(Men nå klarte den plutselig ikke tømme, så nå er jeg jo like jævla langt.)

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 14:17   #504
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Veldig fint å ha noen å skylde på. Men, hvis den nå kommer med feilmelding igjen, må du jo bare ringe han samme som var der for å se på den, da er det jo noe feil?

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 14:22   #505
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Har sendt melding til mannen nå, så får han ta seg av det. Den tømmer når jeg legger ned slangen, men da vil den jo ikke skylle.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-15, 14:26   #506
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Har sendt melding til mannen nå, så får han ta seg av det. Den tømmer når jeg legger ned slangen, men da vil den jo ikke skylle.

Teit maskin Håper dere finner ut av det nå, da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no