Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-18, 21:28   #41
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Change i Bogstadveien. De er superflinke og gir fantastisk service.

Styr unna Change Oslo City... Noen av de som jobber der har ok kompetanse, men flere ikke. Ikke spesielt god service akkurat...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 00:03   #42
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Den bikinibuksa er genial, jeg har hatt den tidligere.
Denne spriten er genial for å unnga inngrodde hår og røde prikker. Kan kjøpes på Vita eller Kondomeriet.

Takk for tips, men den virker ikke på meg. Har brukt den noen mnd allerede. Blir snart sprø! Starter hårfjerning med laser til høsten (er for brun nå). Det siste halve året - året har jeg vært skikkelig plaget. Et hår var inngrodd i flere mnd og var mange cm da det endelig kom ut.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 00:47   #43
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvor ligger Ebbesen og Jensen? Står ikke i lenken (med mindre jeg burde gått til Specsavers), og «Finn oss på kartet» virker ikke.

Finn oss på kartet viste til riktig gate i feil by. Jeg sa fra da jeg i dag brukte lønsjen til å handle to bikinier derfra.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 01:05   #44
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Marinka på Sandvika Storsenter har godt utvalg og bestiller størrelser. Butikkvinduet ser skummelt kjerringete ut men de som jobber der er superflinke. (litt opp og ned hvor mye utvalg de har)

Ikke Oslo sentrum, da men.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 08:52   #45
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Ja, har tenkt meg innom Marinka i dag. Har fått god hjelp ved bh-kjøp der før, men har aldri kjøpt badetøy der.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 09:26   #46
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg har kjøpt på Kapahl jeg. Bruker str 42/44 Og 80e/f.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 10:00   #47
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg kjøpte stråhatt i stedet. Får bade i den

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 10:04   #48
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg så en dame i en nydelig tankinilignende sak på stranden. Det var bare løst stoff foran hengende ned, mens ryggen var bar. Da slapp hun den inntilsittende tankinigreien, og det så flott ut.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 10:06   #49
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg kjøpte en tankini med tanke på å kunne skjule magen litt, men det ble egentlig omvendt effekt: Den øvre delen av magen, som er den fineste delen, er skjult, mens valken tøt frem mellom truse og tankini.

(I tillegg hørte jeg på råd her inne fra da jeg valgte størrelse ("Opp i cup, opp i cup!!"), så jeg kunne fått plass til ei katte i hver BH-kopp. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 10:07   #50
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har kjøpt på Kapahl jeg. Bruker str 42/44 Og 80e/f.

Har de cup opp til F på Kappah?? Jeg er så lei av å blakke meg på svindyrt badetøy i spesialbutikk!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 10:22   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg har med hell kjøpt flere forskjellige bikinitruser og tankinier på Boden. Synes de sitter fint og er enklere å ta av og på og bytte og kombinere enn badedrakt. Mindre styr enn bikinitopp også. Kan kombineres med et skjørt eller en shorts.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 10:57   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, det er selvsagt lov. Jeg synes det er litt kjipt med dem som helt kynisk går til butikker for å få hjelp, uten å ha til hensikt å kjøpe der i det hele tatt, og så bestille på nett, men det er jo en annen greie.

Selv klarer jeg ikke å få det til å lønne seg, og jeg vil at spesialbutikker skal overleve, så jeg prioriterer det. Men nå bestilte jeg faktisk en fra Zalando. En femmer sier at den går i retur.

Ja, vil vi ha små spesialbutikker hvor vi kan få kyndig hjelp, må vi jo faktisk handle der også. Ellers forsvinner LaLina, Tronsmo, Frøken Dianas Salonger, Manillusion, Revir, Gevir (Hipster-menn har begrenset fantasi når de finner navn på butikkene sine), Futura Classics m.m. og vi står igjen med kjedebutikkene. JEG syns det er et tap, og betaler derfor for kunnskap så ofte jeg kan.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 11:04   #53
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Butterfly i Drøbak har utrolig godt utvalg og fantastisk service! Vel verdt et besøk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 12:05   #54
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, vil vi ha små spesialbutikker hvor vi kan få kyndig hjelp, må vi jo faktisk handle der også. Ellers forsvinner LaLina, Tronsmo, Frøken Dianas Salonger, Manillusion, Revir, Gevir (Hipster-menn har begrenset fantasi når de finner navn på butikkene sine), Futura Classics m.m. og vi står igjen med kjedebutikkene. JEG syns det er et tap, og betaler derfor for kunnskap så ofte jeg kan.

Jeg er så hjertelig enig. Jeg forsøker å kjøpe det jeg kan få tak i i lokale småbutikker der, men jeg bryr meg ikke like mye når det er snakk om XXL, GMax osv, som uansett er store kjeder.

Og ellers er Revir et helt glimrende navn

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 12:06   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Og ellers er Revir et helt glimrende navn

Enig i det! Men fniser litt av at Gevir ligger 100 meter bort i gata.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 22:05   #56
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Vil dere ha fasiten?

Jeg tenkte å sjekke hva de hadde på Marinka på storsenteret, men siden Change var på veien dit, så stakk jeg innom. Uten noen særlig optimisme, egentlig. Men du verden - for en service. Og da mener jeg "ordentlig" service, og ikke sånn "jeg stikker x antall vilkårlige plagg inn i prøverommet og er dermed sjempehjelpsom". Her var det ei ung jente som så meg og hørte på meg, og som så på alt det jeg prøvde og sa klart ja eller nei, og ikke minst - og hun kom med GODE forslag og anbefalinger. Så jeg endte opp med bikini og to BH- og trusesett. Ikke verst.

Kjøpte dette settet:

https://change.com/ca/lagoona-p5638274254

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 22:19   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Jeg fikk også KJEMPEgod og kompetent service på Change på Oslo City, faktisk. Sa hun overrasket.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 22:25   #58
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Den var veldig fin Divine!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 22:53   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Ja, det glemte jeg å si! #memetoo

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-18, 23:15   #60
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøpe bikini i Oslo hvis du ikke innehar den såkalte sommerkroppen?

Det er sånn hjelp jeg opplever å få på LaLina. Ordentlig service er til så godt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 29-05-18 kl 23:20.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no