Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-10, 09:32   #21
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.002
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Opprinnelig lagt inn av los_p, her.

e d noen som e så hyggelige og deler litt creds her, har lastet ned 2 sesonger men tar jo en evighet og komme seg oppover når d e alt eg har og dele.
Maskinen har stått og gått så godt som 3 uker no og klart og få tilbake ca 500 mb.. Så vist noen har noe og dele hadde d vært kanon

Tru'kke det, nei.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 13:22   #22
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Jeg bare lurer: Av de brukerne som kun har ett innlegg i hele sin forum-karriere... Er 100% av disse innleggene da i torrent-tråder? Sånne tigge-om-invite innlegg?
Tror noen helt oppriktig at de kommer til å få invites o.l. av noen som overhodet ikke kjenner dem - og er det eneste grunnen til at de registrerer seg som brukere?

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 13:42   #23
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Tror noen helt oppriktig at de kommer til å få invites o.l. av noen som overhodet ikke kjenner dem - og er det eneste grunnen til at de registrerer seg som brukere?


Ignorance is bliss.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 13:58   #24
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Opprinnelig lagt inn av los_p, her.

e d noen som e så hyggelige og deler litt creds her, har lastet ned 2 sesonger men tar jo en evighet og komme seg oppover når d e alt eg har og dele.
Maskinen har stått og gått så godt som 3 uker no og klart og få tilbake ca 500 mb.. Så vist noen har noe og dele hadde d vært kanon

Kjøp deg en t-skjorte i shopen deres som oss andre som plutselig har opplevd å ha altfor lite creds?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 14:01   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Evt. få bedre ut-linje, det var det eneste som funket her, vi hadde dritlite creds pga. elendig ut-linje fra NGT en stund men så fikk vi fiber fra Lyse og vips.

Forresten, går det faktisk an å dele creds med andre? Sånn sett bort fra hvor mye man deler ut når man inviterer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 14:02   #26
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Mm, t-skjorte er mer en quick-fix der og da.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:03   #27
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Jeg drar opp en gammel tråd jeg. Jeg har hatt 7 i kreditt i månedsvis, og nå, etter at mannen har lastet ned et par sesonger med Dexter har jeg minus 2,53. Og ikke nok med det, han var uheldig (?) og slettet alt vi hadde lastet ned, så jeg får ikke til å seede for å øke kreditten.

Noen som skjønner hva jeg snakker om? Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette, eller må lillesøster sende meg en ny invitasjon?

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:09   #28
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Søsteren din kan donere credits til deg (via en invitasjon), eller du kan skaffe deg credits ved å handle t-skjorte eller noe i shopen.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-11, 19:15   #29
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tvtorrents, får ikke til å laste ned lenger

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Søsteren din kan donere credits til deg (via en invitasjon), eller du kan skaffe deg credits ved å handle t-skjorte eller noe i shopen.

Da skal vi forsøke det, takk for svar!

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no