Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Anbefal meg en god skriver!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-11, 13:32   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefal meg en god skriver!

Skal brukes i hovedsak til bildeutskrifter, men også til tekst innimellom osv.

Har sett på bla Epson PX-720WD .
Noen?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:31   #2
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en god skriver!

Om man også kommer med tips til skriver som hovedsaklig skal brukes til papirutskrifter og litt bilder i ny og ne...

- wlan er kjekt, men gjerne påkoblet nettverk via kabel også
- lexmark kjøper jeg aldri igjen etter 3 skrivere på rappet som har vært trøblete

Så hadde det vært superkjekt.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 16:42   #3
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god skriver!

Jeg har nettopp kjøpt denne http://www.amazon.com/gp/aw/d.html/r...7?a=B003YL412K og er godt fornøyd. Bruker den i all hovedsak til å printe ut bilder. Det er feks veldig kjekt å kunne printe ut direkte fra iphonen. Kritikken jeg har lest går på at blekket er dyrt - men det er vel gjengs for de fleste. Til nå er jeg i alle fall veldig fornøyd - den var enkel å installere, skriver ut fine bilder og er relativt rask.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:05   #4
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en god skriver!

Canon eller HP. Som Lommelun skriver, unngå Lexmark.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 17:40   #5
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en god skriver!

Vi har en Epson Stylus 510 et-eller-annet, nettverksprinter. Veldig fornøyd med den.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 18:15   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en god skriver!

For/mot denne? Epson PX-720WD

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 18:16   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god skriver!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Skal brukes i hovedsak til bildeutskrifter, men også til tekst innimellom osv.

Har sett på bla Epson PX-720WD .
Noen?

Jeg har epson stylus photo px-710w tror jeg det er, det må vel være foregående modell eller noe? Uansett - den er veldig bra. Både til bilder og annet. Og ikke minst er den trådløs, det er et must.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 18:18   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en god skriver!

Ja, trådløs, det har jeg ikke tenkt på. Det høres veldig greit ut. Det MÅ den vere.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 18:22   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god skriver!

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ja, trådløs, det har jeg ikke tenkt på. Det høres veldig greit ut. Det MÅ den vere.

Ja, det må den faktisk. Epsonprintere er de jeg har vært fornøyd med billedkvaliteten på. Jeg har hatt canon også, den skrev litt kaldere farger, men skarpt og fint den også. Men jeg likte epson best. Men hovedgrunnen til at canonprinteren røk ut døra var at den ikke var trådløs. Det er virkelig et must. Den har som mange andre to steder man kan mate papir slik at man kan ha fotopapir liggende i printeren på permanent basis. Det synes jeg også er veldig greit. Og så er det ikke lenger vanskelig å få tak i epson-blekk, det var noe herk før. Men det er som sagt historie.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 21:41   #10
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en god skriver!

Ok, da lurer jeg videre på en Epson, må bare finne ut om den jeg har sett på er trådløs..

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no