Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er det noen som kan hjelpe meg med GameCenter?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-14, 09:31   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som kan hjelpe meg med GameCenter?

Problemet er som følger:

Den opprinnelige GameCenter-kontoen ble opprettet med den ordinære AppleID-brukeren min.

Jeg laget meg en ny AppleID/GameCenter-konto til meg selv, for å ikke krølle til for barna og Mini og Snupp deler den gamle GameCenter-kontoen. Problemet er nå at det primært er Mini sine spill som er koblet til denne kontoen, og Snupp ønsker seg en ny, egen konto. Blant annet til å spille flerspiller på Minecraft med kompiser, og for å lagre byen sin i Clash of Clans.

Så er spørsmålet hvordan jeg logger ut den opprinnelige brukeren fra GameCenter og får laget en ny bruker til ham. Jeg har tenkt å lage en egen gmail-adresse til ham. Jeg har søkt en del rundt på nett, uten å bli noe klokere, så jeg trenger tydeligvis en "skritt for skritt"-forklaring.

Anyone?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 00:48   #2
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.227
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noen som kan hjelpe meg med GameCenter?

Apple avsluttet all Game Center støtte bå fra IOS 10 så det beste er nok å oppgradere.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 00:51   #3
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noen som kan hjelpe meg med GameCenter?

(Game Center suger for øvrig bigtime, bare så det er sagt.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 01:52   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.932
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noen som kan hjelpe meg med GameCenter?

... og jeg som tenkte jeg skulle bidra, men skjønner det ikke er snakk om NHL Gamecenter så da jeg jeg ikke hjelpe

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no