Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Msn og akutt smileytrøbbel, får ikke lagra innstilling

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-11, 14:41   #1
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.436
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Msn og akutt smileytrøbbel, får ikke lagra innstilling

Ja, eller "emoticons" som det heter på min engelske utgave av msn;

Hadde Godklumpen på fanget når jeg snakka med en venninne på msn tidligere idag. Jeg tror han klaska til noe på tastaturet samtidig som jeg skreiv noe. Iallfall så, helt ute av det blå, slutta smileyene å fungere, å dukke opp. Alle jeg har lagt til har jeg lagd "kode" på, som her hvor man bruker kolon foran og bak bruker jeg stjerne foran og bak(for at det ikke skal dukke opp smileyes midt i en alvorlig samtale...)

Har restarta både msn og maskina. Sjekka innstillingene, under meldinger og der er IKKE det å vise smiley(show emoticons og custom e..) valgt. Velger og lagrer(apply), med det første ser det ut til å bli valgt som jeg vil. Går vekk i fra det skjermbildet for å prøve å skrive en smiley, nei, fungerer ikke. Kikker på innstillingene igjen; det har altså ikke lagra seg. Det går bare ikke. Hva i all verden kan dette komme av, at jeg ikke får lagra de innstillingene?

Dataguruen min er på jobb i noen timer til, kjenner jeg irriterer meg såpass at det er vanskelig å vente med å finne ut av det...

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no