Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Å nullstille en iPad uten at bildene forsvinner?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-13, 19:06   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Å nullstille en iPad uten at bildene forsvinner?

Jeg skal knytte vår gamle iPad opp til en ny iTuneskonto. Den har stått på meg til nå, men skal nå over på mannen sin iTunes-konto. Men hvis jeg trykker "nullstill", da forsvinner vel alt som erder, inkl bilder? Jeg har ikke lyst til å slette bildene, for jeg er fornøyd med albumene. Er det noen måte å rodne dette på uten at bildene forsvinner?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 19:39   #2
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å nullstille en iPad uten at bildene forsvinner?

Overføre bildene til en ekstern harddisk?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 19:41   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å nullstille en iPad uten at bildene forsvinner?

Jeg får det ikke til. Når jeg er på iTunes får jeg bare spørsmål om å overføre bildene fra pcen, og det er jo ikke det jeg skal.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 19:53   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å nullstille en iPad uten at bildene forsvinner?

Bruk ledningen som du kan lade den med inn i Ipaden og inn i pc, hent ut bildene, akkurat gjort det samme her i huset;-)

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 19:57   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Å nullstille en iPad uten at bildene forsvinner?

Jeg misset delen om at bildene lå på en iTunes-konto. Slikt har jeg ikke peiling på.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 22:39   #6
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.069
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å nullstille en iPad uten at bildene forsvinner?

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Bruk ledningen som du kan lade den med inn i Ipaden og inn i pc, hent ut bildene, akkurat gjort det samme her i huset;-)

Jamen når han "synker" da, får eg jo berre opp alternativa å overføre bilder fra pc til iPad, ikkje den andre vegen...

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 22:59   #7
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å nullstille en iPad uten at bildene forsvinner?

Hiv de opp i en nettsky?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-13, 22:59   #8
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.104
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å nullstille en iPad uten at bildene forsvinner?

Du trenger ikke synke, bildene kommer opp i utforsker, dvs ipaden og bildene.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no