Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kort til bryllupsdag - trenger nødhjelp

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-07, 14:30   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Kort til bryllupsdag - trenger nødhjelp

Skal sende blomster til rund bryllupsdag, til noen som er for gamle til å gå fra hverandre men kanskje helst burde ha gjort det. Hva skriver man? Svulstige ord om kjærlighet faller på steingrunn, og bare "gratulerer med xxxbryllupet" blir litt for kjølig og standard. Gode forslag?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 14:54   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kort til bryllupsdag - trenger nødhjelp

Hm...

Går det ikke an å bare gratulere med dagen og ønske at de får en fin dag? Blir det også for kjedelig?




"Hvis dere går ifra hverandre får dere to buketter neste år" ? Nei?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 14:57   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kort til bryllupsdag - trenger nødhjelp

Hvis det hadde vært til min mor og far hadde jeg skrevet (som da har vært i lignende situasjon, men endte med å gå ifra hverandre, heldigvis.)

"Gratulerer med sølvbryllup. Håper dere får en fin dag og bruker den til å huske alle de gode og fine stundene"

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 15:00   #4
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kort til bryllupsdag - trenger nødhjelp

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvis det hadde vært til min mor og far hadde jeg skrevet (som da har vært i lignende situasjon, men endte med å gå ifra hverandre, heldigvis.)

"Gratulerer med sølvbryllup. Håper dere får en fin dag og bruker den til å huske alle de gode og fine stundene"

Hadde du det? Er ikke det med en skikkelig ironisk undertone - jeg kan ikke skrive det. Selv om jeg mener noe i den stilen, altså ...

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 15:07   #5
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kort til bryllupsdag - trenger nødhjelp

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

"Hvis dere går ifra hverandre får dere to buketter neste år" ? Nei?

Et incentiv for å gå fra hverandre - ja det hadde vært noe. Nå tror jeg at mannen egentlig gir beng i blomster, men setter pris på oppmerksomheten, men jeg tror ikke han ville gå fra henne for å få en bukett. Alt for mye jobb, vet du.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 17:28   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kort til bryllupsdag - trenger nødhjelp

"Gratulerer med ****bryllupsdagen - tror jeg..."

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 24-08-07 kl 17:49.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 17:35   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kort til bryllupsdag - trenger nødhjelp

Du kan vel skrive noe i retning av "ønsker dere en fin sølvbryllupsdag" (eller hva det er) selv om ekteskapet ikke nødvendigvis er egnet til å feire så veldig? Da ønsker du dem jo bare en fin dag, og det må jo være greit uansett.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-07, 20:37   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kort til bryllupsdag - trenger nødhjelp

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Hadde du det? Er ikke det med en skikkelig ironisk undertone - jeg kan ikke skrive det. Selv om jeg mener noe i den stilen, altså ...

Ja, jeg hadde nok det til mine foreldre ja. ikke ordrett det jeg skrev i sted, for når jeg leser det nå høres det ut som om en av dem var døde. , men noe i den duren.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no