Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det var jenta si, det

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 11:17   #41
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Mine unger hadde ikke fått en FrP ballong, aldri i livet.

Ikke søren om de skulle fått reklamere for et parti som står for stort sett alt jeg er i mot. Et populistisk møkkaparti som er over min fatteevne at noen kan stemme på.

Godteri hadde gått, papiret går i søpla og resten av "beviset" havner i magen.
Ikke reklamering for partiet med andre ord.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:33   #42
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Flere her kunne blitt gode diktatorer. Alt man selv ikke liker eller kan stå for må fjernes fra offentligheten, og ballonger til unger som driter langt i hva som står på ballongen må ihvertfall tas vekk under hyl og skrik, for de har jo selvfølgelig stor innsikt og forståelse for at ballongen innholder noen bokstaver som ikke er politisk korrekt.
Og nei, jeg stemmer absolutt ikke Frp, men dette synes jeg er forkastelig.

Kunne ikke vært mer enig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 11:34   #43
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, gi ungen en røyk, for de forstår jo uansett ikke at det er farlig.

For en sammenligning

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:28   #44
Shannon
Fullverdig medlem
 
Shannon sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 79
Shannon er litt kul
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Snuppa elsker også ballonger. Jeg kommer ALDRI til å tillate at hun går rundt med noen ballong fra Frp. Da kan hun hyle så mye hun vil.

Gurimalla. Vi snakker om en ballong.
Er det noe rart det er krig i verden når en ballong med logo gitt til et barn kan vekke slike reaksjoner.

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 12:29   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Dårlig sammenligning.
Å fjerne politisk reklame før et valg viser liten respekt for ytringsfrihet.

Jeg hadde vært enig i den påstanden hvis safran samlet alle ungene i nabolaget og oppmuntret / beordret dem til å rive ned plakatene.

Nå har det seg slik at enern er safrans datter, og det er safrans oppgave å "fylle henne" med holdninger, meninger og verdier hun mener er bra for barnet. Barn bør i mine øyne ikke vokse opp som tomme skall (som ser ut til å være den nye trenden), de trenger vår input og veiledning.

Jeg hadde ikke reagert nevneverdig på hendelsen, og safran har også forklart at det var venninnen til enern som gjorde det, på egenhånd. At de ble inspirert av safran spiller ingen rolle, hun gav beskjed om å ta den ned fra deres postkasse, ikke alle andres. Barn kan tenke og handle selv, vett du. Jeg ville i ettertid sagt at det var greit å ta den ned fra vår postkasse, og latt det bli med det.


Sist redigert av Skremmern : 25-08-07 kl 12:34.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 13:01   #46
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Dårlig sammenligning.
Å fjerne politisk reklame før et valg viser liten respekt for ytringsfrihet.

Vel, det er vel å anse som et annet aspekt av ytringsfriheten? Jeg fjerner selvsagt ikke plakater i offentligheten til vanlig, men her i boligfeltet har den ingenting å gjøre. Jeg må dog innrømme at jeg ikke hadde fjernet noen andre partis plakater, men akkurat FrP står i en særstilling. Jeg forakter menneskesynet de står for.

:diktator:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 14:37   #47
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Det er klart man fyller ungene sine med meninger og holdninger. Jeg syntes bare at "stille" oppfordring/bifall til nedrivning ikke er særlig ok holdning når det gjelder lovlig valgkampmateriale som faktisk kan henges opp i boligområder på telefonstolper etc. På sin egen private postkasse skal man selvfølgelig kunne ta ned. Flere nevner propoganda, men det er vel ikke akkurat det, da er vel all partireklame det samme, også fra de andre. At naboens unger henger opp er helt greit etter min mening, hadde f.eks min far vært politisk aktiv i Frp eller SV hadde jeg sikkert fått samme oppgave. Unger går rundt med reklame for alt mulig for idrettslagene sine, for å tjene penger for laget, og det blir omtrent det samme. Mulig jeg tar feil, men jeg fikk litt følelse av at man bifaller at ungene gjør noe som ikke er god folkeskikk fordi det tilfeldigvis var Frp-materiell som ble hengt opp. Hadde det vært f.eks oppfordring til demonstrasjon mot rasisme som ble hengt opp, hadde ikke ungene fått kraftig reprimande for å ha revet det ned?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 14:55   #48
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det er klart man fyller ungene sine med meninger og holdninger. Jeg syntes bare at "stille" oppfordring/bifall til nedrivning ikke er særlig ok holdning når det gjelder lovlig valgkampmateriale som faktisk kan henges opp i boligområder på telefonstolper etc. På sin egen private postkasse skal man selvfølgelig kunne ta ned. Flere nevner propoganda, men det er vel ikke akkurat det, da er vel all partireklame det samme, også fra de andre. At naboens unger henger opp er helt greit etter min mening, hadde f.eks min far vært politisk aktiv i Frp eller SV hadde jeg sikkert fått samme oppgave. Unger går rundt med reklame for alt mulig for idrettslagene sine, for å tjene penger for laget, og det blir omtrent det samme. Mulig jeg tar feil, men jeg fikk litt følelse av at man bifaller at ungene gjør noe som ikke er god folkeskikk fordi det tilfeldigvis var Frp-materiell som ble hengt opp. Hadde det vært f.eks oppfordring til demonstrasjon mot rasisme som ble hengt opp, hadde ikke ungene fått kraftig reprimande for å ha revet det ned?

Jeg kan jo si det igjen. Å rive ned noe jeg anser som menneske- og samfunnsfiendtlig materiale er ikke noe jeg kommer til å slå hardt ned på, snarere tvert imot. Og selvsagt hadde det vært noe annet om de hadde revet ned oppfordring til demonstrasjon mot rasisme - det er jo nettopp menneskesynet som er kjernen her.
På den annen side - ting som settes opp er en handling i ytringsfrihetens navn - på samme måte som det er å ta noe ned. At man tar noe ned - som oppfordrer til rasisme og undertrykkelse, som er et hån mot velferdsstaten - det ser jeg ikke som noen stor sak.

Rent prinsipielt syns jeg ikke politisk propaganda har noe som helst å gjøre mellom husveggene her. Jeg bor i dette borettslaget, og har dermed litt å si om hvordan det skal være her. Jeg forbeholder meg dermed retten til å fjerne uønsket søppel.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 15:15   #49
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det forresten noe bedre av naboen som sender ut sine unger for å sette dem opp, da?

Det re vel ikke lov å STIFTE noe som helst fast til folks private postkassestativ??

Vandalisme!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 15:31   #50
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Det er klart man fyller ungene sine med meninger og holdninger. Jeg syntes bare at "stille" oppfordring/bifall til nedrivning ikke er særlig ok holdning når det gjelder lovlig valgkampmateriale som faktisk kan henges opp i boligområder på telefonstolper etc. På sin egen private postkasse skal man selvfølgelig kunne ta ned. Flere nevner propoganda, men det er vel ikke akkurat det, da er vel all partireklame det samme, også fra de andre. At naboens unger henger opp er helt greit etter min mening, hadde f.eks min far vært politisk aktiv i Frp eller SV hadde jeg sikkert fått samme oppgave. Unger går rundt med reklame for alt mulig for idrettslagene sine, for å tjene penger for laget, og det blir omtrent det samme. Mulig jeg tar feil, men jeg fikk litt følelse av at man bifaller at ungene gjør noe som ikke er god folkeskikk fordi det tilfeldigvis var Frp-materiell som ble hengt opp. Hadde det vært f.eks oppfordring til demonstrasjon mot rasisme som ble hengt opp, hadde ikke ungene fått kraftig reprimande for å ha revet det ned?

Jeg ser hva du sier, men det er jo budskapet som er essensielt her. Jeg hadde f eks ikke sagt at datteren min måtte fjerne en lapp fra dyrebeskyttelsen, derimot hadde jeg gjort det hvis lappen inneholdt saker eller bilder jeg ikke synes noe om. Som f eks "Støtt tyrefekterne" eller rett og slett FRP-propaganda.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 15:31   #51
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det re vel ikke lov å STIFTE noe som helst fast til folks private postkassestativ??

Vandalisme!

Ja, det grenser jo til det. For du kan være sikker på at de som er ansvarlig for å ha hengt det opp ikke kommer til å fjerne det.

Nå slipper de jo den biten, da.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:16   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Er det ikke forsøpling å henge opp sånt på steder som ikke faktisk er oppslagstavler? Det er jo en uting - og ikke lov! - uansett hva det reklameres for. Så uavhengig av om det var reklame for FrP eller polske håndverkere eller Sirkus Merano eller Venstre for den del, så var jo det de gjorde rett og slett en liten Rusken-aksjon.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 18:19   #53
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Mulig jeg tar feil, men jeg fikk litt følelse av at man bifaller at ungene gjør noe som ikke er god folkeskikk fordi det tilfeldigvis var Frp-materiell som ble hengt opp. Hadde det vært f.eks oppfordring til demonstrasjon mot rasisme som ble hengt opp, hadde ikke ungene fått kraftig reprimande for å ha revet det ned?

Tror ikke det kan sammenlignes, da ungene hadde fått tilatelse til å fjerne den som stod på deres postkasse. Ergo viste de at det var uønsket informasjon.

Regner med at hadde det vært oppfordring til demostrasjon for rsisme hadde de ikke blitt bedt om å fjerne den.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 20:44   #54
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Vi er nok uenige, jeg synes fortsatt dette viser liten respekt for andres politiske meninger og for andres rett til å spre agenda før et lovlig valg. Holdningen om at det er greit så lenge det er Frp eller annet man ikke er enig i holder ikke.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 21:11   #55
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Vi er nok uenige, jeg synes fortsatt dette viser liten respekt for andres politiske meninger og for andres rett til å spre agenda før et lovlig valg. Holdningen om at det er greit så lenge det er Frp eller annet man ikke er enig i holder ikke.


Nemlig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 22:11   #56
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Rart at det ble hengt opp på private postkassestativ. Det trodde jeg ingen gjorde.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 00:24   #57
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Rart at det ble hengt opp på private postkassestativ. Det trodde jeg ingen gjorde.




Nei, who gives a shit: Frp gjør tydeligvis. :fordomsfullmorhvissønnharfåttnyrødballongidag:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 07:56   #58
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Men seriøst? Er det krise hvis barnet får en ballong med FrP på?

Etter forrige lørdag kom storebror på 4 hjem med ballonger fra Høyre, SV og AP og hadde han hatt med en fra FrP hadde det absolutt ikke vært noen krise. For han er jo en ballong en ballong (ihvertfall i den alderen)

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 09:22   #59
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Men seriøst? Er det krise hvis barnet får en ballong med FrP på?

Etter forrige lørdag kom storebror på 4 hjem med ballonger fra Høyre, SV og AP og hadde han hatt med en fra FrP hadde det absolutt ikke vært noen krise. For han er jo en ballong en ballong (ihvertfall i den alderen)

Jeg lar ikke mine barn har NOEN ballonger med partipropaganda på. Jeg syns ingenting om at partier henvender seg til barn for å kapre foreldrene deres. Det er en uting.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 09:35   #60
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det var jenta si, det

Ja, det var flinke jenter! Jeg ville gjort nøyaktig det samme. Og for ungene er det da bare stas å få delta på den måten. Selv har jeg vært med å henge opp plakater for ting på den andre føyen for å si det sånn, og de andre er ikke trege til å rive ned de heller.

Selv husker jeg at mine foreldre ikke ville si hva de stemte omtrent før jeg var 20, av angst for at det skulle påvirke meg. Det syntes jeg var teit den gangen, og det synes jeg fortsatt.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no