Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kan noen anbefale et free download for MP3

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-07, 20:43   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Kan noen anbefale et free download for MP3

Det ser ut som jeg må laste ned et program for å få ført over musikk fra pc´n til MP3 spiller. Er det noen som kan anbefale et free download program for dette? Vi har XP på pc´n.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:43   #2
Mayasmum
Fullverdig medlem
 
Mayasmum sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Maidstone, Kent, England
Innlegg: 84
Mayasmum er litt kul
Standard

Sv: Kan noen anbefale et free download for MP3

jeg bruker limewire jeg... du kan laste det ned paa datamaskina di paa "proeve" og saa bruker du det programmet til aa laste ned musikk, lydfiler, video, programmfiler, osv fra andre limewirebrukere....
trygt og enkelt...
bare google limewire saa kommer det opp

Mayasmum er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 01:22   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale et free download for MP3

Opprinnelig lagt inn av Mayasmum, her.

jeg bruker limewire jeg... du kan laste det ned paa datamaskina di paa "proeve" og saa bruker du det programmet til aa laste ned musikk, lydfiler, video, programmfiler, osv fra andre limewirebrukere....
trygt og enkelt...
bare google limewire saa kommer det opp

Hvordan unngår du virus med LimeWire?

Spør fordi sønnen min lastet ned LimeWire og ødela maskinen sin, selv om han hadde antivirus.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 10:21   #4
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan noen anbefale et free download for MP3

Her har også Limewire blitt brukt av tenåringen, ingen virus. Men ingen av disse fildelingsprogrammene er jo legale. Leste faktisk om det i Dagbladet i går, og Limewire ble nevnt spesielt.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 10:39   #5
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan noen anbefale et free download for MP3

Det er ikke et nedlastingsprogram du er ute etter, vel - men et rent konverteringsprogram?

Her er noen jeg fant på download.com - du kan jo lete litt der selv også:

http://www.download.com/Free-Mp3-Wma...ml?tag=lst-0-5

http://www.download.com/Switch/3000-...-10430342.html

Den nederste (Switch) ser i grunnen best ut, og har også fått fire stjerner av redaktørpanelet (det andre er bare ratet av brukere). Begge er gratis, men det fins mange flere konverteringsprogrammer man kan laste ned og bruke gratis i en prøveperiode. Har ikke prøvd noen av dem selv.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 23:09   #6
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan noen anbefale et free download for MP3

Ligg for all del LANGT unna Limewire, det er et skikkelig drittprogramm stappet fullt av spyware.

Slik jeg forsto spørsmålet ditt så er det heller ikke det du er ute etter. Limewire brukes til å laste ned musikk fra Internet, men du er vel ute etter og overføre musikkfiler du har på PC'en til MP3-spilleren?

Jeg kan sikkert hjelpe, men jeg må vite hva slags MP3-spiller du har, altså hvilket merke og type.

:Juste

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no