Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 22:21   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

Er det noen som kan fortelle meg hvordan Wikipedia egentlig fungerer?
Der ligger jeg gitt, med fødselsdato og fullt navn med alle mellomnavn og greier, mellomnavnet bruker jeg egentlig aldri og kan ikke helt tenke meg hvem i all verden som vet dette og har funnet det for godt å registrere meg der?

Eller dvs, det ser ut til at det kan ha skjedd i forbindelse med et jobbprosjekt jeg har vært med på, siden både jobbsted og tittel er registrert, og etpar spesifikke prosjekter, men ingen andre som er med er nevnt med navn

Og HVOR I ALL VERDEN fikk de nå fødselsdato fra? Og mellomnavn?!

Må innrømme at jeg blir litt paranoid nå altså...


Sist redigert av m^2 : 22-01-07 kl 22:33.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:30   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!



Hvem som helst kan legge ut info på wikipedia, det er jo det det er basert på.
Du får sende dem en mail!

Sitat:


Hvis du har problemer med en artikkel om deg selv eller noen du representerer bør du kontakte oss via e-post til info-no@wikimedia.org. Henvendelser besvares av en liten gruppe frivillige. Vi kan svare raskere hvis du oppgir det nøyaktige navnet på den aktuelle artikkelen. Problemer løses i første rekke lokalt på den norske utgaven av Wikipedia. I noen tilfeller må vi imidlertid henvise videre til Wikimedia Foundation, utgiveren av Wikipedia. Vi er behjelpelige med å formidle kontakt med rett person.

Det er vel noen som synes du fortjener en plass der da vet du! Det er jo egentlig et kjempekompliment!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:31   #3
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

Hvem som helst kan vel egentlig skrive om et emne eller en person på Wikipedia. Det er litt skummelt, for mange betrakter de sidene som et leksikon.


Du må i alle fall ha gjort bra inntrykk på noen!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:33   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

Ja, inntil videre står det jo nøytralt og greit så jeg får kanskje være fornøyd med det

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:34   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

Det var jo ikke så verst det som sto der da! Ingenting å skamme seg over!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:35   #6
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

Uæ, det var litt merkelig. Hvis jeg var deg, ville jeg slettet hele siden og meldt fra om det. Hvem som helst kan endre ting i wikipedia, men de som driver det kan vite hvilke IP-er som har gjort hva, og dermed kan de stoppe IP-adresser som lager tulleting.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 22:43   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

Det var forsåvidt ikke tull da, det var jo riktig det som stod der. Det var bare overraskende, egentlig, at det var en egen side om meg liksom...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 23:16   #8
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

De logger iallefall IP der. Jeg fikk opp en advarsel på wikipedia for ikke så lenge siden. Den var rettet mot IP-adressen. Jeg bruker kun Wikipedia til å søke opp informasjon, så den var ikke rettet til meg.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 23:51   #9
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

Ehh, jeg rakk visst ikke å svare før det var kommet masse andre svar.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 00:53   #10
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.474
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

Dette må da være et supert kompliment!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-07, 08:16   #11
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å hjelpe meg - jeg har fått min egen Wikipedia-side!!

Helt enig. Ta det som et kompliment.

Det hadde jo vært greit om det stod kilde til informasjonen der synes jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no