Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Lukte som Donald Trump?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-07, 17:26   #1
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Lukte som Donald Trump?

Var inne på www.nok200.com.
Såg der at du kunne kjøpe "parfyme" signert Donald Trump. Det første jeg tenkte var : er det noen som virkelig vil "lukte" som han?
Kan jo hende det er en god duft, men forbinder det litt med hentesveis osv.
Kunne du tenkt deg å kjøpe en slik til din kjære eller til deg selv (om du er mann) eller evt til far/ svigerfar?

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 17:41   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukte som Donald Trump?

Selvfølgelig. Det er sikkert lukten som har gjort ham steinrik, så da blir vi også sikkert det.

(Og seriøst; om lukten er god, så er det det samme for meg hvem som har laget den, og jeg tror jeg hadde blitt hyttegalen om jeg hadde fått en parfyme i gave fordi hun som laget den var så fin liksom ... )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 18:01   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukte som Donald Trump?

Nei!!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 18:09   #4
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lukte som Donald Trump?

Trump har vel nok penger. Han trenger ikke tjene mer fra meg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-07, 18:24   #5
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Lukte som Donald Trump?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Selvfølgelig. Det er sikkert lukten som har gjort ham steinrik, så da blir vi også sikkert det.

Hadde jeg blitt steinrik av å lukte som hadde jeg seriøst vurdert det, selv om jeg sikkert hadde lukta "gammel,rik mann med hentesveis"

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no