Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-12, 11:25   #1
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Noen som har handlet her før?
Er det orginale sko tro?

http://www.brandsalg.com/

Har så lyst på noe som dette, evt andre farger.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 12:00   #2
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Leste litt på siden dems jeg også.
Bestiller ikke derfra, for å si det slik.
Prøvde å sende dem et spørsmål om nettopp det du skriver ang fri retur, men retur er ikke mulig, men det gikk ikke å sende beskjeden til dem. Fikk bare opp en feilmelding.

Kjøper skoen i butikken jeg.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 15:12   #3
vestbygd
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1
vestbygd har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Dette lukter svindel fra ende til annen, www.brandsalg.com er SVINDEL!:
- Siden inneholder flere tilfeller av motsigende info (returrett, MVA med mer, som nevnt over.)
- Prisene er langt lavere enn på Nikes egen webshop, hvor et par Nike + 2 sko koster fra 100 USD.
- Flere av fargekombinasjonnene (på Nike + 2 løpesko) finnes ikke hos Nike.
- Betalingsløsningen er TVILSOM.
- Det opplyses ingenting om hvor varene sendes fra, og antydes at forsendelsen er gratis og ikke MVA-pliktig. Alle forsendelser med verdi over 200 NOK er som kjent MVA pliktige.
- De markedsfører seg utelukkende via Facebook-reklame og man finner ingen info om www.brandsalg.com gjennom å google dem, heller ingen erfarigner fra tidligere kunder.

Styr unna! www.brandsalg.com fremstår som et rent svindel-foretak. Dette er i beste fall piratvarer, og i verste fall er det rett og slett ren svindel = du mottar ingen varer i det hele tatt. Desverre er det alt for enkelt å opprette slike nettsider uten info om bedriften eller kontaktinfo - bare et ubrukelig webskjema til å komme i kontakt med dem.
Skeptisk til at det ikke finnes erfaringer, ratings, omtaler etc som indikerer at dette er en legitim virksomhet.

Jeg ble selv nylig svindlet på www.storehundred.com - jeg betalte men varene ble andri sendt ut og jeg fikk aldri svar på kontakt via webskjema på siden deres.

Når noe virker for godt (og billig) til å være sant så er det ofte det.

/Klok av skade

vestbygd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 15:20   #4
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Ja ikke sant!
Slikt brude vært umulig å drive.
Fant det selv via Fb. Håper andre også oppdager at detter er juks og fanteri!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 12:13   #5
Farmor
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1
Farmor har et hav av muligheter foran seg
Utrop

Sv: Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Jeg gikk dessverre i fella, og nå krangler jeg intenst for å få pengene tilbake. Støvlene er dårlige piratkopier. Har involvert Forbrukerrådet. Varene kommer fra Shanghai. De vil ikke ta varene tilbake, og ikke gi pengene tilbake, men tilbyr meg et par gratis sko som erstatning. LIGG UNNA DISSE SVINDLERNE !!! Jeg vurderer politianmeldelse hvis jeg ikke får pengene tilbake. Ikke at jeg tror det vil ha noen virkning, men for å gi disse kjeltringene en støkk.

Farmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-12, 21:09   #6
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Opprinnelig lagt inn av Farmor, her.

Jeg gikk dessverre i fella, og nå krangler jeg intenst for å få pengene tilbake. Støvlene er dårlige piratkopier. Har involvert Forbrukerrådet. Varene kommer fra Shanghai. De vil ikke ta varene tilbake, og ikke gi pengene tilbake, men tilbyr meg et par gratis sko som erstatning. LIGG UNNA DISSE SVINDLERNE !!! Jeg vurderer politianmeldelse hvis jeg ikke får pengene tilbake. Ikke at jeg tror det vil ha noen virkning, men for å gi disse kjeltringene en støkk.

Så utrolig kjipt.
Håper det løser seg i din sak, og er nå veldig glad jeg selv valgte å handle i butikk.
At sånne folk får holde på rundt, omtrent fritt, er skremmende!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 21:07   #7
SuperSahr
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 1
SuperSahr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Opprinnelig lagt inn av Farmor, her.

Jeg gikk dessverre i fella, og nå krangler jeg intenst for å få pengene tilbake. Støvlene er dårlige piratkopier. Har involvert Forbrukerrådet. Varene kommer fra Shanghai. De vil ikke ta varene tilbake, og ikke gi pengene tilbake, men tilbyr meg et par gratis sko som erstatning. LIGG UNNA DISSE SVINDLERNE !!! Jeg vurderer politianmeldelse hvis jeg ikke får pengene tilbake. Ikke at jeg tror det vil ha noen virkning, men for å gi disse kjeltringene en støkk.

Hei!
Hva gjorde du for å komme i kontakt med dem? Gjorde politiet noe? Eller forbrukerrådet? Jeg har gått i fella selv men aner ikke hva jeg skal gjøre. Har jeg noen rettigheter? Kan jeg få pengene mine igjen?
Jeg blir så irritert!!!

SuperSahr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 21:10   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brandsalg, Onlinebutikk, erfaringer

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Litt snodig at de reklamerer med 30 dagers åpent kjøp og fri frakt og retur når de på spørsmål om skoene kan byttes hvis de ikke passer skriver i sin FAQ at de "for å holde prisene nede ikke kan ta tilbake pakker som er utlevert."

De opplyser også om at tollsatsen for denne type sko er kr 0, men ingenting om hvorvidt man må betale moms. På meg virker det litt ullent, men mulig jeg tar feil.

Det er jo imot kjøpsloven...

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no