Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bruker du sminke daglig?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-07, 17:11   #41
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Alltid. Mascara, eyeliner, øyenskygge og lipgloss ihvertfall. Gjerne en foundation og litt rouge og. Ja, også neglelakk da . Føler meg naken uten sminke.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-07, 17:50   #42
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Alltid, unntatt noen ganger hvis jeg er syk eller av en annen grunn skal være inne hele dagen. Alltid mascara, jeg både føler meg og ser naken ut uten det. Til hverdags bruker jeg i tillegg foundation, øyeskygge, farge på brynene, lipgloss og noen ganger rouge. Må si som Mim: ikke for å se sminket ut, men for å se penere ut enn den fargeløse personen jeg er. Utenpå, altså!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 22:04   #43
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Bruker stort sett mascara og lip gloss når jeg skal utenfor huset.
Men syns det er utrolig kjedelig å vaske det av om kvelden.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 22:09   #44
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Kan godt glemme det, men bruker som regel mascara.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 01:08   #45
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Ja, mascara og ofte eyliner. Mascara fordi vippene mine er helt usynlige uten og jeg ser derfor ut som en søvngjenger...

  Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 08:15   #46
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Alltid, med mindre jeg er syk. Uten sminke ser jeg sykelig ut. Minimumspakken er mascara og noe på leppene. Pleier å bruke foundation også. I festlige lag kan det være at jeg slår til med eyeliner og øyeskygge også, men jeg har aldri noensinne brukt rouge.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 08:29   #47
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg er for lat.

Jeg prøver alltid i januar og august, etter ferier, å bli en ny og forbedret utgave av meg selv, men det varer i bare tre uker. Da har jeg allerede gått lei av daglig hudrens for lengst, som jeg gjerne begynner med på samme tidspunkt, og håret er tilbake i hestehale etter at rettetanga er lagt bort.

Jeg bruker sjelden sminke, men for all del, det hender jeg slenger på litt maskara når jeg skal ut på ettermiddagen. Jeg sminker meg imidlertid til fest, dog i veldig beskjedne mengder.

Omtrent som meg du

Til daglig ingen sminke, jeg er mørk så jeg har mørke vipper og bryn. Mulig jeg legger litt lipgloss om morgenen, (men den går jo raskt av igjen) og slenger på litt solpudder.

I perioder husker jeg mascara.

Om jeg skal bort på kvelden tar jeg alltid på mascara og til fest bruker jeg
foundation, rouge, maskara og leppestift/gloss. Jeg er dårlig på å legge øyenskygge så det er sjelden jeg gjør!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 08:32   #48
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Sjelden. Jeg liker best å være naturlig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 08:55   #49
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Nei, jeg er altfor glad i å sove 5 min ekstra. Når jeg i tillegg er født med sorte vipper og bryn føler jeg ikke behov for å ta mer sminke på øynene.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:09   #50
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Jadda det gjør jeg...

Øyenskygge, mascara, farve på bryn, eyeliner, rouge og noen ganger concealer og foundation...
Lebestift og gloss klarer jeg meg ikke uten.

Ser nesten syk ut uten sminke...

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:32   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Skulle gjerne hatt på litt mascara iallefall, men den hersens pollenallergien ødelegger alt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:35   #52
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Om jeg skal på jobb bruker jeg underlagskrem, solpudder, mascara, eyeliner og ørlite øyenskygge.

Er jeg hjemme så bruker jeg mascara og eyeliner, ellers ser jeg utslitt ut.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:54   #53
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Nix. Jeg har mørke vipper, så da slipper jeg lett unna

Kan sminke meg bittelitt om jeg skal noe spesielt.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 15:36   #54
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Nei, bruker sminke kanskje to ganger i året. Julaften er en av dagene.
Er heldig med sør-europeiske aner, og trenger det i grunnen ikke.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 17:43   #55
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Jeg bruker mascara hver dag.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 17:57   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Foundation, solpudder og maskara. Slenger på litt øyenskygge om jeg skal være "fin".

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 19:55   #57
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Concealer, "Sunkissed" fra Guerlain, øyebrynspenn, maskara og ev. kajal - ja, også litt på leppene.
Foundation bruker jeg nesten aldri lenger, synes ansiktet blir litt livløst.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 20:02   #58
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Jeg sminker meg hver eneste dag, full pakke. Skulle ønske jeg slapp, men så heldig er jeg altså ikke.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-07, 00:28   #59
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg sminker meg hver eneste dag, full pakke. Skulle ønske jeg slapp, men så heldig er jeg altså ikke.

Signerer denne.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 17:49   #60
smbr
Fullverdig medlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 97
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du sminke daglig?

Kajal og lipgloss/leppestift.

Har mørke vipper og bryn, så de trenger ikke sminke.
Dvs. det hender jeg skeier ut med mascara når jeg virkelig skal pynte meg - samt foundation og øyenskygge.
Er ganske rød i kinnene og har lett for å rødme, så jeg har ennå til gode å se bra ut med rouge.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no