Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-07, 21:01   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.456
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Spørsmål

Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Jeg har akkurat børstet støv av Winsor pilatesdvdn min fra 2005 ... Tenkte jeg skulle gi den et nytt forsøk.

Jeg husker mange lange og entusiastiske tråder om denne treningsformen fra ca to år tilbake. Er det noen av dere som fortsatt driver pilates, eller var det en motegreie tror dere?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 22:39   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Jeg trener Pilates fortsatt! Det har jeg gjort litt av og på siden 1999 så for meg har det ikke vært noen motegreie

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 22:47   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.279
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Jeg fikk PilatesDVD-en i posten omtrent samme dag som jeg testa positivt, så den har ikke engang fått seg en tur i spilleren enda Men den skal få kjørt seg om et par-tre måneder.

Motegreie eller ei, det bryr jeg meg ikke om. Jeg er bare spent på om det kan være en treningsform som passer meg. Har store planer om at pilates hjemme på stuegulvet og lange turer med to barn i vogn, skal være det som får meg shipshape etter to tette svangerskap og mange år med dårlig stell av kroppen

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 22:54   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Jeg trener også pilates, men jeg tar timer på apparat eller matte.

Jeg trente pilates en del for mange år siden da jeg holdt på med dans og da var det stort sett ingen som visste hva pilates var. Nå er det mye mer tilgjengelig, og selv om det sikkert er riktig at det var en motegreie en stund, så tror jeg at flere oppdager hvor bra det er for "vanlige folk" og at pilates er kommet for å bli (håper jeg). På Pilates Room hvor jeg trener er det i alle fall fullt av folk, og de utvider timeplanen sin for å gjøre plass til stadig nye "fans".

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 08:18   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

trente pilates på treningsentret før jeg ble gravid, hadde tenkt å trene det hjemme fra nå av. Bare ikke kommet så langt

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 08:36   #6
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Jeg har pilates på dvd, trygt liggende i et skap.
Kanskje på tide å plukke det frem og joine dere som trener pilates?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:25   #7
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Jeg trener ca. fire ganger i uken. Har begynt med Winsor-Pilates fra TV-shop for "tusen år siden", nå bruker jeg mange andre DVD'er, og er fortsatt like hekta. Beste treningsformen, mest effekt. Strålende.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:58   #8
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg trener ca. fire ganger i uken. Har begynt med Winsor-Pilates fra TV-shop for "tusen år siden", nå bruker jeg mange andre DVD'er, og er fortsatt like hekta. Beste treningsformen, mest effekt. Strålende.

Trener du kun hjemme? Kunne tenkt meg tips om gode dvd'er. Har Windsor og den er kanskje grei å begynne med?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 09:58   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Jeg leste nylig i avisa om en lokal fysioterapaut som driver pilatesgrupper. Vurderer å melde meg på hos henne dersom jeg får en jobb til høsten.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 10:30   #10
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Trener du kun hjemme? Kunne tenkt meg tips om gode dvd'er. Har Windsor og den er kanskje grei å begynne med?

Winsor er super å begynne med! Den beste, faktisk. Etter hvert kan du kjøpe andre, kanskje spesialisere seg på bestemte områder på kroppen som du vil trene. Amazon.com har mye utvalg. Jeg pleier å lese anmeldelsene skrevet av de som allerede har kjøpt, og bruke det som retningssnor.

Ja, jeg trener kun hjemme. Akkurat Pilates føler jeg at jeg får til like bra selv hjemme, og billigere er det også.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 11:53   #11
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pilates - noen som driver med det fortsatt?

Jeg trener pilates jeg! Litt nå når jeg er gravid og ganske mye når jeg ikke er gravid. Syns det er en super treningsform!

Og det virker!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no