Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dermalogica

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 21:41   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Dermalogica

Jeg ser, at mange av dere bruker disse produkter og er svært fornøyde på trods av høy pris. Hva er det, som er så spesiel ved Dermalogica ? Jeg er nysgjerrig som bare det !

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:04   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg kan egentlig ikke forklare det, men huden min ble så mye bedre etter at jeg prøvde Dermalogica. Prøv og kjenn

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:13   #3
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica

Fikk veldig tørr hud i ansiktet etter at snuppa ble født.
Dermalogica gjorde underverker.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:15   #4
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Kjøper dere alle på lookfantastic.com eller... ?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:18   #5
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg tåler Dermalogica, derfor bruker jeg det

Har bestilt på lookfantastic.com før, men nå vet jeg jammen meg ikke hvor jeg skal bestille...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:18   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica

De inneholder ikke parfyme, bl.a.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:20   #7
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg har kjøpt på ebay nå etter at det ble så mye tull med lookfantastic.

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:33   #8
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dermalogica

:abonnerer:

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:55   #9
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Dermalogica

Noen som vet om det er stor forskjell på denne og cosmica serien som selges på apotek?

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:21   #10
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg har prøvd litt cosmica og synes ikke det kan sammenlignes. Cosmica mer "vanlig", helt greit liksom.

Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:25   #11
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg prøvde, men var ikke så veldig fornøyd. Nå bruker jeg aderma på fra apoteket og er mye mer fornøyd med det.

trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:26   #12
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg bruker Daily Microfoliant og Smoothing Cream (eller noe sånt) fra samme merke. Den daglige skrubbekremmen er kjempegod. Den er i pulverform, som får kremsubstans når den tilsettes litt vann. Jeg er fornøyd med produktene, men bestilte fra lookfantastic - som jeg IKKE er fornøyd med.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-06, 09:27   #13
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dermalogica

Opprinnelig lagt inn av Gyda, her.

Noen som vet om det er stor forskjell på denne og cosmica serien som selges på apotek?

Jeg synes ikke det går ann å sammenligne de produktene.

Nå er det en stund siden jeg prøvde Cosmica, men tålte ikke produktene da. Cosmica er et helt greit merke, er min erfaring.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:05   #14
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Dermalogica

Dermalogica kan bestilles på Strawberrynet.com også. De refunderer alle utgifter som kommer hvis du bestiller over kr. 200,-.

Når det er sagt, så er ikke jeg fornøyd med Dermalogica.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 14:44   #15
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Dermalogica

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Dermalogica kan bestilles på Strawberrynet.com også. De refunderer alle utgifter som kommer hvis du bestiller over kr. 200,-.

Når det er sagt, så er ikke jeg fornøyd med Dermalogica.

Hvorfor er du ikke fornøyd?

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 07:35   #16
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg bruker Dermalogica, men kommer ikke til å handle fra Lookfantastic. Det ble svinedyrt, og neste gang jeg går tom, handler jeg heller fra hudpleiesalong.

Fuktighetskremen jeg bruker, er utrolig drøy - kjøpte den i novembr ifjor, og først nå er den tom. Rensegreia er ikke tom enda.
Kjøpte det på Selma SPA i Sverige.

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 07:38   #17
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Dermalogica

Opprinnelig lagt inn av Gyda, her.

Hvorfor er du ikke fornøyd?

Rensekremen renset ikke godt nok. Fortsatt spor av øyensminke igjen etter bruk.

Dagkremen ga meg tørre flekker i ansiktet, og den føltes ikke behagelig på.

Derfor er jeg ikke fornøyd.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:13   #18
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dermalogica

Jeg har brukt Dermalogica tidligere og jeg var veldig fornøyd. Nå når jeg skal bestille på nettet er det dog ikke så lett å finne hvilken krem jeg egentlig skal ha/brukte. Jeg skal ha en dagkrem som ikke er for fet og som passer til sensitiv hud. Noen som kan anbefale en Dermalogica-krem?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no