Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilket instrument trakterer du?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-07, 00:41   #61
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg har spilt kornett, blokkfløyte, trekkspill og nå lærer jeg meg å spille gitar. Tar musikk på høgskolen i forbindelse med lærerutdanningen min. Jeg har sunget i kor i maange år, men etter jeg fikk barn har det blitt liten tid til det. Merker at stemmen har blitt mer rusten nå.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 00:44   #62
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Baryton og blokkfløyte.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 01:57   #63
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.369
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Horn, både althorn og waldhorn trakterer jeg ganske brukbart. I grunnskolen var jeg innom trombone, kornett, el-bass, tenorsax og trommer.

Liker også å synge, men har ikke helt med meg stemmen

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 10:42   #64
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg begynte på notekurs på barneskolen fordi jeg ville spille i korps, men jeg slutta ganske fort da vi fikk lekser(egentlig begynte jeg bare fordi vi fikk gå tidligere fra skolen)

Så hadde jeg gitar i 2 år på lærerskolen, men det eneste jeg ble god til var å lure læreren at jeg kunne spille.

Men jeg kan synge da.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 11:00   #65
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg ville egentlig spille sax, men i skolekorpset på barneskolen trengte de bare en klarinett. Så jeg prøvde meg på det, men interessen dabbet etterhvert av. Særlig ettersom det ble sene kvelder på skolen og jeg hadde lang vei hjem som jeg da måtte reise alene etter mørket pr bane og trikk.

Men jeg synger, tar timer og er med i kor og greier. Det er moro, og ikke minst nyttig å kunne noe om stemmebruk i mitt yrke (lærer).

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 11:06   #66
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg spilte piano og orgel for maaange år siden, og har nok glemt det meste nå. Dessverre.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 12:26   #67
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.



Det fineste instrumentet.

Såvidt tørket støv av etter lang tids hvile.

Klarinett kan jeg også.

Ikke ta det personlig, men saksofon er sammen med sekkepipe de to instrumentene jeg synes låter like ille uavhengig om man kan spille eller ikke.

  Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 13:36   #68
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Skal vi se: jeg er ganske god på blokkfløyte, har en klarinett på loftet og en gitar i kjelleren. Piano har jeg visst også vært bort i, men jeg mangler en vesentlig egentskap for å bli virkelig god, nemlig koordinasjon og rytme...

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 13:37   #69
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Drømmen var forresten tverrfløyte, nå er det saksofon.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 13:45   #70
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg spilte piano i mange år, og gjør det fra tid til annen fremdeles. Vel å merke kun når naboen ikke er hjemme.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 14:09   #71
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Bass.

Og litt gitar.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 14:09   #72
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg har virkelig, virkelig, virkelig lyst til å lære å spille banjo.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 14:33   #73
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har en innmari støvete, men fin klassisk gitar stående. Jeg var litt halvflink en gang for … øh … 14 år siden.

Siter denne og slenger på elektrisk gitar, blokkfløyte og klarinett. Klarinetten ble imidlertid levert tilbake til skolekorpset da jeg gikk på ungdomsskolen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:34   #74
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Ikke ta det personlig, men saksofon er sammen med sekkepipe de to instrumentene jeg synes låter like ille uavhengig om man kan spille eller ikke.

Kødder du??

Saxofon er jo driiitsexy!

Eller var det saxofonisten jeg husker.....

__________________
2005 og 2010
Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 21:55   #75
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Stemmen er nok det instrumentet jeg trakterer best.
Jeg var innmari god på blokkfløyte, og kan spille tverrfløyte også. Vel, kan og kan - KUNNE er vel rette ordet.
Jeg kan klimpre på piano, men kan overhodet ikke spille på gitar, og det er virkelig noe jeg ønsker å lære meg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 23:26   #76
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg begynte å spille piano da jeg var sju, og da jeg var ti fikk jeg utlevert klarinett i skolekorpset. Den byttet jeg ut med tenorsax da jeg gikk musikklinja på videregående, og har byttet litt på tenor og alt siden da. I tillegg blir jeg ikke vettskremt om noen ber meg spille Lisa gikk til skolen på kornett, althorn og baryton. Har også sunget i kor i 20 år. Ja, og så dirigerer jeg da. Både korps og kor.

  Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 23:48   #77
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Spelar ikkje, dessverre. Skulle ønske eg kunne spele gitar!


Men mannen min masar stadig om at eg skal spele på fløyta



__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 10:03   #78
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Ikke ta det personlig, men saksofon er sammen med sekkepipe de to instrumentene jeg synes låter like ille uavhengig om man kan spille eller ikke.


:dødelig fornærma:

Kunne forresten ønske jeg kunne spille piano. Kan spille med en hånd, men det blir liksom ikke helt det samme.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 10:10   #79
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg er instruktør for klarinett... Kom meg ganske langt, var ett "vidunderbarn", som kunne spille det meste på gehør etter å ha øvd litt. Kan spille sax og tverrfløyte også. Har prøvd meg litt på bassklarinett.

Men så gifta jeg meg, og fikk mindre og mindre tid, flytta og kom ikke inn i noe musikkmiljø her i byen, og så etterhvert ble alt lagt på hylla.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no