Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

MSI Wind

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-09, 02:40   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MSI Wind

Noen her som har den? Fornøyd?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 06:56   #2
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MSI Wind


Jeg har, og er veldig fornøyd.
Ja, den er hakket tregere enn min ordinære bærbare, også kan jeg ikke si lyden er mye å skryte av. Allikevel er den topp for meg som hovedsakelig bruker den i skolesammenheng, og når jeg farter rundt. Vakringen!

Hvilke egenskaper er viktig for deg ?

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 08:28   #3
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MSI Wind

Jeg har den, og er fornøyd. Kjøpte med 2 GB RAM og det er viktig.

Det eneste er at den har dårlig batterikapasitet, jeg visste det da jeg kjøpte den, men fant ut at det ikke spilte så mye rolle fordi jeg har den så godt som alltid med ledningen i. (Bruker den til å surfe når jeg ser TV og har den med på kjøkkenet når jeg trenger oppskrifter (har alle oppskriftene lagret på en nettverksdisk))

Så jeg vil anbefale å kjøpe med større batteripakke, eller vurdere en Asus i stedet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 10:41   #4
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MSI Wind

Esme: Jeg vil ikke ha Asus fordi den er såpass mye mindre. Det er eneste grunnen til at jeg vurderer denne, fordi den har et tastatur av ok størrelse.

Tammen: Jeg skal bare ha den til å surfe med i sofan hjemme. Ikke noe viktig i det heletatt egentlig, men jeg tenkte "ofre" denne laptopen (HP tx2000) til skolebruk og kun ha Linux på den. Har i tillegg en liten stasjonær koblet til tven i stua (Asus eeebox), men den brukes i hovedsak av poden og til filmer ol.

Mener å ha lest at MSI wind ikke har noe hukommelse, men henter alt fra HD og at det er derfor den er noe tregere. Men det er helt ok egentlig. Eneste jeg kommer til å vurdere, er om jeg kan få den med Ubuntu/Linux, så jeg heller kan bruke den til skole. For det hadde jo vært ok å bruke den minste pc til skole, selv om laptopen jeg har nå heller ikke er så kjempestor. Planlegger å la den ligge på skolen, og da er det jo greit å ikke la den dyreste bli igjen også..

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 12:56   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: MSI Wind

Du får jo Asus 1000H, og den er vel ikke mindre enn MSI Wind? Jeg har en fattigmannsversjon av MSI Wind - ICBook, og den fungerer ypperlig. Kjører Windows på den, men har aldri tenkt over at den er treg.

  Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 13:02   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MSI Wind

Sjekket ut den Asus-pcen nå! Den så ikke så verst ut nei.

Jeg vil ikke ha Windows fordi det er så mye unyttig dill med det. I alle fall ikke på skolepcen. Den brukes ikke til surfing ol, noe særlig likevel.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 13:09   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: MSI Wind

Pass på å kjøpe modellen med 6-cellers batteri. Ellers ville jeg vel kanskje i dag ha valg 1000H-serien framfor Wind U100 hvis det ikke er så stor prisforskjell. 1000H blir litt tyngre, men har bedre batteritid.

Wind U100 med 3-cellers batteri har dårlig batteritid.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 17:21   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: MSI Wind

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Pass på å kjøpe modellen med 6-cellers batteri. Ellers ville jeg vel kanskje i dag ha valg 1000H-serien framfor Wind U100 hvis det ikke er så stor prisforskjell. 1000H blir litt tyngre, men har bedre batteritid.

Wind U100 med 3-cellers batteri har dårlig batteritid.

Batteritid er ikke noe jeg fokuserer på iom at jeg alltid har led ledning uansett.
Syntes ok lagerplass og ytelse er viktigere.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 18:14   #9
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MSI Wind

Jeg også har den. Den er helt super for mitt bruk. Jeg har den med meg på skolen og bruker den til surfing og diverse skolearbeid. Den har ganske greit tastatur for å være så liten, i hvertfall bedre enn Acer sin mini og Asus.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 00:08   #10
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: MSI Wind

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg også har den. Den er helt super for mitt bruk. Jeg har den med meg på skolen og bruker den til surfing og diverse skolearbeid. Den har ganske greit tastatur for å være så liten, i hvertfall bedre enn Acer sin mini og Asus.

Asus sin 10", altså f.eks. 1000H, har vel så bra tastatur. De mindre Asus-modellene, som f.eks. 900-serien, har imidlertid ikke like bra tastatur.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 00:20   #11
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: MSI Wind

Ja jeg er litt usikker på hvilken Asus jeg har prøvd. En venninne av meg har en liten Toshiba og den er helt forferdelig, passer kanskje for barn.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no