Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-10, 20:00   #1
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Og jeg som var i en så god smoothie-driv! Må ha en ny. Jeg ser jeg kan få en til rett over 2000,- hos Kitch'n. Ser ut som om det er den nye modellen. Jeg hadde den gamle. Er det noe som vet om gode kampanjer på den andre steder? Ny eller gammel modell.

Siden jeg har svart kjøkkenmaskin vil jeg ha svart blender. Ser at det selges en i kremfarge på tilbud flere steder, men vil helst ha svart.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 20:03   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Hvordan klarte du det?
Og kanskje du bare kan erstatte en del?

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 20:03   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Bare nysgjerrig: Hvordan er den ødelagt? Hvis det er den svarte, klo-aktige dingsen på den nederste delen, den som går rundt, altså, så kan du få ny - jeg fikk kjøpt og montert på en ny hos Backe i Grensen i fjor eller forfjor.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 20:16   #4
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Den svarte dingsen med tagger (som står på toppen av motoren) ble ødelagt (har ødelagt en sånn får, men fikk også ny hos Backe). Samtidig klarte jeg å ødelegge noe inni også, og da mannen, i sin iver etter å fikse ting, åpnet den så ødela han mer. Så egentlig ødela vi den sammen men jeg begynte......

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 21:24   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bare nysgjerrig: Hvordan er den ødelagt? Hvis det er den svarte, klo-aktige dingsen på den nederste delen, den som går rundt, altså, så kan du få ny - jeg fikk kjøpt og montert på en ny hos Backe i Grensen i fjor eller forfjor.

Denne har vi ødelagt flere ganger. Og hvis du nå skal kjøpe ny, Jenna, ville jeg kjøpt ny modell for der er designet annerledes så slipper du denne delen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-10, 23:00   #6
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

@apan: noterer meg det. Takk!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-10, 08:30   #7
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Jeg vet at det går an å bestille deler - det har en kollega av meg gjort, men jeg er usikker på hvor fra - fra England tror jeg.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 11:36   #8
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Min er også ødelagt. Er det bare å få byttet ut den sorte taggete (alle tagger borte), så fungerer den igjen?

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 17:52   #9
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Min er også ødelagt. Er det bare å få byttet ut den sorte taggete (alle tagger borte), så fungerer den igjen?

Ja. Jeg fikk ny sort dings til min hos Til Bords (tror jeg det var).

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 13:10   #10
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Ja. Jeg fikk ny sort dings til min hos Til Bords (tror jeg det var).

Monterte/bytta du den selv? Jeg har bestilt min på nett, men skal stikke innom Traktøren for å høre om de selger meg den delen.

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 13:45   #11
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har ødelagt Kitchen Aid-blenderen min!

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Monterte/bytta du den selv? Jeg har bestilt min på nett, men skal stikke innom Traktøren for å høre om de selger meg den delen.

Nei, jeg tror at jeg leverte inn hele greia og fikk den montert for meg. Betalte ingenting heller.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no