Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Serieanbefaling: Skam

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-16, 10:56   #221
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

....? Er han ikke 16?

19. Eller, russ i alle fall. 97-er. Men ja.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:59   #222
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Det at ho nekter han å snakke med henne i skulegården bunner vel i hensynet til Vilde og usikkerheita rundt korleis ho skal håndtere den biten, rykter og så vidare.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 10:59   #223
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Okei, atten, nitten. But still.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 11:13   #224
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Chuck Bass grew on me too. Like William. Blair var like manipulerende, men jeg shippa de jo.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 11:20   #225
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg får gi Chuck en sjanse, da.

(Og det er da ikke uvanlig med eldre menn som syns yngre damer er tiltrekkende. Det er ikke noe mer feil andre veien?)

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 11:36   #226
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg får gi Chuck en sjanse, da.

(Og det er da ikke uvanlig med eldre menn som syns yngre damer er tiltrekkende. Det er ikke noe mer feil andre veien?)

Tro meg, jeg hadde reagert ganske kraftig om det hadde vært en middelaldrende mann som ytret ønske om å ligge med en tenåring også.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 11:53   #227
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tro meg, jeg hadde reagert ganske kraftig om det hadde vært en middelaldrende mann som ytret ønske om å ligge med en tenåring også.

Pelle skrev at hun lå med William i smug. Det leste jeg som at hun i ungdomstiden var en av de reflekterte og ordentlige jentene, men i smug hadde hun forhold med en William-type. Tussas ønske om "jeg vil også ligge med William" leste jeg som at hun også ønsket den følelsen av å ha forhold til en William-type i smug. Ikke karakteren William på 19 år eller en annen gutt på 19 år.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 11:54   #228
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Pelle skrev at hun lå med William i smug. Det leste jeg som at hun i ungdomstiden var en av de reflekterte og ordentlige jentene, men i smug hadde hun forhold med en William-type. Tussas ønske om "jeg vil også ligge med William" leste jeg som at hun også ønsket den følelsen av å ha forhold til en William-type i smug. Ikke karakteren William på 19 år eller en annen gutt på 19 år.

Sånn leste jeg det også, Java.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 11:56   #229
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg også, Java.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 11:56   #230
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.118
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Jeg og. I dag hadde jeg jo ikke villet ligge med min William som var 16 år. Men hadde jeg atter vært 15 - bring it on!

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 11:57   #231
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Pelle skrev at hun lå med William i smug. Det leste jeg som at hun i ungdomstiden var en av de reflekterte og ordentlige jentene, men i smug hadde hun forhold med en William-type. Tussas ønske om "jeg vil også ligge med William" leste jeg som at hun også ønsket den følelsen av å ha forhold til en William-type i smug. Ikke karakteren William på 19 år eller en annen gutt på 19 år.

Ja, jeg ser den tolkningen, men hun skrev nå engang rett frem "Jeg vil også ligge med William! ", og den reagerte jeg på, i den ordrette versjonen. :shrug: Og om Tussa hadde vært en mann i førtiåra (eller hvor gammel Tussa nå er), og sagt "jeg vil også ligge med Noora!" ", hadde forumet antageligvis stått i brann nå.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 12:01   #232
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, jeg ser den tolkningen, men hun skrev nå engang rett frem "Jeg vil også ligge med William! ", og den reagerte jeg på, i den ordrette versjonen. :shrug: Og om Tussa hadde vært en mann i førtiåra (eller hvor gammel Tussa nå er), og sagt "jeg vil også ligge med Noora!" ", hadde forumet antageligvis stått i brann nå.

Ja, hun skrev det, men jeg synes meningen bak det var tydelig. Jeg er ikke enig med deg at det forumet hadde stått i brann om en mann på 40 skrev "jeg vil også ligge med Noora" i samme settingen. Hvis derimot Tussa eller hvem som helst andre hadde skrevet samme setning helt utenfor kontekst kan jeg være enig at det ville blitt reaksjoner.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 12:03   #233
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Ja, hun skrev det, men jeg synes meningen bak det var tydelig. Jeg er ikke enig med deg at det forumet hadde stått i brann om en mann på 40 skrev "jeg vil også ligge med Noora" i samme settingen. Hvis derimot Tussa eller hvem som helst andre hadde skrevet samme setning helt utenfor kontekst kan jeg være enig at det ville blitt reaksjoner.

Okei, men det er jo fint om jeg tolker feil, der er vel presensformen (heter det fortsatt presens?) som trigger meg.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 12:08   #234
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Presens futurum. Presens hadde vært enda verre. Da hadde hun skrevet "jeg ligger med William".

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 12:10   #235
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hehe, presens hadde vært enda verre. Da hadde hun skrevet "jeg ligger med William".

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 12:17   #236
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

19. Eller, russ i alle fall. 97-er. Men ja.



Jeg vil ikke ligge med 97-ere. Og jeg har i praksis tilgang på en hel bunch av dem as we speak.

rine er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 12:20   #237
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam



Eg vil ikkje ligge med ein 97-ar.

Når det er sagt, om eg hadde vore singel 76-ar og hadde hatt sex med en 97-ar. So what?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 12:25   #238
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.



Eg vil ikkje ligge med ein 97-ar.

Når det er sagt, om eg hadde vore singel 76-ar og hadde hatt sex med en 97-ar. So what?

So what, begge voksne, det er når den _veldig_ voksne ytrer ønske om å ligge med en tenåring på et nettforum at jeg tenker "gammel gris". Men det var jo ikke det du gjorde.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 12:26   #239
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Litt creepy i min bok, og jeg ville trolig slitt med å få jobb om jeg hadde den slags preferanser aldersmessig, Men, selvsagt, det er jo greit etter loven, så...

rine er ikke aktiv  
Gammel 20-04-16, 12:31   #240
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Serieanbefaling: Skam

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

På en Facebookgruppe for voksne SKAM-fans. Sjikkelig stolt av den, ass.

Hva heter gruppa? Jeg tror ikke det var den jeg fant, og ble lagt til i i går... (Det er SKAM - den originale fanpagen...)

Spør (faktisk) for en venn - og meg selv.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no