Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

NRK2 nå: Hold meg, slipp meg

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-09, 22:43   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

NRK2 nå: Hold meg, slipp meg

Går akkurat nå.

Jeg blir svett! For en tålmodighet på lærerne!

Flere som ser på? Noen tanker?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 22:52   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK2 nå: Hold meg, slipp meg

Hehe, jeg tenkte på å starte denne tråden!

Det er så rørende å se de fine ungene som sliter sånn! Han Michael, for eksempel!

Jeg beundrer også tålmodigheten, roen, og ikke minst høfligheten til de voksne, men jeg er ikke helt sikker på all denne holdingen, uten at jeg helt ser noen alternativer heller. Og bruker de ikke et veldig avansert sprøk når de snakker med ungene?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-09, 13:37   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: NRK2 nå: Hold meg, slipp meg

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


Jeg beundrer også tålmodigheten, roen, og ikke minst høfligheten til de voksne, men jeg er ikke helt sikker på all denne holdingen, uten at jeg helt ser noen alternativer heller. Og bruker de ikke et veldig avansert sprøk når de snakker med ungene?

Reagerte også på dette. Mulig den holdingen er nødvendig, ikke vet jeg. Så litt dramatisk ut innimellom. Men, de enkelte var jo helt rabiate med sparking, spytting og slåing.

Når det gjelder språket, syntes jeg de spurte mye. Altså flere spørsmål etter hverandre uten å få svar på det første. Intensjonen var sikkert å få barna til å tenke og gå inn i situasjonen og kjenne på følelsene osv.

Tenkte også på hva det gjør med et barn å få se sine foreldre/mor 6 dager i året. Jeg så jo hvor lei seg de var da foreldrene dro. Huff, stakkars.

Var dette en slags internatskole hvor barna var o flere år? Fikk ikke med meg starten.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no