Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-10, 20:20   #1
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Når du legger deg, altså. Det har en tendens til å bli hauger på hauger av klær som blir liggende og samle støv. Jeg vil gjerne ha et annet system og ha et sted å gjøre av klærne som gjør at det ser ryddig ut.

Tips?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:23   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Eh - i skapet?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:25   #3
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Du legger brukte klær sammen med helt rene klær, altså?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:27   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

i hauger, og det blir bare rot. Men jeg fikser ikke å legge brukt tøy inn i skapet igjen.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:27   #5
Teoretica
Aktiv
 
Teoretica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 225
Teoretica er litt kul
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Vet ikke helt om jeg forstod hva du mente her jeg?
Alle klær ligger i utgangspunktet i skapet. Klær som er brukt litt, men ikke er skitne, har en egen hylle nederst i skapet.

Det jeg og poden skal ha på oss dagen etter, legger jeg fram på benken i gangen - en liten bunke til hver.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:28   #6
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Åh, sånn. Skjønte ikke at det var brukte klær det var snakk om. De henter jeg på en knaggrekke jeg har på skapet (sånn til å hekte over kanten på dører; egentlig vanlige dører men det funker på skapdøra også).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:29   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Nå er det bare bukser som brukes flere dager her og havner stort sett på gulvet.
Men har kjøpt sånne knagger for å henge over døra, så jeg håper de kan havne der i stedenfor.
Gutta har en knaggrekke på badet hvor klær som kan brukes dagen etter henges. På dagtid henger pysjene der. Den er så lav at de når den selv

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:30   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Jeg bruker aldri klær mer enn en dag, så jeg kaster de klærne jeg har hatt på meg direkte i skittentøyskurven. Jeg finner ikke frem klær til neste dag, så klærne ligger pent i skapet til jeg henter dem ut på morgenkvisten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:31   #9
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Jeg legger stort sett klærne oppå ei kiste som står ved siden av senga vår. Men må innrømme at det har en tendens til å hope seg opp litt her hvis jeg ikke passer på...

Ungene har en kommode på badet, hvor de har rent undertøy og sokker, og så har de hver sin skuff til "brukte klær"...

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:32   #10
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Å skifte alle klærne hver dag er helt uaktuelt her (bortsett fra barna vanligvis), det ville blitt veldig mye mer arbeid om alt skulle skiftes hver dag.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:34   #11
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Jeg har greit system på ungenes klær. Der går jeg gjennom klærne hver kveld og skifter ut det som er skittent (veldig ofte alt, men jeg øver meg i å overse små flekker) og legger fram det de skal ha på dagen etter. Dette ligger på en krakk på badet.

Det er verre med meg. Jeg bruker ikke alltid samme tøy som dagen før, men vil ha noe nytt og da blir det fort fylt opp.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:35   #12
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Bretter de fint sammen på en stol. Evt henger det i skapet.

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:35   #13
Eni
tøff som havregrøt
 
Eni sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Innlegg: 337
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg bruker aldri klær mer enn en dag, så jeg kaster de klærne jeg har hatt på meg direkte i skittentøyskurven. Jeg finner ikke frem klær til neste dag, så klærne ligger pent i skapet til jeg henter dem ut på morgenkvisten.

Det meste går rett i skittentøyet her også, men hvis jeg dusjer etter trening f.eks, så hender det jo at skjorta bare er brukt i 2-3 timer mens jeg satt i godstolen, og da bruker jeg den uten problemer dagen etter. (mens truse og sokker uansett går rett til vask )
Bukser kan også brukes mer enn èn dag...

__________________
1998 2001 2007
Eni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:42   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Jeg har en egen skuff nederst i Malm-kommoden hvor jeg legger klær som er brukt, men som skal brukes igjen. Rister dem litt ut vinduet og legger dem litt løst nedi skuffen. Funker fint. Tidligere brukte jeg knagger. Det er greit nok for bukser og bh-er, men når jeg bruker et skjørt og et sjal en dag og det er lenge til jeg skal bruke det igjen, så ble det etterhvert ganske mye på knaggene.

I skuffen min ligger som regel en cardigan eller to, og jeg vasker mye mindre enn før.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:43   #15
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Jeg bruker bluser, bukser og enkelte kjoler gjerne i 2-3 dager. Dog ikke nødvendigvis etter hverandre. Da henger jeg dem opp på en knagg-sak på soverommet (har en som ser ut som en bit av en grein, med kvister som knagger), eller på en egen knaggrekke inne i garderobeskapet, på siden av trådhyllestativet. (Trøyer, singleter etc går som regel til vask etter en dags bruk, da).

Ofte blir det en liten haug av klær på soverommet likevel, gode intensjoner til tross.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:46   #16
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

på gulvet på badet, evt. henter jeg fra klesskapet. Klær som er litt brukt, men ikke skitne, henges på knagger på soverommet.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:47   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Jeg kan godt legge brukte (rene) klær tilbake i skapet. Ser ikke problemet med det, så lenge jeg har dusjet før jeg tok dem på meg og de er flekkfrie og rene. Er de skitne legges de jo uansett i skittentøyskurven. Så jeg legger dem enten i skapet eller på badet til dagen etter, om jeg skal bruke det da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:53   #18
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Klær som bare er brukt nokre timar, og ellers er reine, legges tilbake i skapet. Da gjelder både meg og ungane. Skal da brukast dagen etter, henger dei over kanten på badekaret eller på stativet til håndklene. Som regel er da kun bukser da gjelder.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:56   #19
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kan godt legge brukte (rene) klær tilbake i skapet. Ser ikke problemet med det, så lenge jeg har dusjet før jeg tok dem på meg og de er flekkfrie og rene. Er de skitne legges de jo uansett i skittentøyskurven. Så jeg legger dem enten i skapet eller på badet til dagen etter, om jeg skal bruke det da.

Jeg fikser ikke det. Ikke mest pga min egen kropp, men pga støv, hår, pollen og annen drit som er usynlig men likefullt er der.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:57   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor legger du klærne du skal bruke dagen etter?

Jeg har en kurv på badet til slikt, der jeg i teorien har tre stabler; mannens, mine og Knottens sammenbrettede klær. I praksis er det en haug. Noe havner også på gulvet ved siden av sengen ...
Knøttliten har en haug på stellebordet.

I klesskapet finnes bare helt rene klær.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no