Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vintersko i str flytebrygge

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-13, 23:34   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Vintersko i str flytebrygge

Har dere gode tips om vintersko i str 42 el. 43?
De bør også være vanntette, og bør ikke koste skjorta.
Min mor vil gi meg vintersko til bursdagen, men som pensjonist er hun ikke rik.

Har dere gode tips?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 00:16   #2
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Jeg bruker 42/43 og synes Columbia i str 42 er gode. De er brede også. Her er et utvalg i str 42: http://www.brandos.no/sko/alle/varem...storrelse/4200

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 00:21   #3
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Og for å ta noe i den ganske så andre enden av pris- og kulhetsskalaen: Coop Obs selger nå Dock boots for voksne til 299,-.

Forøvrig er jeg ganske indignert over at du våger å kalle størrelse 42/43 for "flytebrygger". Flytebrygger er da minst størrelse 44/45!

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 00:35   #4
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og for å ta noe i den ganske så andre enden av pris- og kulhetsskalaen: Coop Obs selger nå Dock boots for voksne til 299,-.

Forøvrig er jeg ganske indignert over at du våger å kalle størrelse 42/43 for "flytebrygger". Flytebrygger er da minst størrelse 44/45!

Mine labber FØLES som flytebrygger. Sikkert fordi alle rundt meg bruker str 37-39.
Takk for tips om Dock boots. Jeg er ikke ute etter fancy, bare brukervennlig. Jeg vil ha noe jeg kan leke med gutta ute i. Nå har jeg bare joggesko. Bruker dem sommer og vinter...så kan dere selv tenke dere hvordan de ser ut. :kvalm:

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 00:39   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Dockboots er geniale siden de kan brukes hele året, på alt slags føre, så lenge det ikke er under 15 minus ca. Da er man sjeldent ute lenge i gangen uansett.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 00:41   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Sjelden det er under -15 her. (Om det noen gang har vært så kaldt her. )
Men jeg fant ikke noe om tilbud på voksenstr i kundeavisen deres?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 06:33   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Dockboots med ullsokker er kjempegreit til voksenbruk utover vinteren, vil jeg tro.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 17:20   #8
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Men jeg fant ikke noe om tilbud på voksenstr i kundeavisen deres?

Hm. Coop Løren (Oslo) har i alle fall de støvlene til voksne for 299 kroner denne uka. Men det er mulig tilbudet ikke gjelder over hele landet?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 17:22   #9
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Og for å ta noe i den ganske så andre enden av pris- og kulhetsskalaen: Coop Obs selger nå Dock boots for voksne til 299,-.

Forøvrig er jeg ganske indignert over at du våger å kalle størrelse 42/43 for "flytebrygger". Flytebrygger er da minst størrelse 44/45!

Øyh!

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 17:25   #10
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Dr. M med ullsokker funker her. Eller så har de støvletter og pumps opp i str. 56 på skowolter. dk

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 21:20   #11
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko i str flytebrygge

Takk for tips folkens, men jeg endte opp på Sparkjøp i dag og kjøpte noen vintersko der. De ser ut som en kopi av Sorel men er ikke så bra (eller dyre) men de passet meg perfekt og var varme og vanntette i skoen.
De kostet 499,- (eller var det 399,-) så mamsen smilte helt bort til kassa. Hun smilte så bredt at det endte opp et par sko til på båndet.
Sparkjøp har ikke akkurat verdens beste kvalitet på skoene, men til den prisen er det verdt det akkurat nå.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no