Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-13, 11:04   #1
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Nå er jeg litt skjelven fordi litt mange penger har gått ut av kontoen min, typ omtrent like mye som jeg bruker på klær i løpet av et helt år.

Men når man fylte 33 for tre dager siden, må man våge litt mer. Jeg er typisk kjedelig i klesveien. Det går mye i jeans med safe topper, sorte gensere, sorte bukser, og en og annen grå skjorte/topp, liksom.

Nå har jeg bestilt dette:






Jeg er 167 høy, lysblond, str 46 og utpreget eplefasong. Kan jeg gå med sånt?! Jeg bare elsket de kjolene! Bestilte en genser og to topper også, som også var ganske fargerike.
Og hva har man til sånne kjoler? Tights, men hvilken farge? Og hva slags sko?

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:06   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Kjempefine kjoler!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:09   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Fine kjoler! Klart du skal gå med dem
Tights eller strømpebukse og pumps eller ankelstøvletter er fint nå til høsten.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:13   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Den nederste kjolen var nydelig! De var fine alle tre altså, men den nederste var bare så lekker. Hvor? Hvor?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:20   #5
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Så fine!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:23   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Kjempefine kjoler. Vinter og høst ville jeg brukt sorte strømper til nummer 1 og 2 samt koksgrå til den nederste. Tidlig høst, sommer og vår ville jeg valgt matte hudfargede strømper. Ankelboots eller støvletter vinter og høst, fine småsko med litt hæl eller ballerina til vår og sommer.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:25   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Den blå var nydelig. Ser ut til på Zalando at den er ganske lang også. En del av kjolene der er så korte. :vurderer:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:26   #8
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Dette var alt annet enn grått!

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:27   #9
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Så flotte kjolar!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:49   #10
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Tusen takk for tips. Og så føler jeg meg litt tryggere når flere liker dem.

Jeg har shoppet på Zalando. Den siste kjolen var veldig rimelig, derfor ble den med i handlekurven min. 285 eller noe sånt?
Glad for å endelig ha funnet noe jeg liker, og kjoler med LANGT erme. Det er tross alt veldig snart kjøligere vær i vente, og "alt" har trekvart erme nå for tiden.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 11:55   #11
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Så flotte kjoler!!
Jeg bruker både tights og strømpebukser til kjolene mine. Litt etter vær og vind og humør..

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 13:19   #12
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Veldig fine kjoler. Må vist ta meg en tur inn der å se, jeg også.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 13:25   #13
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Re: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Fine kjoler Var innom Zalando i dag jeg også

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 13:29   #14
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Re: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Opprinnelig lagt inn av Hillary, her.

Fine kjoler Var innom Zalando i dag jeg også

Er innom der titt og ofte jeg og -men har tilgode å handle til meg selv der. Syns noen av de store nettbutikkene bruker så lang tid på returbehandling og tilbakebetaling. Brandos brukte 2 måneder nå sist etter at jeg hadde purret 3 ganger. Sånt setter spor i en frynsete nettbutikkhandler..

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 13:30   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Kjempefine!

Spander på deg noen strømpebukser med skikkelig høyt liv eller spanx, sånn at du får hold in uten å dele magen i to.

Jeg bruker sånne kjoler med høye svarte støvletter.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 13:36   #16
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Er innom der titt og ofte jeg og -men har tilgode å handle til meg selv der. Syns noen av de store nettbutikkene bruker så lang tid på returbehandling og tilbakebetaling. Brandos brukte 2 måneder nå sist etter at jeg hadde purret 3 ganger. Sånt setter spor i en frynsete nettbutikkhandler..

Zalando har vært kjappe på både bekreftelse av retur og returnering av penger de gangene jeg har benyttet returordningen. Brandos har vel vært hakket tregere, men det har godt greit der også - ikke 2 mnd i allefall.

Kjempefine kjoler.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 13:50   #17
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Takk for tipset Skytte - skal nok prøve meg der snart. Mtp Brandos så var det i vår og de hadde noen utfordringer som sikkert har gått seg til

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 15:07   #18
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Fine kjoler!!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-13, 16:36   #19
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gråmusa har debutert som kjolebestiller!

Jeg er så glad i Anna Field det er så godt snitt! Nydelige kjoler ass

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no