Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et hudpleiespørsmål

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-15, 08:06   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et hudpleiespørsmål

Det er ett produkt jeg aldri helt har skjønt vitsen med, nemlig det flytende som en tar på med bomullspad mellom rens og krem. Sånn som denne, som jeg har flere flasker stående av etter å ha kjøpt diverse sett der den hører med:
http://www.shiseido.com/wrinkleresis...crossSell=true

Den heter noe med softener, det er kanskje et hint? Nå har jeg bestemt meg for å begynne å bruke dem istedet for å la dem stå i skapet (fylte nettopp femti, og kom visst dermed til et nytt stadium i hudpleie!)

Men dere som bruker den typen produkt: Hva syns dere er effekten/fordelen? Jeg opplever det som noe som tar ekstra tid og ikke merkes, og det er vel derfor jeg ikke har giddet. Men åpen for at jeg tar feil!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 08:09   #2
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.007
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et hudpleiespørsmål

Jeg har også hatt litt problemer med å bruke dette, men har etter hvert funnet rensekremer som har den samme effekten. Men sånn rensevann har en tendens til å ta bort restene av rensen, og den skal være spesielt bra å ha på dersom man har på serumer før fukt. Det sies at serumene tas ekstra godt opp i huden når man har på "ansiktsvann" før man tar det på.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-15, 08:13   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et hudpleiespørsmål

Tror ikke det er særlig med rester fra renseproduktet - jeg bruker en i samme serie som er til å bruke med vann og blir til skum. Brukes som oftest i dusjen, og blir skylt godt av. Men nå skal jeg uansett ta meg tid til å prøve fremover, siden jeg først har skapet fullt, og se om jeg merker noen forskjell.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no