Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-13, 11:49   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?



Er den verdt 600 kroner? Finnes det andre fullgode holdin-alternativer som går helt opp under bh, som er billigere?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 11:55   #2
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny&Susannah-trusa?

For mein del ville den nok være verdt det. Jeg har en annen type fra en lokal undertøysbutikk jeg har likt veldig godt. Den ruller ikke ned, og lager ikke merker på rumpa slik mange av disse gjør.

Men trenger du den? D er jo virkelig lekkersmekker uten å bli holdt inn noe som helst sted tenker jeg.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 12:14   #3
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny&Susannah-trusa?

De har rimelige varianter på Lindex, men kan ikke skjønne at du trenger det.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 12:15   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny&Susannah-trusa?

Vanlige truser lager valker jeg egentlig ikke har, og jeg må ha truse under den kjolen. Også har jeg litt hengerompe som godt kunne befinne seg noen cm lenger opp om det er mulig.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 12:18   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny&Susannah-trusa?

Kjøpte en på Lindex som ligner, den er veldig god til å holde inn det meste. Hold-in saken med seler fra T&S synes jeg bare er tungvindt og holder ikke like godt inn som den fra Lindex.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 12:21   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny&Susannah-trusa?

Takk for råd. da blir det en tur på Lindex.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-13, 15:00   #7
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny&Susannah-trusa?

Lindex, ja. Og så flirer jeg litt av å bruke begrepet truse om slike tvangsplagg. (Jeg gjør det selv også, bruker begrepet altså, så jeg ler ikke av deg, kokos.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-13, 21:06   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny&Susannah-trusa?

Jeg har hold in underskjørt med isydd truse fra HM, og den er jeg veldig fornøyd med.

Finner den desverre ikke på nett, men den er kjøpt i butikk.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-13, 21:15   #9
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny&Susannah-trusa?

Lindex, ja. Dei dei har der er verdt 2-300 kroner (og litt meir, eigentleg).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-13, 09:54   #10
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Problemet med saanne hold inn truser, er at de ofte er saa stramme at de lager valker der de slutter om du skjönner. Og dette gjelder selv om man ikke er det fnugg tykk. Jeg er str. 36 og ville ha noe som holdt inn en litt blöt mage, men droppet det da jeg saa hva undertöyet gjorde med rumpe/laar der det sluttet. I tillegg er det rimelig unaturlig, man blir jo helt hard der hvor den dekker, og jeg syntes det var ubehagelig aa bli tatt paa ifm. dansing etc. en gang jeg hadde paa meg saant undertöy.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 15:40   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Dere hadde selvsagt rett. Trusen (dvs. tvangsplagget) satt overraskende bra nede ved rompa og magen, men siden jeg er så smal under puppene liksom nesten skled silikonbåndet ned. Så jeg kjøpte sømløs svart enkel truse i stedet for. Blir nok bra.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 18:49   #12
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Ikke truse, men jeg har en singlet som heter Mother Tucker (samme produsent som lager Belly bandit til bruk etter fødsel) og den er knallgod, det er den eneste jeg har prøvd som ikke ruller opp. Har en fra Lindex og men den ruller. Dessuten er denne fin, en ser ikke at det er en hold-in-singlet bare sånn til info om noen skulle trenge-det hjelper både å holde magen litt inn, og til å støtte opp rundt skranglebekkenet mitt.

__________________
Knøttet 2013
frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 19:03   #13
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.434
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Vi vet jo virkelig alt om denne festen naa. Hva du skal ha paa deg fra innerst til ytterst, tilbehöret etc. Jeg gleder meg til festen. Er det noen spesiell som du har ekstra lyst til aa imponere der, eller? ;-)

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 19:08   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Mother Tucker?

Jeg har ikke så veldig mye ekstra å holde inn i og for seg, men de gangene jeg har prøvd sånne holdinplagg så syns jeg liksom kroppen får litt rar form. Og at det lett kan tyte opp noe oppe på ryggen som ellers ikke fremstår som flesk. Så jeg har igrunnen sluttet å stappe meg inn i sånt. Unntaket er de Spanx strømpebuksene som går helt opp til bh-en og har litt holdineffekt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 21:10   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Vi vet jo virkelig alt om denne festen naa. Hva du skal ha paa deg fra innerst til ytterst, tilbehöret etc. Jeg gleder meg til festen. Er det noen spesiell som du har ekstra lyst til aa imponere der, eller? ;-)

Jeg må le. Dere er jo de beste rådgiverne om sånt.

Er bare fordi jeg synes det er knallgøy å pynte meg. Men så er jeg liksom post 3-kids og leverposteiflekkperiode, og såvidt har fått hodet over vannet. Det er der dere kommer inn, dere som er litt mer ute av småbarnståka.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-13, 21:43   #16
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Haha, lurer på hvilken størrelse jeg i tilfelle skulle hatt jeg. Høyden tilsier Small, Hofter tilsier M og midje tilsier XL. Ta et sånn "minste felles multiplum" og prøve L da kanskje? (Nei jeg har ikke prøvd og skal heller ikke prøve.)

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 12:28   #17
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Mother Tucker?

Jeg har ikke så veldig mye ekstra å holde inn i og for seg, men de gangene jeg har prøvd sånne holdinplagg så syns jeg liksom kroppen får litt rar form. Og at det lett kan tyte opp noe oppe på ryggen som ellers ikke fremstår som flesk. Så jeg har igrunnen sluttet å stappe meg inn i sånt. Unntaket er de Spanx strømpebuksene som går helt opp til bh-en og har litt holdineffekt.

Jepp denne blir ikke sånn stappe-rar, men holder kanskje mer på plass enn inn, når jeg tenker meg om.

__________________
Knøttet 2013
frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 12:35   #18
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har prøvd denne Trinny & Susannah-trusa?

Ja jeg har denne og mange andre T&S truser og synes det er utrolig god kvalitet. Ruller ikke ned og holder alt på plass på den "plassen" det skal være, og ikke dytter alt overflødig sammen til et ubestemt sted på kroppen.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no